Motodetail Hefbok

Status
Niet open voor verdere reacties.

Relaxtz

MF'er
25 apr 2008
156
0
Amersfoort
De hefbok past helaas (net) niet op mijn Super Tenere, maar is goed bruikbaar voor kleinere fietsen. Heb de hefbok drie maanden in mijn bezit, 2 keer gebruikt. De rubbers op de assteunpunten zijn wat beschadigd, maar nog wel goed te gebruiken. Verder is ie zo goed als nieuw.

Prijs is 15 10 euro (nieuw 26,95).

Specs:

- Voorzien en gegalvaniseerde en gepolijste coating.
- Door de verstelbare dwarssteun universeel bruikbaar voor streetbikes
- Dankzij de gunstige hefboomwerking kun je je motor zonder al te grote krachtinspanning met je voet opbokken.
- De hefbok is eenvoudig te demonteren en is, eenmaal ingepakt, klein van omvang.
- Voor assen met een maximumbreedte van ca. 340 mm
- Draagvermogen max. 150 kg.

Meer info is hier te vinden: http://www.motozoom.nl/index2.cfm?bestelnummer=10003290


full
 
Laatst bewerkt:
ik bied 20 euro inclusief verzenden. Nog even onder voorbehoud want ik moet nog even die breedte meten dan.

Het is een redelijk zwaar ding, dus het hangt even af van de verzendkosten :P
Maar als die te overzien zijn vind ik het prima. Ik hoor wel of de bok past.
 
Ik heb die bok nieuw gezien voor 19.95.

http://www.louis.de/_107c1e13d5e878198e41df07e306c169a6/index.php?topic=search&searchterm=10003290 (Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit)

alleen wel in duitsland. de meeste dingen zijn daar goedkoper als hier.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb die bok nieuw gezien voor 19.95.

http://www.louis.de/_107c1e13d5e878198e41df07e306c169a6/index.php?topic=search&searchterm=10003290 (Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit)

alleen wel in duitsland. de meeste dingen zijn daar goedkoper als hier.


check. 5 euro van de prijs afgehaald, mot er vanaf. Zit nog bijna 2 jaar garantie op.
 
check. 5 euro van de prijs afgehaald, mot er vanaf. Zit nog bijna 2 jaar garantie op.

Geweldig, Maar helaas heb ik niks aan die bok. omdat mijn achterbrug te breed is door mijn remklauw die aan de onder kan zit dus heb ik al een andere gekocht met bobins..
maar idd geweldige bokken... maatje van me heeft er ook 1 kan je ook makkelijk in je 1tje je motortje opbokken.

Waarom moet je er vanaf dan?
 
Geweldig, Maar helaas heb ik niks aan die bok. omdat mijn achterbrug te breed is door mijn remklauw die aan de onder kan zit dus heb ik al een andere gekocht met bobins..
maar idd geweldige bokken... maatje van me heeft er ook 1 kan je ook makkelijk in je 1tje je motortje opbokken.

Waarom moet je er vanaf dan?

Hij staat in de weg, ik heb niet heel veel bergruimte
 
Hij staat in de weg, ik heb niet heel veel bergruimte
_O-

Hey - dan heb ik heel goed nieuws voor je :

De hefbok past helaas (net) niet op mijn Super Tenere, maar is goed bruikbaar voor kleinere fietsen. Heb de hefbok drie maanden in mijn bezit, 2 keer gebruikt. De rubbers op de assteunpunten zijn wat beschadigd, maar nog wel goed te gebruiken. Verder is ie zo goed als nieuw.

Prijs is 15 10 euro (nieuw 26,95).

Specs:

- Voorzien en gegalvaniseerde en gepolijste coating.
- Door de verstelbare dwarssteun universeel bruikbaar voor streetbikes
- Dankzij de gunstige hefboomwerking kun je je motor zonder al te grote krachtinspanning met je voet opbokken.
- De hefbok is eenvoudig te demonteren en is, eenmaal ingepakt, klein van omvang.
- Voor assen met een maximumbreedte van ca. 340 mm
- Draagvermogen max. 150 kg.

Of woon je soms in een brievenbus ?

:+

(ik heb 'm zelf ook - superhandig dingetje en gedemonteerd is 'ie heel plat op te bergen, maarja als 'ie niet op je Tenere past dan houdt het op)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan