MotoE topic

Dat is toch ook zo.

Mijn dochter moet spoedig op voor haar A rijbewijs terwijl ze al bijna 2 jaar ervaring heeft opgedaan met een A2 rijbewijs.
Buiten straatrijden al enige ervaring opgedaan op het circuit(mijn schuld haha)
Ik zeg ze rijd prima d.w.z safe netjes goed anticiperen geen angst etc etc:

Het A he moet ze laten zien dat ze met een vol vermogen motorfiets overweg kan???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? gvd dezelfde motoren als een A2 brommer alleen iets meer kwtjes.
Je rijd geen kilometer sneller dan met een A2 examen .
Oja ook een kans dat ze nog een aantal avb oefeningen moet laten zien keren 8ie draaien of wat dan ook.

Dit heeft ze verdomme 2 jaar geleden laten zien,nu weer.

Iets later (1 maand ja 1 maand)na het slagen van haar A2 is het A2 met code 80 ingevoerd dan hoef je geen examen te rijden voor het A rijbewijs na 2 jaar......hoe omslachtig.
Na 2 jaar kan je knallen met een R1:)

Om echt gek van te worden die achterlijke regelgevingen in dit achterlijke landje.

Kortom ze baalt als een stekker,die eigenschap heeft ze van mij :)

Kost natuurlijk weer heel wat Eurotjes wat stress ergenis en weet ik veel allemaal.

Zo dit wilde ik ff kwijt:)

Het is volkomen onzin dat nieuwe rijbewijs gedoe, draait alleen maar om het cbr te spekken.

Maar ik ben blij te lezen dat er dan toch nog jonge mensen zijn die zich er niet door laten afschrikken :t die dochter van jou. :]
 
Je hebt helemaal gelijk hoor maar dit gaat er meer om dat we melkkoeien zijn. Ik doelde op bilderberg complotten en dergelijke, de dingen die dus niet aangetoond zijn zeg maar.

Btw die beperking met 25/35kw en a2 etc is gewoon enorme onzin, zoals je zelf al aangaf

Bilderberg is geen complot, dat zijn een stel "te rijke" engnekken die jaarlijks bij elkaar komen om eventueel complotten te bespreken. Maar het is zo geheim dat wat er besproken wordt nooit naar buiten zal komen, en dat geeft aanleiding om aan de intentie van deze machtwellustelingen te twijfelen. En dus volkomen te wantrouwen wat daar jaarlijks besproken wordt. En prinses "haarlak" der Nederlanden marcheert voorop van onze centen.
Ff voor de duidelijkheid Alan Jones is knettergek wat mij betreft.....:+
 
Misschien was ik er niet helemaal duidelijk in maar ik doelde op de complotten/theorieen die er gebaseerd zijn op de bilderberg groep etc. Dat de bijeenkomst er is , dat is duidelijk maar als "ze" hadden gewild dat wij dat niet wisten dan zouden we het ook niet weten.

Ik doel op de personen die overal commentaar op hebben en alles in twijfel trekken, het over geheimen hebben en overal vergif in zien.. de mensen die ik daarvan "ken" zitten 9/10 In de bijstand, roken, zuipen en gebruiken drugs..

Als ik dan zeg dat ze bijstand ontvangen van de overheid
Dat ze met roken en alcohol de overheid spekken
En dat ze van de drugs niet wijzer zijn geworden, dat dat misschien de schuld is van de overheid.. dan worden ze pissig en ben ik een sheeple ofzo ( iets met schaap achtige mensen/gedachten etc )


Kan het nog gekker maken om ze om onderzoeksresultaten te vragen..
 
Het is volkomen onzin dat nieuwe rijbewijs gedoe, draait alleen maar om het cbr te spekken.

Maar ik ben blij te lezen dat er dan toch nog jonge mensen zijn die zich er niet door laten afschrikken :t die dochter van jou. :]
Zeker maar een A motorfiets (thundercat)staat al klaar voor haar;) vandaar de wil haha.

Tot dan mag ik er op rijden:)
 

Bijlagen

  • 2018-10-29 15.50.27.jpg
    2018-10-29 15.50.27.jpg
    215,6 KB · Weergaven: 17
Daarom sturen ze Tesla's ook naar Afrika omdat ze nergens gerecycled/gesloopt mogen worden omdat die accu's zo milieuvervuilend zijn.
Bron?

Ik dacht dat Tesla jaren geleden al een apparaat had laten zien dat i.c.m. een oude autoaccu geladen kon worden door je zonnepanelen.
Dan had je in de avond/nacht ook eigen stroom. :9

Die Tesla accu's gaan trouwens wel enorm lang mee, en stuk gaan ze zelden. :}
 
Bron?

Ik dacht dat Tesla jaren geleden al een apparaat had laten zien dat i.c.m. een oude autoaccu geladen kon worden door je zonnepanelen.
Dan had je in de avond/nacht ook eigen stroom. :9

Die Tesla accu's gaan trouwens wel enorm lang mee, en stuk gaan ze zelden. :}
Wat bedoel je met lang, het prototype van model S zag pas begin 2009 het levenslicht.
De accu's mag je maar een aantal keren snel opladen of je garantie vervalt.
 
Hyundai ioniq heeft 17u nodig om de batterijen volledig op te laden, zij adviseren wanneer je thuis komt om hem in te pluggen.
 
Nou, dat wordt dan een 7-urige werkdag, inclusief reistijd... _O-

De vraag is
- of je accu altijd helemaal leeg is wanneer je weer gaat laden
- of je altijd weer een volle accu nodig hebt voor het vervolg van je reis.

Met benzinemotoren zit je in de routine van leegrijden en weer tanken. Dan is range veel meer van belang.
Met m'n accumotor is het meer een kwestie van inpluggen waar je kunt. En voor de langere afstanden zijn er de snelladers.
 
Wat bedoel je met lang, het prototype van model S zag pas begin 2009 het levenslicht.
De accu's mag je maar een aantal keren snel opladen of je garantie vervalt.
Ik zeg niet lang.. ik zeg jaren geleden. Het zal 2016 zijn geweest.
Drieeneenhalf jaar.

Voor mij is dat na een verkeersongeluk met hersenletsel een vorig leven. 8)7 :')
 
De vraag is
- of je accu altijd helemaal leeg is wanneer je weer gaat laden
- of je altijd weer een volle accu nodig hebt voor het vervolg van je reis.

Met benzinemotoren zit je in de routine van leegrijden en weer tanken. Dan is range veel meer van belang.
Met m'n accumotor is het meer een kwestie van inpluggen waar je kunt. En voor de langere afstanden zijn er de snelladers.
De branche waar ik in werk distribueren we veel accu gereedschap waarbij het wordt ontraden om de accu onder een bepaald percentage te laten ontladen, daar dit de cellen kan beschadigen. Mocht dat voorkomen, moet de accu weer door speciale laboratoriumlader worden geactiveerd en de kosten daarvan vallen niet onder de garantie.
 
Ondertussen is ook de laatste race van de MotoE Cup verreden vandaag en is Matteo Ferrari uitgeroepen tot winnaar. Gaaf voor hem en leuk voor het Gresini team, maar bovenal vind ik het lovenswaardig voor Energica hoe zij zich na de tegenslag van de brand in Jerez hebben weten te herpakken als bedrijf om de Cup toch doorgang te laten vinden.

Spijtig voor Smith dat het hem niet gelukt is om de Cup binnen te hengelen. Ik ben benieuwd naar wie er volgend jaar in mee gaan doen, hier is nog niet zoveel over bekend dacht ik? Ik meende wel op te maken vandaag dat Gibernau niet terugkomt en dat Dominique Aegerter ondertussen ergens getekend zou hebben?
 
Inderdaad, toffe races gezien. De klasse heeft zich bewezen als een leuke toevoeging met potentie, in tegenstelling tot de zoutloze stofzuigerklasse die sommige mensen verwacht hadden.
 
Ondertussen is ook de laatste race van de MotoE Cup verreden vandaag en is Matteo Ferrari uitgeroepen tot winnaar. Gaaf voor hem en leuk voor het Gresini team, maar bovenal vind ik het lovenswaardig voor Energica hoe zij zich na de tegenslag van de brand in Jerez hebben weten te herpakken als bedrijf om de Cup toch doorgang te laten vinden.

Spijtig voor Smith dat het hem niet gelukt is om de Cup binnen te hengelen. Ik ben benieuwd naar wie er volgend jaar in mee gaan doen, hier is nog niet zoveel over bekend dacht ik? Ik meende wel op te maken vandaag dat Gibernau niet terugkomt en dat Dominique Aegerter ondertussen ergens getekend zou hebben?
Dynavolt intact team
 
Inderdaad, toffe races gezien. De klasse heeft zich bewezen als een leuke toevoeging met potentie, in tegenstelling tot de zoutloze stofzuigerklasse die sommige mensen verwacht hadden.

Dorna heeft het slim gedaan door iedereen met hetzelfde materiaal te laten rijden. Daar kregen ze veel kritiek op maar als ze dat niet gedaan hadden hadden allerlei fabrieken en fabriekjes meegedaan met enorme verschillen als gevolg.
 
Dorna heeft het slim gedaan door iedereen met hetzelfde materiaal te laten rijden. Daar kregen ze veel kritiek op maar als ze dat niet gedaan hadden hadden allerlei fabrieken en fabriekjes meegedaan met enorme verschillen als gevolg.
In het Isle of Man hebben ze een stop van 2 jaar ingelast las ik. :Y 8)7
Lijkt mij ook erg gevaarlijk ..enorme snelheidsverschillen.
 
In het Isle of Man hebben ze een stop van 2 jaar ingelast las ik. :Y 8)7
Lijkt mij ook erg gevaarlijk ..enorme snelheidsverschillen.

Alleen Mugen TT Shinden zijn snel.
Kosten 2 miljoen per fiets als ik mij niet vergis...
Alleen MotoCzyz was snel genoeg, voordat de eigenaar Michael Czyz overleed.
Hij was ook bezig met een eigen MotoGP machine bezig rond 2005 - 2006.
 
Voor iedereen die zit te schelden op de MotoE, dat het geen echte motorsport is en dat het allemaal nergens op slaat, over 10 jaar mogen er in Engeland al geen benzine-auto's (en dus neem ik aan ook geen motoren) meer worden verkocht. Zo snel kan het dus gaan.

 
Voor iedereen die zit te schelden op de MotoE, dat het geen echte motorsport is en dat het allemaal nergens op slaat, over 10 jaar mogen er in Engeland al geen benzine-auto's (en dus neem ik aan ook geen motoren) meer worden verkocht. Zo snel kan het dus gaan.

Motoren vallen niet onder dezelfde regels omdat het een heel ander voertuig is waar je niet dezelfde eisen aan kan stellen.
De ontwikkeling van elektrische auto's is ook veel verder.
Hoewel Kymco een assemblage in Italië gaat bouwen voor de RevoNEX. :t
Dat kon wel eens de eerste echte in massaproductie gefabriceerde elektrische motorfiets worden.
Niet met de hand gebouwd en/of relatief lage aantallen zoals Zero en Energica doen.
(Livewire.. liet er iemand een scheet? :+ )
 
Voor iedereen die zit te schelden op de MotoE, dat het geen echte motorsport is en dat het allemaal nergens op slaat, over 10 jaar mogen er in Engeland al geen benzine-auto's (en dus neem ik aan ook geen motoren) meer worden verkocht. Zo snel kan het dus gaan.

Laatste post vóór de jouwe was een jaar geleden - het topic is nog stiller geweest dan de motoren zelf. :+

Benzinemotoren gebruiken voor wat dan ook, dat gaat ooit een keertje moeten ophouden. Motorsport en dan met name prototype motorsport moet altijd de weg leiden, de blik op de toekomst richten. Voor mij niet meer dan logisch dat ook in de MotoGP alvast gekeken wordt naar hoe het over tien, twintig jaar moet worden, en dat MotoE daarvan een eerste grote stap is.

Ik vond het langs de baan niet indrukwekkend, maar op televisie ziet het er nauwelijks anders uit dan elke andere vorm van motorracen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan