MotoGP 08 Game

heeft iemand hier toevallig een motogp voor de psp liggen die die kwijt wil, ben er naar op zoek en deze word niet meer verkocht
 
Kerstvakantie & TT Superbikes :}

ttscreenshot08.jpg

PT2705_1_lq.jpg


't Ziet er niet geweldig uit op de PS2, maar is zó tof om te spelen. Iemand snelle rondetijden op Man? Ik zit rond de 18 minuten.
 
Laatst bewerkt:
Kerstvakantie & TT Superbikes :}

[afbeelding]
[afbeelding]

't Ziet er niet geweldig uit op de PS2, maar is zó tof om te spelen. Iemand snelle rondetijden op Man? Ik zit rond de 18 minuten.

Helaas alleen een PC hier met een ingekorte versie van IoM in good old Grandprix Legends (2 wielen te veel maar nog steeds fun) http://www.youtube.com/watch?v=p240WsUABe8 De baan is door 1 persoon in zijn vrije tijd nagemaakt. Momenteel werkt hij aan een de volledige baan, het begin mag er wezen http://www.youtube.com/watch?v=W9Z1e2oDE5I
 
In maart 2010 weer motorcrossen met MotoGP

Van de meeste sportgames verschijnt ieder jaar wel weer een nieuw deel. Ook Capcom doet lekker mee aan deze trend en komt in maart 2010 alweer met een nieuwe MotoGP.

Ben jij een fan van ronkende motoren en kun je maar niet genoeg krijgen van MotoGP '08? Dan hebben we goed nieuws. In maart 2010 komt Capcom namelijk met een nieuwe deel uit de MotoGP serie, MotoGP 09/10.

Een vreemde naam zie ik jullie denken, dat komt omdat er geen '09-versie van de game is verschenen. Capcom heeft besloten 2009 en 2010 te combineren in één spel. Om dit te verwezenlijken heeft het bedrijf een compleet nieuw team opgericht, waarvan de meeste ontwikkelaars al wel bekend zijn met de serie.

Het nieuwste deel neemt ondermeer alle motoren, rijders en banen met zich mee die gereden werden in het seizoen van 2009. Daarbij bevat de game ook een carrière mode waarin je, naast het rijden, veel dingen kunt managen. Als klap op de vuurpijl belooft Capcom gratis de game te voorzien met “updates van accurate real-time content”.

Uiteraard zit er ook weer een online multiplayer en een arcade varriant in de game verwerkt. De multiplayer zal gewoon weer online leaderboards bevatten, wel zo leuk een beetje competitie toch



MotoGP627_screen.jpg
 
Laatst bewerkt:
Recensie van een echte pro dit :+

Leuk dat ze 'm eens een keer aan het begin van het seizoen uitbrengen!

Het is eigenlijk wel een opgepoetste '09 versie he.
Ik zal komend weekend weer eens rondstruinen op een engels forum waar wat mensen contact hebben met diverse game developers.
Eens kijken of er nog wat inside info te lezen valt.
Ik vrees zelf dat het een tegenvaller is, capcom vind ik nou niet echt een developer die ik link aan race games. Enkel aan arcade games en MotoGP onder arcade plaatsen is te weinig eer voor het spel.
 
Het is eigenlijk wel een opgepoetste '09 versie he.
Ik zal komend weekend weer eens rondstruinen op een engels forum waar wat mensen contact hebben met diverse game developers.
Eens kijken of er nog wat inside info te lezen valt.
Ik vrees zelf dat het een tegenvaller is, capcom vind ik nou niet echt een developer die ik link aan race games. Enkel aan arcade games en MotoGP onder arcade plaatsen is te weinig eer voor het spel.

Sadly but true, was er maar een maker van simulatorgames die de licentie van Dorna in handen had. Zoals die lui van GTR koekblikspel of il ragazzi di SBK2009.. Laat maar weten die inside info :Y
 
Laatst bewerkt:
iemand die ook aan de LAP RECORDS doet ?

post ze ff om tre vergelijken ;)


ben nu bezig met GP classe :

Qatar = 1:48.025

de rest nog nie gedaan nu :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan