MotoacXtion 15/16 juni 2002

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.802
491
MotoAcXtion3.jpg



15 en 16 juni
Circuitpark Zolder:

Stop de persen! Groot en spektakulair nieuws voor iedere liefhebber van motorfietsen, motorrijden, Streetfighters en motorspektakel! Op 15 en 16 juni 2002 organiseren Motorsportschool Zolder en KicXstart een groots internationaal show- en stunt evenement op en om het circuit van Zolder!

Onderdelen van \'MotoAcXtion 2002\', zoals het evenement gedoopt is, zijn o.a. de Streetfightershow, proefrijden met 2002 modellen van diverse merken, een dance-showpodium en op de baan werkelijk sensationele optredens van niet minder dan drie wereldtoppers op Motorstuntgebied. Uit Engeland: Dave Coates, Wheely wereldsnelheidsrecordhouder. Uit Frankrijk: Jean Pierre Goy, bekend van zijn stunts met o.a. een BMW Cruiser in de laatste Bond-film en houder van het stoppie-wereld-afstandsrecord! Last but absoluut not least, uit Spanje, de onnavolgbare, \'je-gelooft-je-ogen-niet\' AC Farias! Zet de data nu alvast maar in de agenda en op de scheurkalender. 15 en 16 juni 2002, circuit van Zolder. De entreeprijs: slechts 7 Euro. Kinderen tot 14 jaar en senioren boven de 65 jr. gratis!
 
Lijkt me erg leuk, alleen wel erg ver weg, maar wie weet ben ik gek genoeg om erheen te rijden. :)
 
Ik ga erheen. Vond het op die safe dag in rotterdam al leuk om die gast te zien stunten en dat is wel voor herhaling vatbaar. Maar het is nog wel een eind weg (qua tijd).
 
Mooi stukje sturen vanaf Assen. Denk dat ik maar ff oversla. Lijkt me trouwens wel een tof event!
 
Ik ben er op zeker.
Wil die AC Farias wel eens in het echt zien, wat die kan schijnt eigenlijk onmogelijk te zijn.
 
Mooi idee van die kicxstartkaalkoppies\',alleen hopen op goed weer want afgelopen kicxstartcircuitdagje was totaal verregend. ;(
Kijk er nu al naar uit,lekker blazen richting belgenland :] en lekker met de 2002 R1 rijden op het circuit :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
 
Je mag echt niet proefrijden op het circuit hoor, ze zijn niet achtelijk.

Vroeger bij nationale motordag in Assen kon je ook altijd proefrijden op nieuwe motoren, achter een voorrijder aan op kleine weggetjes rond het circuit, in een laag tempo trouwens.
 
VET...ik kom....ik kom...IK KOMMMMMMMM.....ahhhh :)

ps: die stuntmannen komen vast niet alletwee de dagen, dat wordt dus een heel weekend op zolder..iemand van de blegische MF leden een achtertuin groot genoeg voor een tentje? :+
 
Laatst bewerkt:
Nou, cola staat al koud hoor, maar \'t is nu ook weer niet vlakbij als in me achtertuintje he :)
60 kilometer ongeveer.
 
Wat is nu 60 kilometer als het lekker weer is! 27 graden, groep van 12 man op de motor, lekker een beetje rijden door het mooie belgie!

Count me in!!

Kom je vanuit nederland een beetje langs jou gereden als je naar Zolder gaat?
 
Dan komen we je tegen die tijd wel even ophalen (als we met een groep gaan).

Kan dit trouwens dicht. Het duurt nog zo lang en concrete afspraken worden er nu toch nog niet gemaakt. Tegen de tijd dat het echt gaat spelen halen we het wel weer naar boven.
 
Jij weet dondersgoed dat dat met een Goldwing haast niet te doen is....
Hoeveel cm. kwam dat wiel omhoog? Of zal ik het ze vertellen van de acceleratietest?
 
daar heb je op een goldwing minder last van. Misschien andere gearing aanbrengen...
op de goldwing bedoel ik dan. (41 tands achter? *D )
Of toch maar op de passagiersstoel gaan zitten en dan het gas vol open ipv op de cruize controle.
 
Terug
Bovenaan Onderaan