MotoE topic

Misschien betere veiligheidsmaatregelen nemen.:? Komt nogal knullig over deze brand. Ze lijken te denken 'oh geen benzine dus niet brandbaar'? Bij Stella weten inmidels ze ook dat die accu's als ze branden, goed branden. ;)

Hoewel ik niet zo gecharmeerd ben van deze klasse, hoop ik toch dat de boel weer snel voor elkaar komt. Leek me wel leuk om Gibernau te zien racen tegen Herera, Smith etc.
 
Het lag niet aan Energica, maar aan het netwerk.
Even kijken of ze nog een woordvoerder nodig hebben. :+ (Of dat ze snel failliet gaan)
 
D1nx2KJWoAAt3ch.jpg
 
Geen motoren aan het opladen. Dat kan, en is in de pers de beste verklaring, maar het klinkt niet waarschijnlijk. ;)
 
Geen motoren aan het opladen. Dat kan, en is in de pers de beste verklaring, maar het klinkt niet waarschijnlijk. ;)

Ach zit veel lithium in accutjes denk ik zo....ik weet niet of je ooit wel eens hebt meegemaakt wat er gebeurd als pure Lithium in contact komt met (vochtige) lucht...maar dat is errug geinig (de medestudent die dacht slim te zijn om een stukje Litium mee naar huis te nemen dacht er anders over na het zien van z'n afgefikte lab kastje_O- ) misschien was er gewoon een accu lek.;)
 
Ach zit veel lithium in accutjes denk ik zo....ik weet niet of je ooit wel eens hebt meegemaakt wat er gebeurd als pure Lithium in contact komt met (vochtige) lucht...maar dat is errug geinig (de medestudent die dacht slim te zijn om een stukje Litium mee naar huis te nemen dacht er anders over na het zien van z'n afgefikte lab kastje_O- ) misschien was er gewoon een accu lek.;)
Nee, het kan niet aan Energica liggen natuurlijk. ;)
We gaan nog wel meer meemaken met elektrische voertuigen wat we nu nog niet kunnen bedenken.
De uitvinding van de elektrische strijkbout heeft ook vele levens in de praktijk gekost voordat ze zaken als isolatie, aarde en zekeringen gingen verzinnen. :')
 
Kan het niet laten om te melden dat die zooi wat mij betreft nog veel vaker af fikt. :YY:YY:YY:+
 
Nee ik maak geen foute grap Nee ik maak geen foute grap Nee ik maak geen foute grap 😄

Van mij mag je hoor. Ik kan er wel om lachen ondanks dat ik het jammer vindt dat deze klasse zo van start gaat. Ik kijk er met veel interesse naar deze nieuwe ontwikkelingen. Ondanks dat ik ook nog steeds verbrandingsmotoren interessant vind. Van mij hadden nooit de 250cc en 500cc 2 tacten moeten verdwijnen, want qua gewicht gaat een motogp en een moto2 al helemaal niet dat zelfde gevoel evenaren.
Maar, je houdt het simpelweg niet meer tegen. Ondanks dat er een heleboel mensen deze ramp met leedvermaak bekijken.
KTM zet al vol in op elektrische motoren zij hebben een hele groep jonge mensen aangenomen die nu eerst naar een speciale opleiding gaan en zich daarna alleen nog maar met elektrische motoren bezig houden. Kwestie van tijd voordat dit een succes wordt, en dan zal ook daar zeer binnenkort weer mee geracet worden.
En in deze groep mensen gaat het gerucht dat ook Honda al uitgebreid bezig is met elektrische motorfietsen, want die willen de boot echt niet missen of achterstand oplopen. En daarom hun superbike programma de dupe is, de huidige Fireblade SP2 is de laatste............
 
Het wordt toch de toekomst.
Of je wilt of niet.
Is ook wel sneu voor de mensen die hun hart en ziel er in hebben gestoken.
Btw ik ruik ook liever benzine🙂

Inderdaad wel sneu voor die mensen , maar krijg steeds meer aversie tegen dat milieu gedoe .
 
Terug
Bovenaan Onderaan