Moto3 in aantocht..

Uit jou mond niet een echt objectieve mening als tweetakt fan.
Laten we eerst eens kijken wat er gaat gebeuren dit jaar.

je hoeft t van mij ook niet aan te nemen hoor.
maar het is algemeen bekend dat een 1 cylinder 4takt nou niet echt bekend staat om zn betrouwbaarheid.
 
Zoek eens naar lang geleden toen was er een meneer Provini welke op een 1 cilinder 250 cc Morini reed ,hij wist het regelmatig te winnen van de japanse multicilinders in wedstrijden in het voorseizoen in Italie.
Toen reed men (Read,Agostini,Hailwood,Bryans,Pasolini en nog vele anderen)van die voorseizoenwedstrijden voornamelijk in Italie.
 
leuk, maar wat heeft dat met de moto3 in 2012 te maken.
ze persen nu zo veel uit een 2 en 4 takt dat er andere dingen bij komen kijken dan dat er toen bij kwam kijken.
augostini op een MV augusta won ook op een 4takt van rob bron op zn 2takt.
er is wel wat gebeurd tussen toen en nu.
appels met peren vergelijken.
 
Mijn insteek was 1 cilinder viertakt daar ging het toch over,niet wie wie verslagen heeft.

toen en nu een wereld van verschil, appels en peren.
heel veel van de 4takt 1 cylinder rijders uit de crosswereld gaan ook weer terug naar 2 takt omdat t te vaak stuk gaat en gewoonweg niet te betalen is.
en deze crossers draaien minder toeren als de baan racertjes.
 
toen en nu een wereld van verschil, appels en peren.
heel veel van de 4takt 1 cylinder rijders uit de crosswereld gaan ook weer terug naar 2 takt omdat t te vaak stuk gaat en gewoonweg niet te betalen is.
en deze crossers draaien minder toeren als de baan racertjes.

Uitspraak World Supercross Campion , Chad Reed.

why wouldn't you ride two strokes again? They are awesome”they "were" why go backwards
 
Hoe je t ook eentje of keert, moto3 is de vervanger van de 125cc, die willen ze toch een beetje benaderen, zo niet overtreffen. Daar moet je de inhoud voor verdubbelen en t toerental verhogen, dat gaat al bijna niet hand in hand, en daar gaat de levensduur drastisch van achteruit. 4Takt top voor op straat en club racen, maar beeld te duur op gp niveau.
 
Hoe je t ook eentje of keert, moto3 is de vervanger van de 125cc, die willen ze toch een beetje benaderen, zo niet overtreffen. Daar moet je de inhoud voor verdubbelen en t toerental verhogen, dat gaat al bijna niet hand in hand, en daar gaat de levensduur drastisch van achteruit. 4Takt top voor op straat en club racen, maar beeld te duur op gp niveau.

Dat is volgens mij het probleem , dus daar krijg je een mega oliebad van .
 
gezellig groot team daar in de Moto3
respsol_moto3.jpg
 
Jonas Folger was to ride for MZ Racing this season, but since the German ended up with budget troubles due to the bankruptcy of a parts suppliers and he was relegated to the role of test and substitute rider.

Over the past weeks rumors had it that the young German rider had something going Racing Team Germany (they are fielding Louis Rossi) however out of the blue yesterday Dorna’s reporter Azi Farni tweeted that Folger had found a place with IodaRacing Project Moto3 team (and confirmed on the official MotoGP Moto3 teams page).

Apparently Folger was able to get the ride as Team Italia (riders Romano Fenati and Alessandro Tonucci) run under the Italian FIM banner will no longer be fielding the Ioda TR002s and have opted for the FTR/Honda, thus freeing up two bikes.

News from Italy say that the reason that Team Italia has dropped Gianpiero Sacchi’s machines was based on the lack of reliability and performance, and not enough time to correct the existing problems before the start of the Moto3 season, while Ioda Team Italia with Luigi Morciano will continue with same bike.
 


Geef mij Suzy Perry maar :P wat een (%$ was dat.. *D
Ik weet zeker dat niemand hier op MF haar bij kan houden (if you know what i mean :9 )
Vergeet het nooit meer dat op de startgrid op Assen ze Nicky Hayden probeerde te interviewen; cameraman druk gebarend dat we stil moesten zijn tijdens het interview.. ineens hoor je ergens van de tribune 'Suzy!! sock my .... please!!'
Nicky Hayden maar duimpjes geven en lachen _O- :}
Mooie was dat Suzy het publiek ook altijd maar bleef 'voeren' })

s1_1.jpg


brown%20fl%20pl_.jpg


Ik zou me er wel een paar uurtjes mee kunnen vermaken denk :+
 
DUTCH-2-UK RACING
het team bestaat uit 8 man
Motor: Honda RS 125CC 2 Takt
ONK (open Nederlandse Kampioenschap) en een aantal wedstrijden in IDM (D)
Klasse: GP3 (125cc 2 takt en 250cc 4 takt) 2012

Rijder: Jeffry Posthuma uit Emmercompascuum (NL)
website www.jeffryposthuma.nl
is nu (vanaf 19-03-2012) een hele week aan het trainen in Engeland
Snetterton park circuit
Oulten Park circuit
Donington Park circuit

voor meer info

Jan Posthuma info@janposthuma.nl tel 0654945134
Kanaal A nz 80 7881KK Emmercompascuum
full
 
Geef mij Suzy Perry maar :P wat een (%$ was dat.. *D
Ik weet zeker dat niemand hier op MF haar bij kan houden (if you know what i mean :9 )
Vergeet het nooit meer dat op de startgrid op Assen ze Nicky Hayden probeerde te interviewen; cameraman druk gebarend dat we stil moesten zijn tijdens het interview.. ineens hoor je ergens van de tribune 'Suzy!! sock my .... please!!'
Nicky Hayden maar duimpjes geven en lachen _O- :}
Mooie was dat Suzy het publiek ook altijd maar bleef 'voeren' })

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik zou me er wel een paar uurtjes mee kunnen vermaken denk :+

*O* :}

Je zou er bijna een apart topic voor willen openen... Geweldige meid om naar te kijken tijdens die pit walks! En ik wil niks afdoen aan de huidige BBC-presentatoren, maar haar vertrek maakte het wel nét dat beetje makkelijker om naar MotoGP.com te gaan kijken. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan