MotoE topic

Beetje dollen moet kunnen :+

Ik heb er vooralsnog niets mee. Kan me ook niet voorstellen dat een E motor race spannend is met de huidige techniek.
Ben opgegroeid in het tweetakt tijdperk; baalde enorm dat die van het toneel verdwenen, het geluid , de geur van tweetakt olie.
En nu ben ik net een beetje gewend aan het viertaktgeweld in de moto GP krijgen we vliegende stofzuigers :+
ach zo blijft t topic actief, duurt nog ff tot de eesrte race:]
in 2020 doet dyson ook mee:P:+
 
Elektrische fietsen zijn er al van 'een' Dyson. _O-


Nu nog een motorfiets. :Y

Het is voor de senior van vandaag toch niet meer te volgen? Dat dyson ding waar was dat nou ook alweer voor? Toch om stof te zuigen? Hij doet het niet!
 
Tot nu toe vallen de tijden me tegen, had vergelijkbaar verwacht met Moto3/2.
Maar daar zitten ze nog dik 10 seconde onder...
Ze zijn wel nog maar net begonnen maar goed...
Moto-E test Jerez

Eerlijk gejat uit t wintertest topic:P
 
Heb net 3 x een filmpje gekeken en ook 3 x gekeken of mn pc op mute stond 😋

Snelheid zit er bar weinig in 😑 weet niet of ze nog in ecomodus oid staan maar de moto 3 gaat al behoorlijk wat harder.
 
Heb net 3 x een filmpje gekeken en ook 3 x gekeken of mn pc op mute stond 😋

Snelheid zit er bar weinig in 😑 weet niet of ze nog in ecomodus oid staan maar de moto 3 gaat al behoorlijk wat harder.
Ja, valt me tegen. Als ze dit als voorbereiding voor de toekomst zien, zal t wel wat vlotter mogen:P:Z
 
Het zal echt wel sneller gaan. Dat is evolutie. Althans zolang het elektriciteitsnetwerk het kan bolwerken.
 
Misschien moet Dorma een keer naar de kermis gaan en bij de botsauto's gaan kijken.
Geen accu's meer nodig, dus meer ruimte voor grotere elektromotor en lichter.

Wel een flinke klus om al dat kippengaas boven de circuits te hangen
 
Het tijdschema voor de resterende twee dagen van de Jerez Test is aangepast. De reden van de aanpassing is dat men de batterijen van de nieuwe MotoE machines niet zo snel opgeladen krijgt.

lol straks moeten we het hele raceweekend schema gaan aanpassen en misschien is pedalen monteren een idee voor het geval dat er geen stroom meer is ?
 
Het tijdschema voor de resterende twee dagen van de Jerez Test is aangepast. De reden van de aanpassing is dat men de batterijen van de nieuwe MotoE machines niet zo snel opgeladen krijgt.

lol straks moeten we het hele raceweekend schema gaan aanpassen en misschien is pedalen monteren een idee voor het geval dat er geen stroom meer is ?
_O-_O-8)7
 
Het tijdschema voor de resterende twee dagen van de Jerez Test is aangepast. De reden van de aanpassing is dat men de batterijen van de nieuwe MotoE machines niet zo snel opgeladen krijgt.

lol straks moeten we het hele raceweekend schema gaan aanpassen en misschien is pedalen monteren een idee voor het geval dat er geen stroom meer is ?

_O-_O- Net als op de Puch _O-
 
Ds345qbXgAIM5U2.jpg:large


Mike di Meglio in actie
 
Start hem eens! Nee hij loopt al. Het is hier net zo stil als een Moto E bike :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Weinig te melden ook eigenlijk... Teams, coureurs en circuits zijn bekend. Tot er weer getest gaat worden is er weinig nieuws denk ik. :)
 
Enkel dat ik alweer veel zin heb in het nieuwe seizoen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan