MotoGP Australië 17.10.2010 Phillip Island

Had hier een poll moeten staan?

  • Ja

    Stemmen: 24 64,9%
  • Nee

    Stemmen: 10 27,0%
  • Geen mening

    Stemmen: 3 8,1%

  • Totaal aantal stemmers
    37
Zegt misschien ook wel iets over alle mensen met 46 in hun naam of avatar.
Niet dat deze race spannend was om de podiumplekken maar de wisselingen met Spies / Simoncelli of gewoon het uitwringen van de Ducati door Stoner is voor mij als MotoGP fan ook mooi.


Je zegt het zelf al, de race was geen fuck aan, de enige highlights zijn de beelden van de rijders 3 t/m 4. En dan ga jij zeggen het ligt aan de mensen met 46 in hun naam of avatar |( |( |( |(


Dan ben je mij kwijt :W :W :W :W
 
Ik vond het wel een mooie race, prachtig om Stoner op deze manier in aktie te zien.
Het gevecht tussen Rossi en Hayden was ook het aanzien waard. Tja een mager veld zeker , maar wel de top en die is dun. :} :]
 
.............
Voor Lorenzo geld dit jaar hij was in sommige races de beste ( hij won 7x ) maar over het hele seizoen was hij constant, immers een seizoen telt meer dan 7 races..
Strepen we het winnen weg tegenover het constante dan laat Lorenzo zien dat het constante langer aan houd.
De beste, het meest constante?
Kwestie van interpretatie en statistieken bekijken!

:?
Nogmaals leg het eens uit aan MotoGP, wellicht willen ze het reglement aanpassen naar jouw interpretatie.
 
Laatst bewerkt:
:? Wat een wartaal
Nogmaals leg het eens uit aan MotoGP, wellicht willen ze het reglement dan aanpassen naar jouw interpretatie.

Wartaal?
Enkel logica, verkeerde interpretatie van anderen er is een verschil tussen de beste en de meest constante.
Dat is het enige wat ik zeg ;) dat er enkele zijn die dit niet snappen, snap ik dan weer niet.
Het is enkel pure logica hetzelfde als de enigste/enige ;)
Er hoeft niks aan het reglement aangepast te worden, gewoon wat beter lezen en die Lorenzo bril afzetten.
 
leuke race, alleen p1 en p2 beetje saai, rossi en hayden tja............rossi heeft er gewoon scheit aan en ramt ze bike er gewoon tussen , maakt niet uit bij wie.........fair of unfair.........wel jammer had het hayden graag gegund, battle tussen spies en simoncelli ook erg vermakelijk, echter zou spies hoger kunnen hebben geeindigd als lolliezuiger wat beter leert om zich heen te kijken alvorens een bocht in te gaan, waar spies al zat.

kletspraat...

ga anders naar dammen kijken...........
 
Wartaal?
Enkel logica, verkeerde interpretatie van anderen er is een verschil tussen de beste en de meest constante.
Dat is het enige wat ik zeg ;) dat er enkele zijn die dit niet snappen, snap ik dan weer niet.
Het is enkel pure logica hetzelfde als de enigste/enige ;)
Er hoeft niks aan het reglement aangepast te worden, gewoon wat beter lezen en die Lorenzo bril afzetten.

Ook onzin, Lorenzo is gewoon de terechte kampioen. Stoner komt te laat op stoom. dus geen WK voor Ducati.
 
Rossi heeft toestemming van Masao Furusawa dat hij de Ducati mag testen na de laatste GP van Valencia.
Gisteravond is er een gesprek geweest en Rossi maakt het seizoen af, test op Valencia, operatie aan zijn schouder na de test...
 
Rossi heeft toestemming van Masao Furusawa dat hij de Ducati mag testen na de laatste GP van Valencia.
Gisteravond is er een gesprek geweest en Rossi maakt het seizoen af, test op Valencia, operatie aan zijn schouder na de test...

Kijk hier hebben we wat aan. *O*
 
Zo heeft hij weer laten zien dat hij het nog steeds kan :}
van af een achtste plek starten en dan gewoon op het podium eindigen *D
dan kan je lullen wat je wil maar hij is gewoon nog steeds de nummer 1 :}
Gewoon echt super :+
 
Wartaal?
Enkel logica, verkeerde interpretatie van anderen er is een verschil tussen de beste en de meest constante.
Dat is het enige wat ik zeg ;) dat er enkele zijn die dit niet snappen, snap ik dan weer niet.
Het is enkel pure logica hetzelfde als de enigste/enige ;)
Er hoeft niks aan het reglement aangepast te worden, gewoon wat beter lezen en die Lorenzo bril afzetten.

En ik maar denken dat de beste altijd aan het eind van het seizoen tot kampioen word benoemd. Dus je hoeft niet de beste te zijn om toch kampioen?

Ach, eigenlijk moet ik niet eens in discussie gaan met iemand die zo'n plaat voor zijn kop heeft :')
 
net als voetbal....je bent beter maar de duitsers worden kampioen?
nogmaals, lorenzo is terecht kampioen, maar ik , en sommige anderen, vinden iemand anders beter. is dat nou zo moeilijk om te lezen.....
 
En ik maar denken dat de beste altijd aan het eind van het seizoen tot kampioen word benoemd. Dus je hoeft niet de beste te zijn om toch kampioen?

Ach, eigenlijk moet ik niet eens in discussie gaan met iemand die zo'n plaat voor zijn kop heeft :')

Begin niet met Sports te discuseren, zijn oom is johan Cruyff. :P
 
Redelijk vermakelijke race. Stoner netjes gereden, geen enkele fout gemaakt. Prachtig driftend uit bochten! :9~ En wint voor z'n thuispubliek, altijd leuk om te zien! :)

Gevecht om plek drie was leuk om naar te kijken, ik had het Hayden meer gegund dat Rossi vandaag. Helaas mocht het niet zo zijn, Hayden zou iets agressiever van aard moeten zijn. Simoncelli ook erg goed gereden!

Jammer van Dovisiozo, zodoende finisht er maar 14 man. :N Hopelijk verandert er écht wat met de komst van de 1000cc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan