MotoAmerica, het Amerikaans Kampioenschap

Flinke klapper inderdaad van Sean Dylan Kelly. Die staat trouwens onder begeleiding van John Hopkins, net zoals Joe Roberts in het Moto2 kampioenschap. Wordt nog leuk om te zien hoe die zich ontwikkeld.

Stiekem vind ik het wel mooi hoe die Escelante, als Mexicaan, die Ami's klop geeft. Hopelijk wel wat meer strijd in de resterende races vandaag en morgen, de niveauverschillen zijn aanzienlijk.

Ik dacht al dat ik naar de onemanshow van ene Marquez aan het kijken was :P Maar wel mooi om te zien hoe Escalante aan het gummen was :Y
 
Nou, dat was geen beste race voor Elias met pech aan de kant. Junior Cup en Twin Cup waren nog wel vermakelijk. Heerlijk om weer live motorsport te hebben om van te genieten!
 
Ja was wel balen voor Elias. Maar zag dat Gagne naar de AMA gegaan is. Die naam kwam al heel bekend voor en jawel hij heeft voor Ten Kate gereden. En doet het niet slecht in de AMA.
 
Elias 2x het bokje.
Gagne moet anders behoorlijk onderdoen voor z'n teammaat.

Maar die hoort niet in deze klasse thuis zo te zien.

Nog steeds geen commentaar op de player.
Kan via Eurosport.co.uk niet kijken ivm landsrechten
 
Elias 2x het bokje.
Gagne moet anders behoorlijk onderdoen voor z'n teammaat.

Maar die hoort niet in deze klasse thuis zo te zien.

Nog steeds geen commentaar op de player.
Kan via Eurosport.co.uk niet kijken ivm landsrechten
Zo balen van Elias! Herrin en Wyman maakten er een leuke strijd van. Beaubier moet het wereldkampioenschap in, maar geld is beter in de VS.

Twins cup was wel erg leuk!
 
Ja was wel balen voor Elias. Maar zag dat Gagne naar de AMA gegaan is. Die naam kwam al heel bekend voor en jawel hij heeft voor Ten Kate gereden. En doet het niet slecht in de AMA.

Jake Gagne is oud Red Bull Rookies kampioen (2010) en was een regular in het 2016 en 2017 AMA superbike paddock. Ten Kate riep hem op als vervanger van Nicky Hayden tijdens de Laguna Seca ronde in 2017 en gaf hem daarna een contract voor 2018.
 
Voor de liefhebber, race 2 van de Supersport afgelopen weekend is wel de moeite waard om terug te kijken.
 
Ik heb 'm gekeken, qua materiaal super tof, bizar hoe los ze zijn gegaan op die apparaten. Zit haast geen origineel onderdeel meer aan, kunnen ze zelfs bij WSBK nog wat van leren. Qua racen zelf stelde het niet veel voor.
Die Indian was 4 seconden per ronde sneller dan de rest.
 
Helaas heeft Eurosport NL dit jaar niet de uitzendrechten, dus wordt het niet uitgezonden op de Eurosport Player. Heb er vorig jaar wel van genoten op mooie circuits en lekker in de avond. Iemand een mogelijkheid waar ik dit nog kan volgen? Twitch?
 
Helaas heeft Eurosport NL dit jaar niet de uitzendrechten, dus wordt het niet uitgezonden op de Eurosport Player. Heb er vorig jaar wel van genoten op mooie circuits en lekker in de avond. Iemand een mogelijkheid waar ik dit nog kan volgen? Twitch?
Youtube kanaal van Motoamerica, komen iig de highlights op en sommige race volledig.

live zien = streamen via twitch oid denk ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan