MotoGP 08 Game

Weer een vraag :P

Ik heb nu op HARD een wereldtitel binnen van de GP. Maar nu mag ik niet meer verder rijden. Ik kan alleen nog de credits zien...
Moet ik nu echt perse een nieuwe career beginnen?!
 
Hoi ik heb het spel ook al weer een tijdje en op zich bevalt het prima. Het rijd allemaal redelijk solide en realistisch zover dat kan. Op simulation vind ik het een echte uitdaging maar als je hier veel op speelt went het wel.

Ik heb alleen 3 super grote minpunten die het spel voor mij bijna zouden verkloten. Ik moet het even kwijt...

A.I. :( :( :(
on-ge-lo-fe-lijk kut, ik nog nooit zulke domme tegenstanders meegemaakt, echt om te huilen. Als je iemand raakt: jij valt. Als een ander je raakt: jij valt. Probeer ook vooral niet tussen de andere rijders te rijden want je word er gegarandeerd uitgebeukt. Je moet dus gewoon zorgen dat je op pole start anders ben je fucked. Dat brengt me meteen bij mn tweede punt:

Restart van kwalificatie :( :(
Waarom moet je GVD bij elke keus die je maakt zo'n "are you sure" schermpje wegklikken met YES, en dan ook echt bij alles: restart? YES!! leave carreer? YEE-EESSS :( ik moet pissen, are you sure? aarrgg. En dan, als je na 3 a 4 rondjes nog geen pole hebt gereden klik je dus automatisch de groene knop in (bevestiging van je tijd) en start je dus achteraan het veld wat gelijk staat aan instand verliezen of een helse wedstrijd rijden. Waarom heb je hier geen "are you sure optie" ? Frustrerend...

Achievements :( :?
Eentje krijg ik maar niet, die voor het behalen van alle challenges. Beetje jammer.

Zeauw... dat ben ik ook weer kwijt. De matige graphics en geluid zullen we maar door de vingers zien.

Oja weet iemand de 3e secret achievement?
De eerste twee heb ik al:

Who Is Afraid of the Cobra?
Run a race wearing the Cobra Style Helmet.

Follow the Pink Rabbit
Win a race wearing the Pink Bunny Helmet.
 
Laatst bewerkt:
Nou,
Ik heb hem al vanaf 24 oktober dus.
Bijna 'n maand, en op diversen sites staat hij.

Lijkt me sterk dat je ze nergens vind, miss bedoel je de psp? *D
Bedoelde wel PS2, hij was in Veenendaal in geen één winkel te vinden, dus heb ik 'm maar via internet besteld en...

het is eigenlijk een kopie van motogp07, er is niks nieuws behalve dan de 125/250 en nieuwe motoren.. Had dan geen spel uitgebracht :?

Eerste race die ik reed werd ik al meteen eerste op champion niveau, omdat het precies 't is als 07
 
Heb 'm op de Xbox 360.

Na paar keer bij een maatje dit spel te hebben gespeeld, zelf ook aangeschaft. De 125cc GP uitgespeeld en kon direct door naar 'de' GP. Nu rij ik voor Kawasaki. Eerste race ging goed, maar iedereen in het veld was aan het vlammen, behalve mijn uitlaat. Tweede race, ik maak een wheelie, héééé een vlam! Kom neer, en nu komen de vlammen ter hoogte van me schouder. Wtf? Nog zoiets, is dat er 3 rijders voor Kawasaki in het veld rijden. Ik, en die andere 2 mofo's. Wtf? Verder erger ik me rot aan de A.I., rij ik echt náást die ander, beuktie ineens opzij, waardoor ik gelijk van de baan afvlieg. Als ik in het gras kom, durf maar te sturen want je gaat gelijk onderuit. Als ik de rest van het veld door het gras zie gaan doen ze nog ff dikke kneedowns ook. Heb 'm op de moeilijke en realistische stand staan, dus voor mij nogal een opgave om voorraan te rijden. Dus ik erger me echt helemaal kapot af en toe!

:W
 
Inderdaad, je moet overal kopstart hebben om te winnen..

Verder, sinds wanneer rijdt Repsol honda met zwarte velgen? En Kawa met groene? Ik mis ook nog de nummers onder het zitje van de Fiat yamaha's..
 
Ik speel zowel SBK 08 als MotoGp 08 op de Playstation 3 en inderdaad zit de fabrikant er met een hoop dingen flink naast.

Bij Sbk is dat beuken veel minder.
 
Is het bij jullie ook dat er 3 rijders van 1 team zijn? Ik rij voor Kawasaki, en van myn team op het veld zijn West en Hopkins én ik tegelijk..?
 
Laatst bewerkt:
Is het bij jullie ook dat er 3 rijders van 1 team zijn? Ik rij voor Kawasaki, en van myn team op het veld zijn West en Hopkins én ik tegelijk..?

Das nogal logisch. Jij bent een extra man aan het originele veld. Dan kunnen ze niet iemand eruit gooien...
 
ik hen het spel op de ps2.
en welke klasse ik ook rijd, ik rijd elke keer tegen 18 tegenstanders, dus plus mij 19.
en ik dacht dat je in de 125cc tegen 30 andere rijders zou rijden...
heeft iedereen dat?
 
ik hen het spel op de ps2.
en welke klasse ik ook rijd, ik rijd elke keer tegen 18 tegenstanders, dus plus mij 19.
en ik dacht dat je in de 125cc tegen 30 andere rijders zou rijden...
heeft iedereen dat?
Op de XBOX rij je bij de 125cc gewoon met 30 man. Ik denk dat de PS2 dat niet aan kan...
 
Heb het spel gisteren gekocht voor de ps2..
Mijn cometaar:
ik vindt het onwijs tegenvallen als ik het vergelijk met andere motogp versie,s van de ps2 is dit wel de gene die het meeste tegen valt..De banen waar je rijdt vindt ik er erg slecht uitzien,motor geluid van de 125 en de 250 zijn zwaar maar dan ook zwaar brak en jankerig..Motogp gaat nog net.Nogmaals ik had een hele andere voorstelling van deze game,helaas we doen het er maar mee..
 
Terug
Bovenaan Onderaan