MotoGP » Eurosport loses MotoGP

(geen zin om hele artikel te lezen) geldt dit voor alle eurosports? niet chill, want op rtlGP is het ook 10x niks en die zenden ook niet alles uit
 
Als ik het artikel goed begrijp wordt er per land een overeenkomst met een zender gesloten, maar aangezien Nederland niet echt een motorsportland is heb ik er een hard hoofd in. Natuurlijk heeft RTL7 nu al motorsport, maar dat zijn vaak samenvattingen en niet in alle klassen.

Natuurlijk was er altijd wel wat te zeuren over het commentaar, maar straks hebben we misschien niks meer of we moeten allemaal digitale tv aanschaffen om op één of andere buitenlandse zender te kijken :(
 
Wat is dit een ongelooflijke domper voor de motorsportfans in Nederland zeg! Ongeacht het commentaar was Eurosport juist dé zender die redelijk wat aandacht schonk aan de sport, en in mijn ogen werd die aandacht alleen maar meer.

Écht walgelijk dat Dorna dit nu doet. Ze hopen meer geld bij de nationale tv-boer te kunnen halen, dan bij een Europees televisie netwerk. Nét nu ik alle races van dit seizoen op DVD aan het zetten ben, met heerlijk Engels Europsport commentaar moet ik het dadelijk doen met enkel de MotoGP van de BBC of de pieterpeuterige samenvattinkjes van RTL GP. :(

Bah, bah en nog is bah! |(
 
En dan te denken dat ik nu alle races goed volg met een kladblokje erbij om mijn droomteam in de gaten te houden kwa standen en punten :( En uiteraard voor de verre GP's s nachts je bed uit ..... ik baal nu al als een stekker :(
 
Laatst bewerkt:
echt klote dit, waar krijgen we nu alles te zien? rtl7 zit ik ook niet echt op te wachten. Het gaat toch goed zo? Lekker op zondag van 10 tot 3 voor de tv zitten, alle races kijken :/
 
Ik download ze gewoon via www.torrentz.com maar ik geloof dat dat ook altijd van eurosport werd opgenomen dus ik hoop dat dat dan nog wel doorgaat.

Ik stap wel over naar de BBC want ik kijk toch altijd alleen maar de motogp..
 
Laatst bewerkt:
waarschijnlijk wordt het een compleet pakket met 125, 250 en motogp..

dus als rtl gp dat binnenhaalt zullen ze waarschijnlijk ook de 125 en 250 uit gaan zenden omdat het anders niet rendabel is (reclame inkomsten)
 
Dit is een enorm zware domper.
De one-liners die over en weer gingen tussen Toby, Julian en tijdens de MotoGP Randy Mamola maken het geheel nog mooier.
Als het enkel nog op RTLGP komt dan stop ik met kijken naar de MotoGP, tenzij hun commentaar radicaal verandert.
 
Dit is een enorm zware domper.
De one-liners die over en weer gingen tussen Toby, Julian en tijdens de MotoGP Randy Mamola maken het geheel nog mooier.
Als het enkel nog op RTLGP komt dan stop ik met kijken naar de MotoGP, tenzij hun commentaar radicaal verandert.

Heb net Dorna al gemaild met de vraag voor tekst en uitleg want de meeste echte MotoGP liefhebbers hier kijken alleen maar naar de Britse Eurosport.

Als RTL7 het gaat uitzenden dan haak ik af, misschien dat ik dan nog wel bij de BBC blijf maar eerst weten het hoe en het wat.
 
Ik mag zwaar hopen dat rtl7 de 125 en 250 ook live gaat uitzenden!

Tss, ze onderbreken de races nu al voor F-1.
RTLGP wil de grootste worden en zoveel mogelijk uitzenden blijkbaar hebben ze niet door hoeveel races er samen vallen met F-1,A-1,WSBK, WRC, 24hr no way dat ze een schema kunnen maken die iedereen tevreden houd.
 
Masaal gaan bellen met eurosport Ned.
Hier in zeeland werd eurosport ook eens uit het pakket gehaald.
Niet alleen motorrijders maar alle sportliefhebbers masaal aan de lijn.
een maand later was het terug.

Zou een enorm verlies zijn, en voor RTLGP blijf ik echt niet thuis -O-
 
Laatst bewerkt:
Masaal gaan bellen met eurosport Ned.
Hier in zeeland werd eurosport ook eens uit het pakket gehaald.
Niet alleen motorrijders maar alle sportliefhebbers masaal aan de lijn.
een maand later was het terug.

Zou een enorm verlies zijn, en voor RTLGP blijf ik echt niet thuis -O-


dat heeft geen zin dat besluit ligt bij Dorna niet bij eurosport!
 
Iedereen hiet zit te mopperen op RTL maar ik vind dat toch een goed programma geworden met hele leuke items. Ik denk dat jullie dat even een kans moeten geven volgend jaar.
 
Wat maken jullie je druk zeg om niks! |(

Ik kijk al minstens 15 jaar de GP's op Eurosport (Engels) en RTL is echt niet zo dom geen actie te ondernemen omdat dit stopt voor 2009. Ze weten echt wel wat er speelt bij de 'echte' MotoGP fans. Reken maar dat ze alles gaan coveren vanaf 2009! :Y

Overigens, de echte fans hebben al een highres.abo bij MotoGP.com en kunnen dus alles al zien wat Eurosport nu niet niet laat zien... :X (Helaas zonder Mamola maar toch ok)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan