motogp 07 game

kortom, totaal niet realistisch want bij SBK rijden ze niet in de 1.30'ers maar in de 1.40'ers

jammer, maar ik wil een flinke scheut realisme maar dit kan blijkbaar niet elk spel verwerkelijken :N
 
Tja als je realisme alleen baseerd op tijden niet nee.

Die tijden zullen mij een worst wezen eigenlijk , het gaat uiteindelijk om het rijden natuurlijk :)

offtopic ,Leuke gilera heb je trouwens , ook je been al verbrand aan die conti :X
 
Laatst bewerkt:
Online gaat mij ook goed af , alleen zetten sommige gasten de traction controll en abs uit..
Dan ben ik toch echt een stuk minder goed :P
 
Tja als je realisme alleen baseerd op tijden niet nee.

Die tijden zullen mij een worst wezen eigenlijk , het gaat uiteindelijk om het rijden natuurlijk :)

offtopic ,Leuke gilera heb je trouwens , ook je been al verbrand aan die conti :X


haha dankjewel, staan alleen oude foto's op dit forum omdat ik hier weinig ben maar in het begin kon ik me been aardig verbranden ja }) je moet er wat voor over hebben ;)


bij motogp 07 op de 360 rij ik 1.17 op assen :}
 
Heb net even SBK08 besteld zal mij benieuwen hoe dat spel eruit ziet.

Aan de filmpjes op Youtube te zien is het mooier gemaakt dan MotoGP07
 
Gister reed ik met motogp 07 op assen (pc) een nette 1.25.134 maar ik weet zeker dat ik nog wel een stap harder ga.
Dit was namelijk in een race en niet in een tijd's training.

Ik ga op de ps2 echt niet harder dan 1:41 hoor. Ik doe echt iets verkeerd. Op de ps2 wordt je tijd ook afgekeurd als je buiten de baan komt, dus je moet ook netjes zien te rijden. Is dat op de andere platforms en pc ook?
 
ps2 is ook een heel ander spel dan die van de pc en xbox 360.
die van de ps2 is ook veel realistischer kwa rondetijden. Met motogp 07 op xbox 360 kan je op sachsenring onder de minuut rijden.. dus dat is helemaal niks aan -O-
Ik ga op de ps2 echt niet harder dan 1:41 hoor. Ik doe echt iets verkeerd. Op de ps2 wordt je tijd ook afgekeurd als je buiten de baan komt, dus je moet ook netjes zien te rijden. Is dat op de andere platforms en pc ook?
 
ps2 is ook een heel ander spel dan die van de pc en xbox 360.
die van de ps2 is ook veel realistischer kwa rondetijden. Met motogp 07 op xbox 360 kan je op sachsenring onder de minuut rijden.. dus dat is helemaal niks aan -O-

Inderdaad....dan vind ik het ook niks. Net als die spellen waar je volledige bochten kunt afsnijden om een leuke tijd te zetten .......de GT dus bijvoorbeeld bija rechtdoor...scheelt weer 3 seconden. Nou dan hoeft het voor mij niet.

Met Motogp07 op de ps2 is het gewoon moeilijk een foutloze ronde te rijden zonder op je muil te gaan en dan ben je een soort van trots als je 1:41 op Assen haalt :$
 
Iemand die veel geliefd is van motogp 07 en.of motogp 08
Kan naar de volgende site gaan.
www.motogpthegame.tk
Dit iseen verwijzing geen reclame!
 
Logisch als we het net opgericht hebben.
Door aan te melden , zou het idd niet meer dood zijn;)..

Hoe meer zielen hoe meer vreugde..
 
Iemand die veel geliefd is van motogp 07 en.of motogp 08
Kan naar de volgende site gaan.
www.motogpthegame.tk
Dit iseen verwijzing geen reclame!
Aah, meschien van de week maar is aanmelden dan, leuk iedee in ieder geval !

Ff een vraagje, weet iemand hier op het forum hoe je gewoon zonder te wheelien weg kan rijden (wel snel).
Als je een pole plaatsje hebt, heb je er vervolgens niks aan zo want dan sta je weer achter aan.
Ik weet wel zeker dat het moet kunnen want als je multiplayer speeld doen die mensen het ook gewoon.
 
Aah, meschien van de week maar is aanmelden dan, leuk iedee in ieder geval !

Ff een vraagje, weet iemand hier op het forum hoe je gewoon zonder te wheelien weg kan rijden (wel snel).
Als je een pole plaatsje hebt, heb je er vervolgens niks aan zo want dan sta je weer achter aan.
Ik weet wel zeker dat het moet kunnen want als je multiplayer speeld doen die mensen het ook gewoon.

Bij de ps2 versie moet je met het juiste toerental wegrijden ( in je powerband blijven dus )....doe je dat niet dan sta je bijna stil, of je ligt op je rug :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan