MotoAmerica, het Amerikaans Kampioenschap

Hehe ja zal vrees ik ook het maximum zijn maar dat is een ander gokje
Mwaoh, Honda is bezig met een "allemansvriend "te bouwen, al denk ik ook dat het voor Pol ( en zn bruur ) wel ophoud na de lopende contracten.
Nakagami voor 1 jaar naar het HRc team, ogura naar idemitsu en aan het eind van het seizoen kijken wie ze het jaar erna op de hrc fiets zetten..

Maar ik dwaal af ;)

@TripleSteve : Sowieso zeker qua sbk plek in 2022 ? zoals ik het las wil Barni ook met die andere Panigale in de supersport+ gaan deelnemen ?!
 
Mwaoh, Honda is bezig met een "allemansvriend "te bouwen, al denk ik ook dat het voor Pol ( en zn bruur ) wel ophoud na de lopende contracten.
Nakagami voor 1 jaar naar het HRc team, ogura naar idemitsu en aan het eind van het seizoen kijken wie ze het jaar erna op de hrc fiets zetten..

Maar ik dwaal af ;)

@TripleSteve : Sowieso zeker qua sbk plek in 2022 ? zoals ik het las wil Barni ook met die andere Panigale in de supersport+ gaan deelnemen ?!
Klopt de V2.
Ze zijn al enige tijd aan het testen.
 
Klopt de V2.
Ze zijn al enige tijd aan het testen.

DDB653A1-AF82-4C30-BC1E-6F1A815DCCD7.jpeg
 
Het MotoAmerica-kampioenschap (vooralsnog alleen de Superbikes) is weer terug op de Eurosport Player/Discovery+
Zaterdagavond 00.55 uur MotoAmerica Superbikes Race 1
Zondagavond 22.25 uur MotoAmerica Superbikes Race 2
 
Laatst bewerkt:
Het MotoAmerica-kampioenschap (vooralsnog alleen de Superbikes) is weer terug op de Eurosport Player/Discovery+
Zaterdagavond 00.55 uur MotoAmerica Superbikes Race 1
Zondagavond 22.25 uur MotoAmerica Superbikes Race 2
Oeh nice!
Nog meer motorsport kijken!
 
You Tube heeft meer livestreams dan je denkt… dragraces, AMA motorraces, motorcross, enz,…
 
Terug
Bovenaan Onderaan