MotoGP Aragon 22-24 sept. 2017

Op welke plek eindigt Michael in zijn MotoGP-debuut?

  • Podium! *O*

    Stemmen: 5 17,2%
  • Vier

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vijf

    Stemmen: 1 3,4%
  • Zes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zeven

    Stemmen: 1 3,4%
  • Acht

    Stemmen: 4 13,8%
  • Negen

    Stemmen: 1 3,4%
  • Tien

    Stemmen: 4 13,8%
  • Elf

    Stemmen: 3 10,3%
  • Twaalf

    Stemmen: 10 34,5%

  • Totaal aantal stemmers
    29

iBr@ToR

Aan het typen...
19 apr 2004
4.865
801
Van 22 t/m 24 september vindt het MotoGP-weekend van Aragon plaats.

Om maar niet om de hete brij heen te draaien: dit weekend draait maar om 1 vraag:

Gaat Michael van der Mark scoren in zijn MotoGP-debuut, of gaat Valentino het onmogeljke waarmaken en rijdt hij gewoon zelf dit weekend?


Het weer lijkt in ieder geval uitstekend: Weeronline | Cookies

MotoLand-Aragon-WSB.jpg
 
Laatst bewerkt:
P10 gestemd...ben fan van hem maar we moeten wel realistisch blijven....laat hem maar genieten en die M1 over de finish zetten.....er valt eerder wat te verliezen dan te winnen...deelname is al winst !!!
 
Als, als, als vdM al mag rijden op de M1 van Vale: Heel over de finish brengen en dan eindigt hij zeker niet als laatste. Natuurlijk hoop je op meer. Maar alles meer dan dat is meegenomen :Y En inderdaad: Genieten van de ervaring: Een droom die dan uitkomt.
 
Laatst bewerkt:
1 Movistar Yamaha, 2 HRC's, 2 Fabrieks-Ducati, 2 Monster Yamaha, Petrux en Crutchlow.
10e moet mogelijk zijn realistisch gezien, Michael is ook geen pannekoek.
Crutchlow en MM gaan ernaast liggen, dus 8e :9
 
In FP1 je eerste ervaringen op een GP-machine, het lijkt mij een ontzettende uitdaging. Ik denk dat we heel voorzichtig kunnen vergelijken met wat Sylvain Guintoli eerder dit jaar op de factory Suzuki deed, toen Alex Rins geblesseerd thuis bleef.

Guintoli is een snelle rijder, een WSBK-kampioen, heeft tegen Michael gestreden, en had eigenlijk ook geen recente / relevante MotoGP-ervaring.

Hij presteerde niet onaardig: 15e in Le Mans, 17e in Mugello en Catalunya.

We zijn nu verder in het jaar, waardoor de vaste coureurs meer ervaring hebben (de KTMs bijvoorbeeld) en wellicht beter presteren dan in het begin van het seizoen. Bij normale omstandigheden wordt punten halen voor Michael heel moeilijk. Tot zover mijn voorzichtige voorspelling. Nu maar hopen dat die opa met z'n poot omhoog op de bank blijft zitten...
 
Laatst bewerkt:
Als hij in Q2 komt dan dan dan.......
Eerst maar eens het zitje krijgen.

Oh en ik zit als toeschouwer op de tribune 8-)
De vdM caps waren uitverkocht op zn site...
 
Laatst bewerkt:
Buiten het feit dat ik het heel jammer zou vinden als Van der Mark niet zal starten en ik het bewonderenswaardig zou vinden als die ouwe opstapt hoop ik niet dat onze italiaan puur en alleen gaat starten omdat het kan en mag. Eigenlijk kan hij alleen maar verliezen toch? Meerijden voor een top 10 brengt het kampioenschap niet, crashen kan alleen maar slecht aflopen.

Ik vraag me af wat de drijvende beweegreden is met zoveel factoren die tegenspreken.

Mocht VDM toch starten ga ik uit van een top 15, top 10 zou fantastisch zijn.
 
Buiten het feit dat ik het heel jammer zou vinden als Van der Mark niet zal starten en ik het bewonderenswaardig zou vinden als die ouwe opstapt hoop ik niet dat onze italiaan puur en alleen gaat starten omdat het kan en mag. Eigenlijk kan hij alleen maar verliezen toch? Meerijden voor een top 10 brengt het kampioenschap niet, crashen kan alleen maar slecht aflopen.

Ik vraag me af wat de drijvende beweegreden is met zoveel factoren die tegenspreken.

Mocht VDM toch starten ga ik uit van een top 15, top 10 zou fantastisch zijn.
:^
 
Het lijkt me voor MvdM beter dat wanneer Rossi rijdt in FP1 en dan besluit dat het niet gaat, MvdM dan niet meer opstapt voor FP2 en de rest.. Een deel van de trainingen ook nog missen lijkt me geen eerlijke kans en over een jaar is iedereen vergeten dat je maar een halve kans had en kijken we allemaal naar het eindresultaat..
 
Het lijkt me voor MvdM beter dat wanneer Rossi rijdt in FP1 en dan besluit dat het niet gaat, MvdM dan niet meer opstapt voor FP2 en de rest.. Een deel van de trainingen ook nog missen lijkt me geen eerlijke kans en over een jaar is iedereen vergeten dat je maar een halve kans had en kijken we allemaal naar het eindresultaat..

Als je dit serieus meent bekijk je het wel op een heel simpele manier :')

Je weet nooit wanneer hij weer een kans krijgt, dus alles aangrijpen
Yamaha is vast niet blij als je gaat "weigeren " omdat je fp1 niet hebt gereden.
en zo kan ik nog wel even doorgaan
 
Precies, zelfs 1 sessie van de M1 mogen proeven zou voor vdM al fantastisch zijn :Y
Maar voor het eindresultaat is het idd desastreus als blijkt dat 'ie 1 of miss wel 2 sessies moet missen.
 
Het lijkt me voor MvdM beter dat wanneer Rossi rijdt in FP1 en dan besluit dat het niet gaat, MvdM dan niet meer opstapt voor FP2 en de rest.. Een deel van de trainingen ook nog missen lijkt me geen eerlijke kans en over een jaar is iedereen vergeten dat je maar een halve kans had en kijken we allemaal naar het eindresultaat..


De kans van zijn leven om een MotoGP wedstrijd te rijden in het Yamaha fabrieksteam en dat zou hij dan moeten afzeggen omdat er een kans is dat hij misschien niet helemaal de juiste indruk achterlaat? :X

Als hij goed genoeg is dwingt hij dat vaste zitje echt wel af ook al gaat het nu niet helemaal zoals de Nederlandse fans van hem eisen :X Bedenk voor de aardigheid ook eens hoeveel mensen uberhaupt kans hebben om ooit in hun leven op die motor in dat team te rijden... dit is geen zitje wat je kan kopen.
 
De kans van zijn leven om een MotoGP wedstrijd te rijden in het Yamaha fabrieksteam en dat zou hij dan moeten afzeggen omdat er een kans is dat hij misschien niet helemaal de juiste indruk achterlaat? :X

Als hij goed genoeg is dwingt hij dat vaste zitje echt wel af ook al gaat het nu niet helemaal zoals de Nederlandse fans van hem eisen :X Bedenk voor de aardigheid ook eens hoeveel mensen uberhaupt kans hebben om ooit in hun leven op die motor in dat team te rijden... dit is geen zitje wat je kan kopen.
Moest het zo lopen weten de kenners dit wel in te schatten, dus ik zou de kans toch met beide handen aannemen :]
 
Goed verhaal ZXRH88..

Op dit niveau doe je niet mee 'om even een keer op de machine te mogen rijden'
Sorry, maar dat vind ik simpel gedacht! |(

MvdM is niet zomaar iedereen, hij is voormalig wereldkampioen SSP en heeft een serieuze kans op een MotoGP zitje als carriëredoel voor zover ik heb kunnen lezen / horen. Dan mag je jezelf toch oprecht afvragen, of dit zinvol is en dat je doel dient..

Als je dit serieus meent bekijk je het wel op een heel simpele manier :')

Je weet nooit wanneer hij weer een kans krijgt, dus alles aangrijpen
Yamaha is vast niet blij als je gaat "weigeren " omdat je fp1 niet hebt gereden.
en zo kan ik nog wel even doorgaan
 
Goed verhaal ZXRH88..

Op dit niveau doe je niet mee 'om even een keer op de machine te mogen rijden'
Sorry, maar dat vind ik simpel gedacht! |(

MvdM is niet zomaar iedereen, hij is voormalig wereldkampioen SSP en heeft een serieuze kans op een MotoGP zitje als carriëredoel voor zover ik heb kunnen lezen / horen. Dan mag je jezelf toch oprecht afvragen, of dit zinvol is en dat je doel dient..

Ik snap de helft van je verhaal niet, jij waarschijnlijk wel mag ik hopen ?
Vd mark heeft een serieuze kans op een moto gp zitje als carrieire doel ?? Wat moet ik daar nou van maken dan ?
Vd mark zou heel graag Gp willen rijden , resultaten zijn hier nog lange niet na in de wsbk dus wat dat betreft gaat het niet gebeuren.
Dus is het verstandig om elke minuut op een GP machine aan te grijpen ? Ja ik denk van wel, als je z o n team kan late zien dat je je kan aanpassen en verbeteren ( ook al kom je niet in de buurt van records ) dan kan het zijn dat je vaker een kansje krijgt, toch ?!

Ben wel benieuwd naar jou redenering hoe hij het dan moet aanpakken ? Want als ik het goed begrijp zou hij er voor moeten bedanken ??
 
Ik snap de helft van je verhaal niet, jij waarschijnlijk wel mag ik hopen ?
Vd mark heeft een serieuze kans op een moto gp zitje als carrieire doel ?? Wat moet ik daar nou van maken dan ?
Vd mark zou heel graag Gp willen rijden , resultaten zijn hier nog lange niet na in de wsbk dus wat dat betreft gaat het niet gebeuren.
Dus is het verstandig om elke minuut op een GP machine aan te grijpen ? Ja ik denk van wel, als je z o n team kan late zien dat je je kan aanpassen en verbeteren ( ook al kom je niet in de buurt van records ) dan kan het zijn dat je vaker een kansje krijgt, toch ?!

Ben wel benieuwd naar jou redenering hoe hij het dan moet aanpakken ? Want als ik het goed begrijp zou hij er voor moeten bedanken ??

Als MvdM ervoor bedankt dan gooit tie z'n eigen glazen in en zal Lin Jarvis/Yamaha hem nooit meer bellen voor inval beurt.
 
Als MvdM ervoor bedankt dan gooit tie z'n eigen glazen in en zal Lin Jarvis/Yamaha hem nooit meer bellen voor inval beurt.

Gelukkig wordt het MotoGp team van Yamaha gerund door een man die een zakelijke afweging zal maken en niet zal reageren zoals hierboven gesteld...als een wijf zeg maar. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan