Motogadget M-unit V2 VERKOCHT!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mustang Sally

MF veteraan
24 jun 2001
1.390
7
Onder de rook van Utrecht
Te koop voor de zelfbouwer, een Motogadget M-unit V2. Super makkelijk zelf een nieuwe draadboom voor je motor maken. Scheelt de helft aan draden, voorzien automatische zekeringen, en super eenvoudig te programmeren. Waarom ik het dan wegdoe? Ik ben voor de M-unit blue gegaan, die via blue-tooth in te regelen is, en die net wat meer features heeft. De prijs? Slechts €100 euro, voor een ongebruikte M-unit, inclusief alle aansluitmaterialen in het ongeopende zakje!
 
Serieuze interesse! :Y

Maar jouw PB staat helaasch uyt. -O-
Dus als deze M-Unit nog niet weg is, graag contact met me opnemen.
 
Laatst bewerkt:
Mijn PB uit? Dat is suf van mij zeg! Ik ben nu ingelogd via mijn telefoon dus het is even opzoeken hoe ik dat weer activeer.

En twee geintereseerden. Nou weet ik dat ik hem erg goedkoop aanbied, maar ik ga er niet tussen zitten. Hier open en bloot bieden? Hij staat bewust niet op marktplaats, alleen hier. Kunnen jullie je daar in vinden?
 
Wat mij betreft is Bosso eerst, mocht dat niet doorgaan ben ik aan de beurt. Zoals ik zei, ik sluit achteraan in de rij.
 
Ja, sorry, ineens kon ik wel inloggen maar had ik geen rechten meer om te reageren..... password reset gedaan en toen geen bevestigingsmail ontvangen. Via andere media inloggen werkte ook niet. Weer gereset en nu wel een mail ontvangen...

Maar goed, het lijkt er dus op dat ik weer kan reageren. Als het goed is werkt mijn PB nu ook.

100 euro is het. Vrijdag is prima, maar wel in de ochtend, ik draai namelijk middag/avonddienst. Ik woon in het midden van het land, en werk in Amsterdam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan