Motoboard op gadgetmasters.com

zut

MF veteraan
11 jun 2001
2.160
0
Achterhoek
Kunt er mooi hard mee op je muil gaan en vriendinnen, ouders zijn er vast niet blij mee als je het koopt ;) Tis net een motor :P

37_big.jpg


Motoboard

Step on a Motoboard for a new experience in outdoorrecreation and short distance travel. Enjoy the thrill of sailing across any smooth surface powered by Motorboard\'s quiet 1.4 horsepower engine. Adults everywhere have been captivated by Motoboard as a means to get around or just for fun. It\'s easy to ride and no prior skateboard experience is required. The Motoboard is capable of speeds up to 30 mph. Optional accessories include a high performance kit . :)


Nog veel meer leuk spul te vinden op www.gadgetmasters.com
 
Kunt er mooi hard mee op je muil gaan en vriendinnen, ouders zijn er vast niet blij mee als je het koopt ;) Tis net een motor :P

37_big.jpg


Motoboard

Step on a Motoboard for a new experience in outdoorrecreation and short distance travel. Enjoy the thrill of sailing across any smooth surface powered by Motorboard\'s quiet 1.4 horsepower engine. Adults everywhere have been captivated by Motoboard as a means to get around or just for fun. It\'s easy to ride and no prior skateboard experience is required. The Motoboard is capable of speeds up to 30 mph. Optional accessories include a high performance kit . :)


Nog veel meer leuk spul te vinden op www.gadgetmasters.com



Die waren ook al te zien op de video\'s van FASTBIKES how to pull wheelies part 3 (www.fastbikesmag.com) en dan heb je ze ook nog in skiller/skates variant.
 
Ik vind X-ray bril wel wat. Kan je door kleren heen kijken. (oftewel iedereen loopt naakt) of toch niet volgens mij krijg jedaar behoorlijke nachtmerries en kotsneigingen van..
 
Ik vind X-ray bril wel wat. Kan je door kleren heen kijken. (oftewel iedereen loopt naakt) of toch niet volgens mij krijg jedaar behoorlijke nachtmerries en kotsneigingen van..

Vind dit eigenlijk ook wel erg leuk. *D

496_big.gif


How many of us have been on the motorway when some ‘%*@!’ is right up your arse? Now you can send them or anyone else a polite message, for example \"Please don’t drive so closely\"! But I am sure you guys can think of something more original!
 
Vind dit eigenlijk ook wel erg leuk. *D

496_big.gif


How many of us have been on the motorway when some ‘%*@!’ is right up your arse? Now you can send them or anyone else a polite message, for example \"Please don’t drive so closely\"! But I am sure you guys can think of something more original!

Die is ook zeker wel leuk maar wel lastig op de motor.. Maar zeker wel handig in de auto, alleen wel lullig dan asl er toevallig politie achter je rijd in een burger auto.

Kan je natuurlijk ook neerzetten STOP POLITIE :P
 
Laatst bewerkt:
Zo\'n skateboard ing op Texel al eens in handen gehad. Wel leuk en ging ook best hard, maar beetje kut sturen :(
 
Hey mar1tin die minibikes zo te zien van polini kosten nieuw 2500/5000 gulden dus denk eerlijk gezegd niet dat die hem voor 700 gulden wegdoet of is het 700 euro??

Maar als je hem hebt voor 700 gulden heb je het GOED gedaan :)
 
700 euro (1540 gulden).. mooi prijsje :)

Tis trouwens een Blata 2.5, 40cc, 3,5 pk. Gaan ongeveer 45/60 km/u.
 
Laatst bewerkt:
700 euro (1540 gulden).. mooi prijsje :)

Tis trouwens een Blata 2.5, 40cc, 3,5 pk. Gaan ongeveer 45/60 km/u.

Leuk toch voor m\'n zoontje, moettie wel nog éven wachten, is nog geen 2! Maar Pa kan zich hier ook wel mee amuseren :] , en m\'n dochtertje (nu 5j) zal zo\'n ding ook wel weten te waarderen (als d\'r moeder er niet is btw én mét helm e.d.)
:} :9~
 
Op vrijdag 11 januari 2002 23:54 schreef Mar1tin het volgende::^
Ik denk dat je de Blata 2.5 meer als speeltje moet zien in plaats van een minimotor om mee op een circuit te rijden.

Ik las op pocketbikes.com dat de Blata 2.5 een instapmodel is die NIET te upgraden is omdat er een \'industrial weed wacker\'-motor in zit. De Blata Elite (6,2 pk - 15 pk :} ) hebben motoren van Polini en zijn wel te upgraden.

Tis eigenlijk een rijdend kettingzaagje. :]

O ja, klik hier voor een review.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan