• Hoi Bezoeker, we hebben nieuwe functionaliteit toegevoegd aan het Techniek forum. Lees hier meer.

Motogadget M-unit V2

Mustang Sally

MF veteraan
24 jun 2001
1.384
3
Onder de rook van Utrecht
Te koop voor de zelfbouwer, een Motogadget M-unit V2. Super makkelijk zelf een nieuwe draadboom voor je motor maken. Scheelt de helft aan draden, voorzien automatische zekeringen, en super eenvoudig te programmeren. Waarom ik het dan wegdoe? Ik ben voor de M-unit blue gegaan, die via blue-tooth in te regelen is, en die net wat meer features heeft. De prijs? Slechts €100 euro, voor een ongebruikte M-unit, inclusief alle aansluitmaterialen in het ongeopende zakje!

Mustang Sally

MF veteraan
24 jun 2001
1.384
3
Onder de rook van Utrecht
Mijn PB uit? Dat is suf van mij zeg! Ik ben nu ingelogd via mijn telefoon dus het is even opzoeken hoe ik dat weer activeer.

En twee geintereseerden. Nou weet ik dat ik hem erg goedkoop aanbied, maar ik ga er niet tussen zitten. Hier open en bloot bieden? Hij staat bewust niet op marktplaats, alleen hier. Kunnen jullie je daar in vinden?

TripleSteve

Die hard MF'er
7 apr 2013
959
45
Wat mij betreft is Bosso eerst, mocht dat niet doorgaan ben ik aan de beurt. Zoals ik zei, ik sluit achteraan in de rij.