moto place joop richter

sprint

Rookie
26 mei 2004
12
0
hoorn
Sinds begin april ben ik de gelukkige eigenaar van een triumph sprint 900 *D
Deze heb ik gekocht bij motoplace joop richter in Amsterdam.
Tot nu toe geen enkel probleem met de motor gehad en ik hoop dat nog lang zo mag blijven. :]

Ik kreeg alleen gisteren een brief van Greenib in de bus met de mededeling dat door prive problemen bij twee personeelsleden er geen mensen meer zijn om die zaak draaiende te houden.
Hij gaat tot 10 augustus sowieso dicht en waarschijnlijk is dat ook gelijk het einde voor motoplace joop richter. '(

Zijn er hier nog meer mensen die uit de omgeving van Hoorn komen en misschien een goede dealer voor mijn triumph weten.
Ik weet dat er 1 in Noord-Scharwoude zit en in Zaandam, maar zijn die een beetje ok of......... :?
 
De Weer motoren in zaandam is zeker een goeie Triumph dealer en beter dan die ouwehoeren bij Richter motoren, die z.g.n je Sprint aan de "computer" hangen om hem uit te lezen, bij de Weer wordt gewoon gezegd dat dat helemaal niet kan.
En een beurt is daar ook nog zo'n 150 euro goedkoper.
 
Mijn VFR en nu mijn BB in onderhoud bij Bertje in Zaandam (De Weer Motoren).
Zo op het eerste gezicht lijkt het een beetje blabla allemaal maar ze hebben echt zeer veel verstand van motoren. Ook omdat ze zelf racen met Honda kunnen ze veel over veerafstelling en dergelijke zeggen.
Ik ben zeer tevreden. Ook voor wat betreft de prijzen.
Ga gewoon langs zou ik zeggen want een bakkie leut kan je altijd krijgen daar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan