Moto73 1976 t/m 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pek

CB1300
22 dec 2008
10.104
183
Ergens in het land
Voor de liefhebber,14 A4 dozen vol Moto73 complete jaargangen vanaf 1976 t/m 2007.

2cm1hw.jpg


Af te halen in Amersfoort.

En anders gaan ze naar het oud papier. ;)
 
Laatst bewerkt:
mooie verzameling. bij het oud papier zou echt zonde zijn. ik kom voorlopig direct nog niet in die buurt ander zou ik het zeker combineren om ze op te halen.

Skopje voor deze advertentie dus.
 
Zou je de jaargangen 76 t/m 79 even willen reserveren? Even kijken wat ik nodig heb.
 
Hallo, ik ben geinteresseerd in de jaargangen 1976 tot 1990. Laat je me iets weten?
 
Hallo, ik ben geinteresseerd in de jaargangen 1976 tot 1990. Laat je me iets weten?

Wacht ff op Deputy Duc wat hij nu hebben wil,ga het verder niet uitzoeken hoor want je krijgt dan de hele handel mee,en dan kijk je zelf maar wat je ermee doet. ;)
 
Ik zou graag de jaargangen 1976 t/m 1979 willen hebben. Wanneer komt het jou het beste uit om ze op te halen? Van jaargang 1976 t/m 1979 heb ik al een aantal nummers, als ik nu mijn incomplete jaargangen achterlaat, en van jou de complete mee neem, kan dav de rest meenemen, inclusief jaargang 1976 nummer 10. ;)
 
Laatst bewerkt:
Hey Deputy, wou niet onder je duiven schieten. Mijn excuses. Mooi voorstel dat je doet, daar zet ik een Belgisch biertje tegenover. Voor jou en Pek. Ik hoor het wel.
 
Ik zou graag de jaargangen 1976 t/m 1979 willen hebben. Wanneer komt het jou het beste uit om ze op te halen? Van jaargang 1976 t/m 1979 heb ik al een aantal nummers, als ik nu mijn incomplete jaargangen achterlaat, en van jou de complete mee neem, kan dav de rest meenemen, inclusief jaargang 1976 nummer 10. ;)

Ik vind het goed :Y Als het goed is ben ik de hele week thuis dus dan moet je maar ff zien wat jou het beste uitkomt.Stuur maar ff een PB dan wisselen we ff telnr uit dat spreekt wat makkelijker af. ;)
 
Ik zou graag de jaargangen 1976 t/m 1979 willen hebben. Wanneer komt het jou het beste uit om ze op te halen? Van jaargang 1976 t/m 1979 heb ik al een aantal nummers, als ik nu mijn incomplete jaargangen achterlaat, en van jou de complete mee neem, kan dav de rest meenemen, inclusief jaargang 1976 nummer 10. ;)

Voordat ik je blij maak met een dooie mus,ik heb nu toch maar ff gekeken of het werkelijk compleet is want ik heb ze ook maar gekregen en aangenomen dat het klopt.
Nou dus niet want van 1976 mis ik nr 1 t/m 5 en nr 26 van 1977 en nr 26 van 1978.
Dus toch niet helemaal compleet. B|
 
Hij wil ze tot 1990, dus dan is 1997-2004 nog 'vrij' volgens mij :9

Dat zou zo kunnen zijn is het niet dat ik gezegd heb dat als deputy 76 t/m 79 wil hebben hij de rest mee krijgt want ga niet met de helft blijven zitten hier.Dus dan is het alles of niets.
Want anders hou ik hier 91 t/m 96 en 05 t/m 07 over en daar heb ik dus ff geen zin in.Of hij neemt t/m 90 en dan zal jij de rest mee moeten nemen,anders gaat het over want dan blijf ik leuren met die boekjes omdat ik het eigenlijk ook wel zonde vind om ze weg te gooien.
 
Dat zou zo kunnen zijn is het niet dat ik gezegd heb dat als deputy 76 t/m 79 wil hebben hij de rest mee krijgt want ga niet met de helft blijven zitten hier.Dus dan is het alles of niets.
Want anders hou ik hier 91 t/m 96 en 05 t/m 07 over en daar heb ik dus ff geen zin in.Of hij neemt t/m 90 en dan zal jij de rest mee moeten nemen,anders gaat het over want dan blijf ik leuren met die boekjes omdat ik het eigenlijk ook wel zonde vind om ze weg te gooien.

Dat vind ik ook prima, zolang ik 97-04 maar heb :Y
 
Dat zou zo kunnen zijn is het niet dat ik gezegd heb dat als deputy 76 t/m 79 wil hebben hij de rest mee krijgt want ga niet met de helft blijven zitten hier.Dus dan is het alles of niets.
Want anders hou ik hier 91 t/m 96 en 05 t/m 07 over en daar heb ik dus ff geen zin in.Of hij neemt t/m 90 en dan zal jij de rest mee moeten nemen,anders gaat het over want dan blijf ik leuren met die boekjes omdat ik het eigenlijk ook wel zonde vind om ze weg te gooien.

Mocht je 79 t/m 1990 nog hebben ben ik wel geïnteresseerd. Mijn vader is binnenkort jarig en ik denk dat ik hem wel een plezier kan doen met die jaargangen:). De jaargangen 2005 t/m 2007 wil ik eventueel ook wel van je overnemen.

Hmm... Ik heb niet goed gelezen zie ik. Mocht dav afhaken heb ik wel interesse in de jaargangen t/m 1990.
 
Laatst bewerkt:
Dag Pek, Deputy en JB1

het wordt wat ingewikkeld voor mij :)

Mag ik het plan zo samenvatten?
* deputy komt langs bij pek, zet zijn oude dubbels af en neemt zijn deel van collectie van Pek mee;
* ik ga langs bij Pek en neem de dubbels van Deputy mee en de collectie van Pek tot 1990. En laatd aar een biertje achter.
* JB1 neemt de rest

Tenzij pek ergens in Friesland of Groningen woont (no offense, maar ik woon in de buurt van Brussel).
 
Dag Pek, Deputy en JB1

het wordt wat ingewikkeld voor mij :)

Mag ik het plan zo samenvatten?
* deputy komt langs bij pek, zet zijn oude dubbels af en neemt zijn deel van collectie van Pek mee;
* ik ga langs bij Pek en neem de dubbels van Deputy mee en de collectie van Pek tot 1990. En laatd aar een biertje achter.
* JB1 neemt de rest

Tenzij pek ergens in Friesland of Groningen woont (no offense, maar ik woon in de buurt van Brussel).

JB1 is nu al onderweg en die neemt 1992 t/m 2007 mee. :Y
Deputy heb ik een PB gestuurd of hij ze nu wil hebben want er ontbreken er toch 7 dat is jammer.

Dus de rest mag je komen halen hoor.En als deputy niet reageert neem je gewoon alles mee.Weg is weg. ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan