Moto3 in aantocht..

Geef mij Suzy Perry maar :P wat een (%$ was dat.. *D
Ik weet zeker dat niemand hier op MF haar bij kan houden (if you know what i mean :9 )
Vergeet het nooit meer dat op de startgrid op Assen ze Nicky Hayden probeerde te interviewen; cameraman druk gebarend dat we stil moesten zijn tijdens het interview.. ineens hoor je ergens van de tribune 'Suzy!! sock my .... please!!'
Nicky Hayden maar duimpjes geven en lachen _O- :}
Mooie was dat Suzy het publiek ook altijd maar bleef 'voeren' })

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik zou me er wel een paar uurtjes mee kunnen vermaken denk :+

Hier was mijn meissie toch wel een weekie pissig over ;) .
full
 
Laatst bewerkt:
Waarom gebruiken ze eigenlijk geen megafoon uitlaat ???
Vroeger konden ze daar aardig wat vermogen mee winnen , was wel in een beperkt toerengebied dat wel. Weet nog mijn eerste ducati clubrace op een pantah 600 , iedereen met een losse uitlaat op de baan. Dus de zaag erbij en het eindstuk met de demper er af.
Toen was het een echte megafoon uitlaat , en verdorie 500 t/m erbij op het rechte stuk. :)
Geluid maakt toch niks uit in de Moto 3 , en dan nog ze kunnen er nog een demper achter bouwen. Wie weet daar meer van ??
 
Gaat nog niet helemaal lekker bij Ioda. :X

De grootste problemen zijn er echter bij het team van Ioda Racing dat wordt geleid door Giampiero Sacchi. Het team met Grand Prix winnaar Jonas Folger en het Italiaanse talent Luigi Morciano in de gelederen heeft in het eerste GP weekend nog nauwelijks meters gemaakt. Toen de twee machines halverwege de sessie eindelijk hun eerste ronden draaien gaven beide motoren zowat tegelijkertijd de geest.

(bron: racesport.nl)
 
effe omhoog oma

Heb gisteravond de moto3 terug zitten kijken en fantastisch genoten van de rijkunsten van Fenati.
Ongeveer in het begin van de race zit hij in de kopgroep met o.a. Vasquez en die gaat hij in een rechterbocht buitenom voorbij.
Daarna in de laatste linker voor start/finish nog eens 2 man buitenom voorbij waaronder Cortese.
Wat rijden die mannen fel, agressief en goed!
Fenati kent dit circuit natuurlijk mega goed uit het Italiaans kampioenschap.
Maar Vinales kan er ook wat van.

Ik geef hem meer kans op het kampioenschap, als Cortese.
Toch mis ik de 125, maar dit is ook gaaf om te zien. Net als de moto2.
 
effe omhoog oma

Heb gisteravond de moto3 terug zitten kijken en fantastisch genoten van de rijkunsten van Fenati.
Ongeveer in het begin van de race zit hij in de kopgroep met o.a. Vasquez en die gaat hij in een rechterbocht buitenom voorbij.
Daarna in de laatste linker voor start/finish nog eens 2 man buitenom voorbij waaronder Cortese.
Wat rijden die mannen fel, agressief en goed!
Fenati kent dit circuit natuurlijk mega goed uit het Italiaans kampioenschap.
Maar Vinales kan er ook wat van.

Ik geef hem meer kans op het kampioenschap, als Cortese.
Toch mis ik de 125, maar dit is ook gaaf om te zien. Net als de moto2.

De moto3 is wat mij betreft ook zeker geen tegenvaller!! :} De onderlinge verschillen zijn véél kleiner als bij de oude 125cc.

Altijd spektakel, ik kan me geen race meer herinneren dat er geen spannende gevechten waren op tv... Vinales wordt ook kampioen btw :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan