MotoGP » Eurosport loses MotoGP

Feit blijft wel dat ik het Moet zien gewoon no matter what!
Dus als er mensen met nieuws zijn meld dit hier dan a.u.b.!
De motorsport is het enige wat ik kijk dus dat nemen ze me niet af :N
 
Laatst bewerkt:
hmmm, kom er net achter dat sinds 2 weken ongeveer, UPC Eurosport HD in het pakket heeft opgenomen hier.
En dan heeft Eurosport de MotoGP niet meer :(
 
hmmm, kom er net achter dat sinds 2 weken ongeveer, UPC Eurosport HD in het pakket heeft opgenomen hier.
En dan heeft Eurosport de MotoGP niet meer :(

Die trieste conclusie trok ik dit weekend ook.

Motorsport in HD zou top zijn.
Ik zit deze week naar het vreselijk slechte beeld van de Macau GP, en de AMA op MotorsTV te kijken. Dan smeek je om meer pixels....

Zendt Eurosport volgend jaar nog wel SBK uit? Dan hebben we in ieder geval dat in HD ;)
 
Dit vind ik ook ze moeten oppassen dat ze zichzelf niet in de vingers snijden.
Met het verdwijnen van MotoGP op eurosport kan het wel eens zo zijn dat WSBK én BSB veel meer aandacht krijgt.
We weten allemaal dat de wedstrijden bij laatst genoemden veel spannender zijn en iets "puurder".
Nu heeft Motogp nog Rossi in huis hij heeft voor ontzettend veel bekendheid naast europsort gebracht en velen komen kijken omdat hij er bij is.
Denk als hij stopt dat er een grote stroming afhaakt.
De SBK variant tov. motogp is dan bij een groter publiek via eurosport te bekijken en ze zien dat het spannender is en qua snelheid doen ze niet veel onder.



daar heb je gelijk in.het is net het zelfde verhaal als bij de rally
wrc steld niets meer voor en het irc(kleine broertje) word steeds populairder.
ik denk als ze zo voort doen dat het hier ook zo zal worden.
Uiteindelijk wil het grote publiek spectakel en daar ligt nog een groot gat.
 
Ik heb niet zo'n best vertrouwen in RTLGP... Ik zie de tv programmering van menig zondag 2009 al voor me:

12:30 - WTCC Live
13:45 - A1 GP Live
15:00 - Rally van Sint Jezusveen - Live
16:30 - MotoGP - Samenvatting
17:00 - Gek op wielen

En als er F1 hetzelfde weekend valt kunnen we het wel helemaal vergeten...B|
 
Ik wil ook zeker de GP blijven volgen, desnoods via kabel of whatever. Geld maakt dan ff geen rol.

Wat kan ik dan het beste nemen? Liefst iets Nederlands, want moeders is niet goed in engels.

En de zender "MOTOR" ?
 
In Nederland hebben jullie nog geluk. In België zal het helemaal nergens meer te zien zijn, ook al heb ik wel 5 sportzenders.

Eurosport1
Eurosport2
MotorsTV
Exqi-sport

en nog een tweetal Amerikaanse sportzenders, maar nergens MotoGP.... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan