Motogp 09/10 GAME

VRick

Die hard MF'er
1 jul 2008
615
0
Eindhoven
In maart 2010 zal motogp weer uitkomen, deze keer moet het één van de beste motorspellen worden, altans capcom.
In 2010 zal ook een automatische update gratis besckikbaar zijn voor diegene die motogp 09/10 hebben, deze update zorgt ervoor dat je bijv. de moto2 op je spel krijgt.

Screenshots:
MotoGP 09/10 Afbeeldingen voor Xbox 360 (360) | Screenshots - XGN.nl

Trailer:
http://www.videogamer.com/videos/motogp_09_10_gamescom_2009_trailer_2.html


Het goede nieuws is dat er vele mensen van THQ aan hebben gewerkt (die ook hebben gezorgt voor motogp '06).

BTW: motogp 09/10 zijn alleen beschikbaar op PS3 en XBOX 360.
 
Ze hadden nooit bij THQ weg moeten gaan en de switch moeten maken naar CapCom.
CapCom herinner ik mij van spellen zoals streetfighter en andere "goedkope" arcade games.
Er zijn zat goeie studio's die wel een behoorlijke game kunnen ontwikkelen en wel zorgen voor een goeie besturing.
Van MotoGP '08 zaten genoeg glitches en bugs plus door de fabrikant achterwege gelaten problemen. Terwijl volgens CapCom deze sterk waren verbeterd ik noem de AI of je rijd per ongeluk tegen een andere motor op je flikkert er af, vervolgens word jij aangereden jij flikkert op je snuffert en de aanstichter kan vrolijk verder rijden.
 
Ze hadden nooit bij THQ weg moeten gaan en de switch moeten maken naar CapCom.
CapCom herinner ik mij van spellen zoals streetfighter en andere "goedkope" arcade games.
Er zijn zat goeie studio's die wel een behoorlijke game kunnen ontwikkelen en wel zorgen voor een goeie besturing.
Van MotoGP '08 zaten genoeg glitches en bugs plus door de fabrikant achterwege gelaten problemen. Terwijl volgens CapCom deze sterk waren verbeterd ik noem de AI of je rijd per ongeluk tegen een andere motor op je flikkert er af, vervolgens word jij aangereden jij flikkert op je snuffert en de aanstichter kan vrolijk verder rijden.
Klopt, en de trailer lijkt sprekend op Motogp08 .. ik zie echt geen verbeteringen. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan