MOTOGP: AirAsia Grand Prix of Japan - Motegi

Wie wint de MotoGP race

  • Stoner

    Stemmen: 15 28,3%
  • Pedrosa

    Stemmen: 21 39,6%
  • Bradl

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bautista

    Stemmen: 0 0,0%
  • Crutchlow

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dovizioso

    Stemmen: 0 0,0%
  • Rossi

    Stemmen: 12 22,6%
  • Hayden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Lorenzo

    Stemmen: 5 9,4%
  • Spies

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    53
Saaie race maar wel weer lekker voor Pedrosa. Lorenzo kon het weer niet afmaken. Twijfel of Stoner op tijd fit is voor zn thuisrace.
 
ff de Moto3 teruggekeken, wat een spektakel weer de laatste ronde(n). Conclusie; wat een misselijk mannetje is die Cortese , liet zijn ware aard weer eens zien door niet eens zijn teammaat te feliciteren maar zelfs de huid vol te schelden, en waarom? om vervolgens weer met gladde pr en duimpjes omhoog zijn imago proberen te herstellen. Ik zeg: ontvolgen en thumbs down. In Moto2 zal deze huichelaar het nooit redden :r :N
 
Tja wel een saaie race ja , maar duel tussen Crutchlow en Bautista was toch wel mooi. Jammer dat het dan afloopt met eem lege tank voor Crutchie. '(
 
ff de Moto3 teruggekeken, wat een spektakel weer de laatste ronde(n). Conclusie; wat een misselijk mannetje is die Cortese , liet zijn ware aard weer eens zien door niet eens zijn teammaat te feliciteren maar zelfs de huid vol te schelden, en waarom? om vervolgens weer met gladde pr en duimpjes omhoog zijn imago proberen te herstellen. Ik zeg: ontvolgen en thumbs down. In Moto2 zal deze huichelaar het nooit redden :r :N

Mmm het gaat wel om de titel , ik vind het enigzins begrijpbaar dat ie zeer kwaad was.
Maar Kent had er weinig mee te maken met zijn crash , lag meer aan hem zelf in mijn ogen.
 
Mmm het gaat wel om de titel , ik vind het enigzins begrijpbaar dat ie zeer kwaad was.
Maar Kent had er weinig mee te maken met zijn crash , lag meer aan hem zelf in mijn ogen.

Hij had inderdaad deze race al kampioen kunnen worden, als iedereen braaf in volgorde achter hem was geeindigd. Maar hij vergeet dat het hier om racen gaat en dat hij met talentvolle rookies om zich heen, zich geen illusies moet maken, zeker niet in het heetst van de strijd in de laatste ronden.
Trouwens, zijn ware aard liet hij al eerder in Assen zien, toen hij Kent er na de Ramshoek bijna afkegelde.
 
Dat Crutchlow zonder benzine kwam te staan verbaasde me zeer.
Ik dacht dat de GP fietsen electronica hadden waardoor er gewoon minder vermogen gegeven werd als de fiets merkt dat de benzine te snel op gaat.
 
Dat Crutchlow zonder benzine kwam te staan verbaasde me zeer.
Ik dacht dat de GP fietsen electronica hadden waardoor er gewoon minder vermogen gegeven werd als de fiets merkt dat de benzine te snel op gaat.

dat klopt ook, maar op is op he ;)
een motor kan niet "gewoon" op 50 pk of whatever gaan presteren.
zo werkt het ook weer net even niet :P
 
Cortese is net als Marquez een winnaar ......en daar moet iedereen en alles voor wijken
Daardoor krijg je zulke mooie races.....denk daar eens over na :? .....als ze denken ...ach, vind het allemaal wel best,dan wordt het behoorlijk saai
 
77460_10151160427618046_1404257220_o.jpg
 
Heb alleen de Moto3 gezien, welke weer mooi was.

Salom die de kopgroep even kleiner maakte door zichzelf en Folger naar de andere kant van de grindbak te helpen.

En wat is er mis met die Cortese? Domme actie op Tonucci in de eenalaatste bocht en dan uitvallen naar z'n teamgenoot die wint? (had blijkbaar teamorders verwacht) Komt schreeuwend, jankend etc de pitbox in :+ _O-
Maar wel weer genieten zeg de Moto3!
 
Moto3:
Mooie race. Enigzins begrijpelijk dat Cortese kwaad was. Niet iedereen kan zo koel reageren als Pedrosa. Hij zal heus wel tot zijn zinnen zijn gekomen nu en begrijpen dat Kent gewoon het recht had hem in te halen. Folger ook erg goed. Volgens mij werd het vechten met Salom buiten de camera, gege. :P

Moto2:
Ik schrok behoorlijk van Marquez. Ook al vind ik het een vervelend mannetje, zoiets als Tristan Lentink overkwam gun je niemand. Heel knap hoe hij van 3 na laatste weer naar voren reed. :o
Pol was aan het eind behoorlijk sneller, maar maakt twee ronden achter elkaar dezelfde fout. Beetje dom. :N

MotoGP:
BORING! Stoner te vroeg begonnen, Pedrosa heel knap maar ik denk kansloos voor de titel.
Voor de rest saai, saai en saaaaaaai. :Z
 
Heb het nu 3 keer gezien ......Dani er voorbij puur op kracht ....ik heb ze geen van beiden op een fout betrapt ;)
:^ Netjes geremd.

Dat dacht ik ook al, de racepace van Dani was gewoon groter.
Jorge nu voldoende aan alleen nog maar derde plaatsen. :? :]
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me af he, worden die 'fans' daar nou betaald om met een vlaggetje te zwaaien :?

Sterker nog; ik verdenk de organisatie ervan dat ze shirtjes en caps uitdelen bij de poort.
 
Cortese is net als Marquez een winnaar ......en daar moet iedereen en alles voor wijken
Daardoor krijg je zulke mooie races.....denk daar eens over na :? .....als ze denken ...ach, vind het allemaal wel best,dan wordt het behoorlijk saai

Munkey, natuurlijk heb je gelijk... geen speld tussen te krijgen ;)

maar het zou fraaier zijn als hij zich wat realistischer en sportiever zou tonen.
Cortese: 'I was on the limit, how could they overtake me (Kent+Tonucci)?'
een slechte verliezer...
 
Munkey, natuurlijk heb je gelijk... geen speld tussen te krijgen ;)

maar het zou fraaier zijn als hij zich wat realistischer en sportiever zou tonen.
Cortese: 'I was on the limit, how could they overtake me (Kent+Tonucci)?'
een slechte verliezer...

Dan zat je dus niet op 'the limit'. Sukkel.
En dan dat heftige handgebaren naar Kent :N
 
blijven lachen;

Cal Crutchlow ‏@calcrutchlow

To take positive from today I got to ride on factory bike! @lorenzo99 took me around t10 faster than I did on my own,ha
 
Heb het nu 3 keer gezien ......Dani er voorbij puur op kracht ....ik heb ze geen van beiden op een fout betrapt ;)
Niet goed opgelet, ze zeiden het nog op sport eins. Lorenzo zat net tever op de curb en moest ff gas inhouden waardoor Dani net ff paar meter meer kon pakken.
 
Laatst bewerkt:
“Today it was maybe too much difference, the performance on the straights. I tried to stay with Dani but it was impossible” – Jorge Lorenzo.


Nou sorry hoor.. maar naar mijn mening was er echt amper verschil tussen de Honda en Yamaha op de rechte stukken.. vooral op de onboard shots kon je echt zien dat er amper verschil was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan