Moto regalos vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duccer 1098

MF veteraan
In memoriam
21 feb 2003
7.768
2
Belgie
Iepz,

ik wou bij motoregalos aritikele bestellen en zat met de volgende vraag als er iemand zo'n jas als deze heeft of gezien heeft :

APR-8701179.jpg


ik wou er zo een maar kweet nie goed wa maat S of M nemen ( ben +- 1m80 groot en weeg 73 kg of zo)

als hier iemand een beetje hulp mee kan geven want ik heb hen begin deze week gemaild met dezelfde vraag maar noppes riend de antwoord :(
kwou 'm bestellen zodati k een nieuwe jas heb en voor zo'n prijsje is deze wel mooi vind ik.

thnx voor de hulp en aandacht ;)
 
een S is te klein voor jou.
je moet dus een M hebben
is het om te snorkelen?, je was toch niet van plan om motor te gaan rijden met zo'n neopreenjas?
 
ik heb een koe
ik zoek gewoon een nieuwe jas om in het weekend te dragen,wou es iets origineel,als ik in jeans of zo rijd zal 't in ieder geval niet sportief zijn en da's mijn zaak,dat neopreen zal je niet lang beschermen want buiten dat het elastishc is en los gaat komen zullen de stiknaden het niet lang houden :)

thnx for the info ;)

dacht 't wel maar was bang dat hij te breed zou uitvallen
 
Nee hij wil nog eens fijntjes Volendam overdoen :X
Daar zou je mij dus nooit in zien lopen.


volendam wa's daar nu weer mee aan de hand :(
iedereen heeft een eigen smaak eh blitzer ;)
ik ga voor nieuwe dingen en niet altijd voor saaie kleding, trouwens voor die prijzen van die andere jassen heb ik wel iets veel degelijkers van een of ander trendy merk,daar ging dit topic niet over trouwens :)
kheb men prullen inmiddels besteld,hopen dat de ervaringen goe gaan zijn ,altijd ff spannend zo'n order online :)
 
ik heb er wel is iemand mee zien lopen .
is het zelfde materiaal als wat men voor wetsuits gebruikt

let wel op dat italiaanse maten vaak vrij krap uit vallen.
 
ze hebbe mij dan gemaild(na ik besteld had :( ) dat de maten idd klein uitvielen maar dan zal ik nog geen L hebben normaal,toch niet in die italiaanse kleren die ik heb van energie en zo,M zal wel goed zijn (hooop ik :) )
wie steekt er nu zijn jas in brand ;)
 
mijn dochter heeft ereen in maat M
ze is 15 dus denk dat je misschien wel een L moet hebben
bij haar zit hij ook wel ruim maar moet ook nog een trui onder kunnen.
nu wordt het helemaal moeilijk he
 
ja heel leuk dan
kmoet wel zegge ben nie echt breed of dik en meestal heb ik met de kleinste maat genoeg :? dus eentje groter zal wel goed zitten,hou niet zo van losse kleren
 
ff die kerel gebeld(spijtig op de site,nergens geen telefoonnummer alleen maar een mail adres :( ) pas na je order staat 't nummer op je mail :?

hij zei dat de kleding in spanje wordt gemaakt en de maten heel klein uitvallen,maar een L besteld pfff want met een kindermaat schiet je niet veel op eh :)

moest iemand het nummer van de zaak zoeken om een vraag of zo hier is het :

Moto-Regalos
Nobellaan 233
9406AG Assen
Nederland
KvK nummer: 04052071
BTW nummer: NL.123.24.795.B.02.4210
Telefoon: 0592-462592
E-mail: webmaster@moto-regalos.com
Website: http://www.moto-regalos.com


dan is de volgende al geholpen met zijn vraag

greetz
 
vandaag alles gehad met de post, heel mooie spullen van appie,de maten vielen nog wel goed mee,denk zelfs dat ik mijn shirt ga ruilen want 't zit nog wa los naar mijn gevoel.


in ieder geval perfecte service gehad en al helemaal niet veel geld voor zo'n goeie kwaliteit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan