MOTO73 1 oktbober 2009

Morrits

MF veteraan
3 jul 2007
1.461
5
Utrecht
Heeft iemand toevallig - of minder toevallig, dat is me om het even - bovenstaand tijdschrift nog ergens in de oudpapierbak liggen? Of op het toilet, tussen de bank, waar dan ook?

Het gaat volgens mij om nummer 20 en er zou een duurtest van een VFR750 in staan.

Als dit blad bij iemand overbodig is, dan zou ik het graag van hem of haar overnemen tegen vergoeding van de verzendkosten en de prijs van het item.



Bij voorbaat hartelijk dank voor de gouden tip. :)
 
Kopietje ook goed? :P Als je een kopietje ook goed vind kan ik dat artikel wel even opzoeken in de metershoge stapel motorblaadjes :D

Edit: zie zojuist dat dat blaadje er niet meer ligt, sorryyy!!!!
 
Laatst bewerkt:
Een origineel is natuurlijk leuker, maar een kopie is een prima alternatief als ik dat niet kan vinden. En tot nog toe is dat niet gelukt. Nabestellen kon ook niet. Misschien dat je kick meer lezers van dit draadje oplevert en zich iemand aanmeldt die het originele blad kwijt kan, ik wacht nog even af.

Maar ik houd me aanbevolen. Als ik hopeloos word laat ik het weten en mag je die stapel induiken. *D

Dank voor het aanbod!
 
Kun je niet gewoon bij Moto73 vragen om dit nummer. Ze hebben er vast nog wel 1 liggen.
 
Inderdaad, die marathonmotor ging het me om. Ik zag een vooraankondiging van dat artikel en was benieuwd hoe ie het eraf bracht.

Maar ja... nu heeft joep horpoen de uitkomst al verklapt... :+



Had het nummer via zester.nl besteld, maar die konden 'm niet meer leveren. Op de site van MOTO73 zelf kon ik geen nabestelservice vinden, maar ik keek kennelijk met mollenogen tegen de zon in.

Zal nog een poging doen. Dank voor de tips!
 
Kijk eens aan. Nu heb ik ook wel interesse in het artikel. Rijd zelf ook met een vfr750 en een ton op de klok :)

Heb je een link kunnen vinden van het betreffende artikel?
 
Tja... daar was ik al bang voor...

Nu wordt het nummer nóg schaarser. Dat was het risico...

Mocht iemand toch nog van dit zéér gezochte exemplaar afwillen, dan ben ik toch nog wel de eerste in de rij? :+

Flamejob krijgt dan wel een kopietje van me. :P
 
Volgens mij heb ik hem thuis zal straks even kijken. Check wel even of je hem tegen die tijd hebt.
 
Nope helaas ik heb hem niet. Krijg hem nog wel waarschijnlijk aangezien ik een keer in de zoveel tijd mijn Motor magazines ruil met iemand die de Moto73 heeft.
 
Tja... daar was ik al bang voor...

Nu wordt het nummer nóg schaarser. Dat was het risico...

Mocht iemand toch nog van dit zéér gezochte exemplaar afwillen, dan ben ik toch nog wel de eerste in de rij? :+

Flamejob krijgt dan wel een kopietje van me. :P

Nou vooruit dan maar Morrits,Pb me maar je adres dan doe ik hem maandag
in een grote envelop die op ons werk liggen en dan heb je hem dinsdag.

Joep.
 
Super Joep!!! :}

Ik zal je mijn adresgegevens PB-en.

Mensen die een kopie willen hebben... laat maar weten. :Y
 
Nou... een zeer succesvol topic wat mij betreft. Het blad ligt inmiddels op mijn bureau. Leuk!


Joep Horpoen, enorm bedankt voor de moeite!!!
 
OK!!!!
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan