MotoGP Brno

Is het nu de bandenkeuze die het verschil maakt tussen Lorenzo en Rossi? Of is dat te makkelijk gedacht?
Het is Lorenzo die het verschil maakt. Dat was het hele weekend lang al het geval, vandaar dat het voor iedereen ook zo makkelijk was om het verloop van de race te voorspellen. :Y

Wel jammer dat het een saaie race is geworden trouwens. Het gevecht tussen Dani en Andrea maakt dat niet helemaal goed.
 
Laatst bewerkt:
Het is Lorenzo die het verschil maakt. Dat was het hele weekend lang al het geval, vandaar dat het voor iedereen ook zo makkelijk was om het verloop van de race te voorspellen. :Y

Wel jammer dat het een saaie race is geworden trouwens. Het gevecht tussen Dani en Andrea maakt dat niet helemaal goed.

Ik had nog ergens stille hoop dat het aan het ventieldopje ligt :P
 
Spannend was het idd niet. Maar het valt me wel op dat het niveau gewoon erg hoog ligt op het moment. En dat men er ondanks dat de laatste races allemaal op blijft zitten. Het verschil wordt nu echt op de baan gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
niet de race die we hoopte, was er al een beetje bang voor dat Lorenzo zou wegrijden.

hulde voor Pedrosa ook. :}
 
...Marc...gaat zijn verstand gebruiken....voorgaande jaren had hij hier geen genoegen mee genomen...niet goed -O-
 
Netjes gereden van lorenzo, ik heb niks tegen de beste man maar wtf was dat populair op de banden gaan staan voor actie dan..

Kan niemand meer oprecht blij een helm of handschoenen t publiek ingooien, moeten er allemaal domme stukjes gedaan worden..
 
Grazi....verheug me nu al op de reis richting Silverstone !!!!!!!!!!!!!!!

Wie er wint dat deert me niet dat weet je Gerrit! Maar evengoed een strakke race van jorge. Je zag Marquez op het laatst vervaarlijk hard glijden.

Zo, het talud is bijna leeg! Het kon wel tijd zijn voor de rookies! Nee gekkigheid ik denk dat tweederde weg is. Genoeg mensen om Bo te zien lijkt me. Hopelijk een saaie wedstrijd voor Bo, zo een waar hij met een paar seconden voorsprong voorop rijdt!
 
The ROBOT did it again !!

full
 
Weleens spannender wedstrijden gezien. Daarentegen wel een race van hoog niveau. Idd die pose van Lorenzo op de bandenstapel was wel triest (vind ik tevens van de geplante vlag wat hij eerder weleens deed), helm / handschoenen / laarzen in het publiek gooien zit er blijkbaar niet meer in nee. Ach ja, op naar Silverstone :)
 
Lorenzo heeft die regelmatige shots aan ego-boost nodig. Altijd al zo geweest, dus daar hoeven we niet meer van op te kijken.
 
Idd, iedereen die eerder gegaan is heeft de mooiste race gemist! Niets mooiers dan het circuit verlaten onder de zoete tonen van ons wilhelmus!!
 
Weleens spannender wedstrijden gezien. Daarentegen wel een race van hoog niveau. Idd die pose van Lorenzo op de bandenstapel was wel triest (vind ik tevens van de geplante vlag wat hij eerder weleens deed), helm / handschoenen / laarzen in het publiek gooien zit er blijkbaar niet meer in nee. Ach ja, op naar Silverstone :)


Wat een irritatie man.
Wat maakt het toch uit? Laat Lorenzo toch zijn feestje houden. Wat is daar nou mis mee,???
Als je je er aan stoort zet je toch gewoon de tv uit of je kijkt de andere kant op.
Ik vind het wel vermakelijk!
 
De Moto3 en de Red Bull Rookies Cup race waren allebei erg vermakelijk, maar de Moto2 en MotoGP race waren alles behalve spannend. Zarco en Lorenzo hebben allebei rijles gegeven aan hun concurrenten. Silverstone wordt een leuk weekend, ik vind de lay-out van het circuit echter nogal saai dus dat is niet de GP waar ik vaak het meest naar toe leef.
 
Silverstone vind ik ook niet de meest fantastische baan. Het heeft wel wat leuke gevechten opgeleverd in de afgelopen jaren, maar dan vooral tussen Marquez en Lorenzo. Valentino zal zijn abonnement op p3 waarschijnlijk nog wel even aanhouden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan