MotoAcxtion 12 juni 2005 wie gaat?

Wie gaat er en wie niet?

  • Ja ik ga

    Stemmen: 10 90,9%
  • Kweet nog niet

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee ik blijf thuis

    Stemmen: 1 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    11
motoacxtion_300x250.gif


Op zondag 12 juni wordt 'MotoAcXtion 2005, het grootste internationale motorfiets Stunt- en show evenement van de Benelux' georganiseerd.
Het evenement, op het Circuitpark Zolder, staat volledig in het teken van show, actie, stunts en spektakel met motorfietsen.


Met nog meer internationale acts is MotoAcXtion dit jaar ook nog weer grootser van opzet; Het goede nieuws is daarbij verder, dat de oorspronkelijke formule waarbij de bezoeker met een zeer vriendelijk geprijsd entreekaartje GRATIS toegang heeft tot alle programmaonderdelen, gehandhaafd is! Met compleet vernieuwd en nog indrukwekkender programma is MotoAcXtion het evenement dat de liefhebber van motorspektakel

Programma zie:
http://www.kicxstart.nl/motoacxtion/home.htm (Motoracxtion 2005)

Pics van vorig jaar:
Motoracxtion 2004

Ik zal er dit jaar voor het eerst bij zijn !!

Hoop dat het wat wordt 8-)


Gr Jeroen
 
ja k ga ook maare.

ik was er vorig jaar en dacht nee ik ga nog niet circuit rijden.
maar dit jaar eigenlijk wel zin in maar i was de site af aan het kijken en kon er niks vinden.
hoeveel kost het en moet ik onder 95db zitten of is het een van die openuitlaat dagen.
 
He KOHEN ik hoor dat in Eindhoven studeert? Ga anders mee met de ESMC naar Zolder (de Zondag). *O* :Y

Mail maar als dat je wat lijkt.
 
He KOHEN ik hoor dat in Eindhoven studeert? Ga anders mee met de ESMC naar Zolder (de Zondag). *O* :Y

Mail maar als dat je wat lijkt.


Ja dat zou ik wel willen maar me motor staat nog in zeeland ... dus dat schiet niet echt op. en moet nog even ketting spannen en smeren + vloeistoffen nakijken voordat ik ga. :) en dat soort spullen heb ik ook in zeeland liggen.

maar het aanbod vind ik tof. Denk dat ik toch vertrek vanuit zeeland ivm een maat die mee gaat op de motor.

grtz Kohen
 
Ja dat zou ik wel willen maar me motor staat nog in zeeland ... dus dat schiet niet echt op. en moet nog even ketting spannen en smeren + vloeistoffen nakijken voordat ik ga. :) en dat soort spullen heb ik ook in zeeland liggen.

maar het aanbod vind ik tof. Denk dat ik toch vertrek vanuit zeeland ivm een maat die mee gaat op de motor.

grtz Kohen

Ook goed, die groep leuke mensen op Zolder dat zijn wij. :P *O*
 
ja k ga ook maare.

ik was er vorig jaar en dacht nee ik ga nog niet circuit rijden.
maar dit jaar eigenlijk wel zin in maar i was de site af aan het kijken en kon er niks vinden.
hoeveel kost het en moet ik onder 95db zitten of is het een van die openuitlaat dagen.
dit moet ik ook weten. als het te betalen is en mag meer dan 100 db's hebben ga ik cker een rondje gassen!!
 
is er belangstelling voor een randstad naar zolder groepje?


ik denk aan verzamelen bij texaco A13 (delft-zuid) en om 8.00 naar zolder.
 
Wij rijden met 5 man op 3 motoren naar zolder toe vanuit zeeland. we rijden dus door belgië.

mensen die geintereseerd zijn laat het even weten :)

grtz Kohen
 
Wat voor motoren rijden jullie ? :)

ik op een gixxer deze :
http://www.xtreme-lan.nl/data/new.jpg ((Afbeelding))

hoor het wel
grtz Kohen

Geen idee wie er precies mee gaan nog. Ik waarschijnlijk wel en ik heb een vrij aparte RF600R.
 
Ik lees het nog op de beginpagina"een zeer vriendelijk geprijsd entreekaartje".. EN Wat mag dat dan wel kosten? Dat staat er natuurlijk niet meteen bij. Even verderop spitten leert mij wat de prijs is; 15 euro! Dat is 33 gulden. Niks vriendelijk!
 
Ik lees het nog op de beginpagina"een zeer vriendelijk geprijsd entreekaartje".. EN Wat mag dat dan wel kosten? Dat staat er natuurlijk niet meteen bij. Even verderop spitten leert mij wat de prijs is; 15 euro! Dat is 33 gulden. Niks vriendelijk!
Vorig jaar was het ook 15,- en dat vonden genoeg mensen de moeite waard
misschien is dit wel een beetje vroeg en is 10.00 uur een beter tijdstip (ca 180 km/2uur schat ik)
8-) kijk, dat is een beter tijdstip...

Ik denk dat ik er dan ook wel bij ben, tenzij het feestje van zaterdag-avond gigantisch uitloopt
 
dit moet ik ook weten. als het te betalen is en mag meer dan 100 db's hebben ga ik cker een rondje gassen!!


Vroeger kon je je inschrijven via de Kicxstart. Kostte toen iets van 155 euro. (7 sessies van 20 min) Dit jaar wou ik me ook inschrijven via de Kicx (ben lid dus krijg korting) echter volgens hun was er nog geen groen licht gegeven voor het circuitrijden. Daarom stond/staat het ook niet op de flyer (stond het vroeger wel). Heb dus ff gebeld een tijdje later en via hun kon het niet omdat het circuitrijden gecanceld was. Ff op de site van motorsportschoolholland gekeken en wat bleek??? Je kan gewoon circuitrijden. zowel op de 11 en 12 juni. (Vorig jaar duurde het "festijn" 2 dagen.)
Echter je had je wel moeten inschrijven voor die dag. Op de dag zelf dat kan niet meer. Daarnaast is die dag allang vol. Toen ik me inschreef (in februari) waren er nog een paar plekkies over. Ik heb me alleen afgemeld omdat ik dit jaar voor het eerst op assen heb gereden en dat is me perfect bevallen. Nu niet meer naar zolder. Asfalt is echt waardeloos vergeleken met Assen. Overigens is er die dag geen dBlimiet. Al kom je met een turbo/straalmotor aan. Daarnaast is er ook geen technische keuring. Rugprotector kennen ze daar ook niet. Heb er nu alle die de jaren gereden met motoaxction maar stop daar nu mee.
Kosten via sportschoolholland is overigens 135 euro.
 
oke duss gewoon een dagje assen plannen.

is het daar minder glad dan ofzo of wat moet ik me voorstellen?
 
weer lijkt mee te vallen. buien zitten vooral in het noorden van het land. zolder ligt dan wel in het noorden van een land, maaar niet het land dat bedoeld wordt. misschien een buitje op de terugweg, dat risico neem ik maar.
 
Ben geweest, was super!
de super quad heeft de meeste indruk gemaakt ( alleen mijn oren waren iets minder blij)
de stunt shows waren ook goed.
sfeer was goed,weer was goed,uitzicht was goed ( streetfighters), (pitspoezen)
kortom een superevenement.
Volgend jaar ben ik weer van de partij!
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Ben geweest, was super!
de super quad heeft de meeste indruk gemaakt ( alleen mijn oren waren iets minder blij)
de stunt shows waren ook goed.
sfeer was goed,weer was goed,uitzicht was goed ( streetfighters), (pitspoezen)
kortom een superevenement.
Volgend jaar ben ik weer van de partij!
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}


Ik ben ook geweest.

Meer: http://www.joentje.org/gallery/motoacxtion2005 (www.joentje.org/gallery/motoacxtion2005)
aay.sized.jpg


Dit was die quad met Rolls Royce motor.

Meer foto's: http://www.joentje.org/gallery/motoacxtion2005 (www.joentje.org/gallery/motoacxtion2005)
 
wij zijn ook net terug.


zoveel motoren op de parkeerplaats (een van de...), daar is een megameeting niets bij :o !


de stuntshows waren goed (de de wereldtop van craig jones, kevin carmichael of ac farias, maar zeker de moeite waard)
leuk was ook om alex vd broek in actie te zien. ergens is deze motorbeheersing veel indrukwekkender dan een serie burn-outs!


kortom, een leuke dag maar eerlijk is eerlijk voor zo'n groot evenement mogen er wel wat meer attracties zijn.




terug nog heerlijk zonder fatsoenlijke kaart buiten de snelwegen om een route naar nederland gezocht. kost wat tijd, maar heerlijk gereden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan