MotoGP 15

twonha

Yods be silent!
2 apr 2007
8.113
2.551
Nijmegen
MotoGP 15 (het vervolg op MotoGP 13 en MotoGP 14 :+) is inmiddels verkrijgbaar op Steam (PC). Moto2 en Moto3 worden genoemd als aparte DLC, weet iemand of dit er al meteen bij zit als je de gewone game koopt?

Hoe is het spel verder? Het ziet er heeeeel erg uit als MotoGP 14 maar dan met de '15 liveries en teams... Niet bijster veel veranderd in een jaar tijd, terwijl GP14 al gruwelijk verouderd en buggy was.

Ervaringen?
 
Had al voor de ps4 gekeken.
Hierbij is de moto3 en moto2 idd een aparte DLC(was bij 14 ook al)

Ik heb ergens gezien of gelezen dat je hiermee ook eigen livery's kan maken. Maar geen idee of dat zo is.
Verder nog geen echte ervaringen ofzo...als het idd een door borduursel is van 14 dan vind ik 65 euro net iets te veel en koop ik m wel een keer in de aanbieding *D
 
Laatst bewerkt:
Voor de PS3 is de Moto2 en 3 een DLC en is gelijk in de store te downen.
Spel is qua rij-eigenschappen en grafisch geen drol vooruit gegaan tov 14.
Wel zijn er andere toevoegingen gedaan zoals bijvoorbeeld het maken van je eigen raceteam wat wel weer grappig is.
Maar net zoals met de 14 versie, we zullen gaan zeuren dat het spel brak is maar ondertussen zullen we er weer veel uurtjes plezier van hebben :)
 
ikkz, thanks! Da's net de info die ik eigenlijk zocht.

Ik heb inderdaad heel veel uren in een behoorlijk brak GP14 zitten, en ben op zich wel bereid om weer een hoop uren in GP15 te steken... Maar niet tegen meer dan 25 euro eigenlijk. Dat verdienen ze bij Milestone van mij echt niet, voor de halfbakken games die ze afleveren. En dan ook maar slecht omgaan met de community. :X

Zal 't spel later dit seizoen vast wel ergens oppikken, maar deze keer tegen een zachte prijs! :Y
 
Heb tot nu toe altijd alle motogp spellen gehad. Zowel op de ps3 als op de ps4. Koop ze altijd gewoon gelijk nieuw bij de release,maar dit keer had ik dat niet gedaan en keek ik op marktplaats waar die aangeboden werd. Scheelde nog wel aardig wat ( 35 euro aankoopbedrag ) dus ik bestel en betaal hem....

Krijg ik gewoon een gekopieerde cd met cover te zijn. Zwaar opgelicht dus ! Dag later krijg ik van marktplaats een email ( geld was al overgemaakt ) uit te kijken zaken met deze persoon te doen (terwijl die al 7,5 jaar actief was op mp)

Wordt voor mij dus een duur spelletje deze keer. Blijft jammer dat er mensen zijn die zulk soort dingen bewust en gewetenloos doen....
 
Heb tot nu toe altijd alle motogp spellen gehad. Zowel op de ps3 als op de ps4. Koop ze altijd gewoon gelijk nieuw bij de release,maar dit keer had ik dat niet gedaan en keek ik op marktplaats waar die aangeboden werd. Scheelde nog wel aardig wat ( 35 euro aankoopbedrag ) dus ik bestel en betaal hem....

Krijg ik gewoon een gekopieerde cd met cover te zijn. Zwaar opgelicht dus ! Dag later krijg ik van marktplaats een email ( geld was al overgemaakt ) uit te kijken zaken met deze persoon te doen (terwijl die al 7,5 jaar actief was op mp)

Wordt voor mij dus een duur spelletje deze keer. Blijft jammer dat er mensen zijn die zulk soort dingen bewust en gewetenloos doen....

In dat soort gevallen vraag ik altijd om wat extra foto's te maken.
 
In dat soort gevallen vraag ik altijd om wat extra foto's te maken.

Een beetje vertrouwen kan geen kwaad. Ben al ruim tien jaar actief op marktplaats en dit is de eerste keer dat ik het mee maak. Het is gelukkig geen wereld bedrag,want dan ga ik het altijd gewoon halen,maar het gaat om het principe....
 
Het spel werd vanochtend nog op Eurosport genoemd tijdens de vrije training Moto3.
Diederik onder de indruk, Patrick kende het niet en keurde alle simulaties af. :')
 
Niet veel nieuws onder de zon.
Enige novieiteit is je eigen team opbouwen met sponsors en zelf liveries maken, maar erg beperkt.
Toch leuk daar niet van
 
Het spel werd vanochtend nog op Eurosport genoemd tijdens de vrije training Moto3.
Diederik onder de indruk, Patrick kende het niet en keurde alle simulaties af. :')


patrick keurt wel meer af. Vind hem zeker vergeleken met andere commentatoren maar een wijsneus. Het is ook niet echt een race simulator zoals bv gran turismo. Circuits zijn daarintegen wel heel realistisch.
 
Patrick keurt wel meer af. Vind hem zeker vergeleken met andere commentatoren maar een wijsneus. Het is ook niet echt een race simulator zoals bv gran turismo. Circuits zijn daarintegen wel heel realistisch.

En anders de weersimulaties wel, tis verrekte donker zeg zodra het een beetje bewolkt of regenachtig is. Maakt het wel weer gaaf als Je het mij vraagt. Niveau is anders ook wel lekker uitdagend, op het moeilijkste niveau in de MotoGP-klasse rij je zo 1, 2, 3 niet van ze weg. Dat was bij de vorige delen wel anders. In ieder geval erg vermakelijk.
 
Niveau is anders ook wel lekker uitdagend, op het moeilijkste niveau in de MotoGP-klasse rij je zo 1, 2, 3 niet van ze weg. Dat was bij de vorige delen wel anders. In ieder geval erg vermakelijk.
Ik vind MotoGP 15 niet moeilijker dan MotoGP 14. Op het hoogste niveau winnen veel mensen met 10+ seconden voorsprong. Ik won zelf met de Aprilia van vorig jaar de openingsrace op Qatar. :X
 
Laatst bewerkt:
patrick keurt wel meer af. Vind hem zeker vergeleken met andere commentatoren maar een wijsneus. Het is ook niet echt een race simulator zoals bv gran turismo. Circuits zijn daarintegen wel heel realistisch.
Ach, Patrick stond er na het enthousiaste verhaal van Diederik wel voor open dat er wellicht verbetering is geweest in software de afgelopen jaren. ;)
En buiten MotoGP15 is Patrick wel een commentator met ervaring waar een handjevol derden nog nooit rondjes op het circuit heeft gedraaid, laat staan motor heeft gereden. _O-
 
Laatst bewerkt:
Ach, Patrick stond er na het enthousiaste verhaal van Diederik wel voor open dat er wellicht verbetering is geweest in software de afgelopen jaren. ;)
En buiten MotoGP15 is Patrick wel een commentator met ervaring waar een handjevol derden nog nooit rondjes op het circuit heeft gedraaid, laat staan motor heeft gereden. _O-

Dan nog zouden ze hem beter kunnen vervangen door Iwan van der Valk, daar kun je tenminste fatsoenlijk naar luisteren, en daar zit pit in. :)
 
laatst via een goedkope manier (2e hands) aan het spel weten te komen (ps3), was in het begin van de career-mode aardig knokken om punten te rijden, uiteindelijk in een regenrace (le mans) kunnen winnen en daarna direct een aanbieding van leopard, vanaf toen alles makkelijk kunnen winnen en krijg met een paar races te gaan ook meteen aanbiedingen van top moto2 teams (heb ik niet gedaan) maar dat vind ik wel jammer het is te makkelijk om hoger op te komen. rij naar 2 ronden in de training al 1 seconde sneller dan de eerst volgende dus hoef geen moeite te doen. ben benieuwd of de moto2 nog moeilijker word.
 
Heel MotoGP 15 is te makkelijk. Dat gold helaas ook al voor GP14 en GP13. Hoewel je met een slechte Moto3 fiets toch altijd zal moeten knokken voor puntjes, dus het is ook een kwestie van uitzoeken wat de moeilijkste motor is voor jou, om nog nét mee te winnen, en daar dan een seizoen mee te racen. Dan wordt het soms nog wel leuk.
 
Het is inderdaad wel makkelijk, maar dat kan ook omdat ik en andere misschien al best wat uurtjes erin hebben zitten ;) Ik doe nu een carriere en met de moto3 en moto2 fietsen valt het me nu op dat je driftend de bocht in kan gaan, per ongeluk of niet, wel grappig gedaan. Ook als je op snelheid bent op het rechte stuk dat er iets meer effect is met wazigheid, wat ik herken van motogp2 spel van THQ. Voor de rest idd niet veel verschil met MotoGP '14.

Ik begrijp alleen het starten niet, ik ben altijd traag weg, maar daar heb ik me voor de rest ook nog niet in verdiept.
 
Wat mij opgevallen is, is als je je motor zelf in de eerste versnelling zet (en houd) en zorgt dat je op toeren blijft dat je een stuk beter weg komt.
 
Het is inderdaad wel makkelijk, maar dat kan ook omdat ik en andere misschien al best wat uurtjes erin hebben zitten ;) Ik doe nu een carriere en met de moto3 en moto2 fietsen valt het me nu op dat je driftend de bocht in kan gaan, per ongeluk of niet, wel grappig gedaan. Ook als je op snelheid bent op het rechte stuk dat er iets meer effect is met wazigheid, wat ik herken van motogp2 spel van THQ. Voor de rest idd niet veel verschil met MotoGP '14.

Ik begrijp alleen het starten niet, ik ben altijd traag weg, maar daar heb ik me voor de rest ook nog niet in verdiept.
Gas geven en rem inknijpen en dan bij groen remloslaten en met het gas een beetje spelen. Je rijd dan weg met een spinnend achterwiel zeg maar dus als je je gas vol open houd glijd je weg. Dus eerst vol gas, dan even gedoseerd tot de motor stabiel is en dan weer vol gas.
 
Heel MotoGP 15 is te makkelijk. Dat gold helaas ook al voor GP14 en GP13. Hoewel je met een slechte Moto3 fiets toch altijd zal moeten knokken voor puntjes, dus het is ook een kwestie van uitzoeken wat de moeilijkste motor is voor jou, om nog nét mee te winnen, en daar dan een seizoen mee te racen. Dan wordt het soms nog wel leuk.
Mja heb je wel alle aids etc uit en de AI op het moeilijkst? Dan nog win ik, maar goed ik he er ook best wat uurtjes inzitten.
 
€60,-(bol.com) is dat 't waard? of ben ik te lui geweest en zijn er nog goedkopere alternatieven?
 
Terug
Bovenaan Onderaan