MotoGP Argentinië | Autódromo Termas de Río Hondo |7-9 april

Wie wint de MotoGP?

  • Marquez

    Stemmen: 9 13,8%
  • Vinales

    Stemmen: 14 21,5%
  • Rossi

    Stemmen: 26 40,0%
  • Zarco

    Stemmen: 6 9,2%
  • Folger

    Stemmen: 0 0,0%
  • Lowes

    Stemmen: 1 1,5%
  • Lorenzo

    Stemmen: 2 3,1%
  • Pedrosa

    Stemmen: 6 9,2%
  • bautista

    Stemmen: 0 0,0%
  • P.Espargaro

    Stemmen: 1 1,5%

  • Totaal aantal stemmers
    65
Hoop dit jaar op minimaal zoveel spektakel als vorig jaar en vorige race !

Zaterdag veel kans op regen?? zondag goed weer ?
 
Alex Rins, Team Suzuki MotoGP
Door: Casper Bekking, Journalist
2017-04-05
Suzuki-rookie Alex Rins mag aanstaand weekend in Argentinië deelnemen aan de tweede ronde van het MotoGP-kampioenschap, ondanks een fractuur in zijn rechterenkel.

Rins kwam afgelopen week tijdens een motocrosstraining ten val en liep daarbij een fractuur en een zwelling op van het sprongbeen, die tussen het scheenbeen en de voet zit. De Spanjaard zal niet geheel pijnvrij zijn en de beweegbaarheid van zijn enkel zal beperkt zijn, maar desondanks kreeg hij toestemming om in Argentinië van start te gaan. Op locatie zal Rins verder behandeld worden aan zijn blessure, om in zo’n goed mogelijke conditie aan het raceweekend te beginnen.

“Het is geen ernstige blessure maar het heeft tijd nodig om te herstellen”, zei Rins. “Ik hoop dat ik niet al te veel last heb van de pijn, aangezien ik mijn leerproces met Suzuki in deze klasse wil voortzetten.”

Tijdens de seizoensopener in Qatar eindigde Rins als beste rookie op de negende plaats.




:t
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat Marquez wel weer sterk zou zijn, in Qatar kon íe niet vanwege verkeerde bandengok.
Zarco zou heel leuk zijn, maar die piekte vorige race iets te vroeg en had het met de zachte band ook niet volgehouden lijkt me.

Ik hoop (net als veel anderen hier haha) op Rossi, zou natuurlijk mooi zijn.

Ik gok:

1. Marquez
2. Dovizioso
3. Rossi

Vorig jaar veel drama en bijzondere plaatjes:

[afbeelding]


[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]



als het net zo'n een drama wordt als vorig jaar...

hehe wat als we nou eens geen vinales , rossi en marq in de top 3 hebben _O- :P :P :P

en een andere complete top 3 krijgen :P :P }) })
 
Ik denk dat Marquez wel weer sterk zou zijn, in Qatar kon íe niet vanwege verkeerde bandengok.
Zarco zou heel leuk zijn, maar die piekte vorige race iets te vroeg en had het met de zachte band ook niet volgehouden lijkt me.

Ik hoop (net als veel anderen hier haha) op Rossi, zou natuurlijk mooi zijn.

Ik gok:

1. Marquez
2. Dovizioso
3. Rossi

Vorig jaar veel drama en bijzondere plaatjes:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Grappig die plaatjes onder elkaar. Mijn eerste gedachten:

Le Mans is later in het jaar en deed Dovi een mislukt Zarco'tje? :)
 
Hoop toch dat alleen zij kijkt naar dat soort shit en niet jij :o
Gewoon samen, sommige mensen doen alles samen. :P
En ik durf wel te zeggen dat het mijn idee is! ;)
Bovendien kijkt ze voor mij naar de races, gezelligheid ten top. :Y

Alleen moet ik in de winter dan schaatsen kijken, maar de vijf kilometer van Poolse of Italiaanse rijders slaapt ook wel lekker.

full
 
Laatst bewerkt:
Als Zarco en Iannone erop blijven zitten,zijn er 5 die voor de winst kunnen gaan... namen zijn reeds bekent...
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat Marquez wel weer sterk zou zijn, in Qatar kon íe niet vanwege verkeerde bandengok.
Zarco zou heel leuk zijn, maar die piekte vorige race iets te vroeg en had het met de zachte band ook niet volgehouden lijkt me.

Ik hoop (net als veel anderen hier haha) op Rossi, zou natuurlijk mooi zijn.

Ik gok:

1. Marquez
2. Dovizioso
3. Rossi

Vorig jaar veel drama en bijzondere plaatjes:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Die foto's!
Fantastisch _O-
(Niet dat de rijders zijn gecrasht uiteraard)
 
Als Zarco en Iannone erop blijven zitten,zijn er 5 die voor de winst kunnen gaan... namen zijn reeds bekent...

Dat aantal kan best eens verhoogd worden richting de 10 man !

Misschien dat Folger nu meer voorin start / zit , crutch een goed weekend heeft , misschien Dani op deze (honda ) baan of misschien krijgt Lorenzo een boost ?!
 
Gewoon samen, sommige mensen doen alles samen. :P
En ik durf wel te zeggen dat het mijn idee is! ;)
Bovendien kijkt ze voor mij naar de races, gezelligheid ten top. :Y

Alleen moet ik in de winter dan schaatsen kijken, maar de vijf kilometer van Poolse of Italiaanse rijders slaapt ook wel lekker.

[afbeelding]

Ach,die van mij werkt al heel haar leven in de horeca,wij zien elkaar al 27 jaar 2x in de week,meer dan zat.En dan nog ga ik niet ergens naar zitten kijken wat zij leuk vindt en zij al helemaal niet naar MotoGP en onze tv is al zowiezo allergies voor programma's zoals boer zoekt vrouw.
 
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de social media vragen van fans aan het einde van de presco wel verfrissend vind. Komen de rijders een beetje los en er Wordt tenminste wat gelachen :)
 
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de social media vragen van fans aan het einde van de presco wel verfrissend vind. Komen de rijders een beetje los en er Wordt tenminste wat gelachen :)

Ik denk dat ik over een weekend of twee gewoon vooruit spoel naar alleen die vragen! :+

Valentino, skydiven met Jack Miller op je rug, of autoracen met Cal Crutchlow achter het stuur?
Uhh... Skydiven is een beetje link met Jack... Wat was dat met Cal? In een auto? Oh nee nee, skydiven met Jack aub!

_O-
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik over een weekend of twee gewoon vooruit spoel naar alleen die vragen! :+

Valentino, skydiven met Jack Miller op je rug, of autoracen met Cal Crutchlow achter het stuur?
Uhh... Skydiven is een beetje link met Jack... Wat was dat met Cal? In een auto? Oh nee nee, skydiven met Jack aub!

_O-
Hahaha precies _O- _O-

High speed carchase with who?
Rossi1_zps8xljrgg8.png


With Cal driving?
Rossi2_zpsfuhrqy2s.png


"I did the skydiving one time 15 years ago with Gibernau in Barcelona... I think that he tried to kill me" _O-

En ook de Dovizioso:

"Andrea, a big fan of yours on Instagram from Coventry in England; Cal Crutchlow has asked:
If you could pick, who would be your teammate..."

_O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
is het weer zover?

Kijk via de iTV app van KPN. Maar dat moet gewoon standaard signaal zijn. Dus ben bang van wel.

Wat blijft dit toch een achterlijk breed circuit voor die moto3 machines. Lijkt wel of ze over een amerikaanse snelweg racen.
 
Laatst bewerkt:
Kijk via de iTV app van KPN. Maar dat moet gewoon standaard signaal zijn. Dus ben bang van wel.

Wat blijft dit toch een achterlijk breed circuit voor die moto3 machines. Lijkt wel of ze over een amerikaanse snelweg racen.

Nou 5 minuten het juiste commentaar gehad. Nu ineens rally. Wat een gezeik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan