Motocross Madness 2 ... wie speelt er mee ?

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.555
2.130
Nederland
Wie heeft Motocross Madness 2 en wil meespelen ? :)
Ik heb \'m origineel op CD, het spel is al iets ouder, niet ouder dan GP500, maar neem aan dat de meesten dit spel ook hebben liggen ?
 
Spel is nog steeds tof!

Heb het een week of 2 geleden weer eens geinstalleerd! Het koele is, dat als je gas en remt tegelijk (en naar achteren leunt), dan kan je bijna eindeloos wheeliën, hehe!

Ik kan (bijna) alle trucjes al, echt een leuk spel om ff snel te spelen!

Wil ik wel eens online proberen!
 
wedstrijdje langste wheelies is ook leuk. Je kan inderdaad echt eindeloos door gaan, en tijdens het maken van de wheelie ff je rem los, en op tijd weer indrukken, dan gaat ie echt heel hoog met z\'n voorwiel. Wacht je te lang dan lazert ie op z\'n rug.

Heb jij geen snelle verbinding duderuud om het ergens op te zetten? :)
 
Nope, ik niet! Heb ook maar isdn :(

Werkt deze wel achter 1 proxy?
En op XP ?
Tja ik wil het ook wel proberen, alleen wie heeft dat spel en kan hem online zetten?
Ik kan hem ook wel op 1 ftp zetten, alleen dan moet iemand hem wel rippen&uppen, wie meld zich aan :P (per mail,aub)
 
Werkt deze wel achter 1 proxy?
En op XP ?
Tja ik wil het ook wel proberen, alleen wie heeft dat spel en kan hem online zetten?
Ik kan hem ook wel op 1 ftp zetten, alleen dan moet iemand hem wel rippen&uppen, wie meld zich aan :P (per mail,aub)

Achter een proxy? Achter Sygate lijkt het me wel. Heb GP500 kunnen spelen (alleen na elke wedstrijd een disconnect, maar ligt aan GP500), heb Return to Castle Wolfenstein multiplayerdemo gedaan , ging ook perfect. Unreal Tournament en Codename Eagle gingen perfect. enz. enz.

Als iemand voor mij wat ruimte kan reserveren (500mb) en bereid wil zijn om dit even te laten staan (een week ofzo) voor mensen die het willen hebben, mail me dan op motocrossmadness2@motorbikes.dhs.org
 
Laatst bewerkt:
Het spel is echt gaaf, gewoon als je \"ff snel wil crossen\", het is starten en wegrijden zeg maar...ik speel met een gamepad.

Na een tijdje oefenen kan je de trucs, en na nog langer oefenen kan je ook nog landen na die trucs! :)

Aanradertje hoor...
 
MCM2 is nog steeds leuk. Ik heb al meerdere malen geprobeerd om een seizoen te rijden maar bij de supercross gaat het meestal mis. Je moet echt het ritme van de baan weten te vinden.

Die enduro\'s en baja\'s zijn wel te simpel. Op de een of andere manier geeft de AI niet vol gas :?
 
MCM2 is nog steeds leuk. Ik heb al meerdere malen geprobeerd om een seizoen te rijden maar bij de supercross gaat het meestal mis. Je moet echt het ritme van de baan weten te vinden.

Die enduro\'s en baja\'s zijn wel te simpel. Op de een of andere manier geeft de AI niet vol gas :?

Misschien heb je wat instellingen verkeerd staan, maarja ik doe nooit mee aan supercross enzo, ik ga altijd zelf lekker een eind rijden door de bossen, heuvels en dalen... lekker zo ver mogelijk op het achterwiel over straat rijden, alleen rijden ze je dan altijd aan! :(

Vandaag nog een mooie CR250 zien staan bij een motordealer :9~
alleen hij probeerde me meteen een GSXF en een GPZ aan te smeren.
 
Wil em wel hosten, maar adsl....8 kbyte/s upload :r |( Anders zip je hem ff, mijn comp kan wel een paar uur achter elkaar aan.
 
Op Dinsdag 25 september 2001 16:38 schreef JT het volgende:
Wil em wel hosten, maar adsl....8 kbyte/s upload :r |( Anders zip je hem ff, mijn comp kan wel een paar uur achter elkaar aan.

Bij mij is het 16 Kb/s..!!! Bestand van 100Mb doet hij ongeveer 43 minuten over. Heb trouwens misschien ook ruimte genoeg om te hosten, tijdelijk dan. WIl hem zelf ook hebben.
 
Bij mij is het 16 Kb/s..!!! Bestand van 100Mb doet hij ongeveer 43 minuten over. Heb trouwens misschien ook ruimte genoeg om te hosten, tijdelijk dan. WIl hem zelf ook hebben.

Ik ga het rarren in meerdere bestanden van 10mb per stuk ofzo. Denk dat je dan in totaal uitkomt op 500mb. Ik heb zelf een upstream van 8kb/s, dus ik zou \'m zelf ook wel kunnen hosten, maar niet de hele dag. Ik kan het \'s nachts dan hosten want dan gebruik ik de bandbreedte over het algemeen niet. Het beste zou zijn als iemand met een snelle verbinding \'m bij mij vandaan haalt en \'m daarna host met een verbinding van 16+ kb/s en die \'s nachts (of overdag) z\'n bandbreedte niet nodig heeft.

Dus als er misschien nog iemand sneller is dan BigConvoy ?
 
Ik ga het rarren in meerdere bestanden van 10mb per stuk ofzo. Denk dat je dan in totaal uitkomt op 500mb. Ik heb zelf een upstream van 8kb/s, dus ik zou \'m zelf ook wel kunnen hosten, maar niet de hele dag. Ik kan het \'s nachts dan hosten want dan gebruik ik de bandbreedte over het algemeen niet. Het beste zou zijn als iemand met een snelle verbinding \'m bij mij vandaan haalt en \'m daarna host met een verbinding van 16+ kb/s en die \'s nachts (of overdag) z\'n bandbreedte niet nodig heeft.

Dus als er misschien nog iemand sneller is dan BigConvoy ?

Gebruik dan winace, met maximale compressie en het grootste dictonary mogelijk.. komt ie echt wel een stuk kleiner uit dan mogelijk is met rar
 
Gebruik dan winace, met maximale compressie en het grootste dictonary mogelijk.. komt ie echt wel een stuk kleiner uit dan mogelijk is met rar

Denk niet dat het veel scheelt. Als je een beetje bekend bent in de wereld van private ftp\'s en 0-day warez, dan moet je weten dat alles uitkomt in rar formaat. Als ACE zoveel beter was, zou dat gebruikt worden :)
Nou moet ik alleen even mijn CD vinden van MM2.

Nu moet ik alleen nog weten wie nou dus het even kan hosten voor de anderen en het bij mij ophaalt. Ik share \'m maar 1x :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan