MotoGP Brno

Wie opent het topic voor de Red Bull Ring?

  • Ik regel het topic!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    3
  • Opiniepeiling gesloten .

twonha

Yods be silent!
2 apr 2007
8.113
2.551
Nijmegen
gg742191.jpg


De (korte) zomerstop is ten einde! *O*

Het paddock is verzameld op het circuit van Brno voor de Grand Prix van Tsjechië. Een prachtige baan, heerlijke atmosfeer (is me verteld) en, zo lijkt het, interessante weersvoorspellingen. Vandaag droog, morgen misschien een natte kwalificatie, en zondag een mooie dag om te racen. Let's gooo!!!

Waar letten we op deze keer?
* Rossi geeft toe dat de Yamaha competitief is in de handen van Vinales en Quartararo, dus dat-ie zelf aan de bak moet.
* Silly Season 2020 is praktisch voorbij, elke coureur weet bij welk team hij komt te rijden, alleen met materiaal is soms nog ter bespreking.
* Crutchlow won al eens op Brno, tippen we hem voor podium?
* Lorenzo staat op de blessurelijst, Bradl neemt de honneurs waar.
* Geen MotoE dit weekend, die komen op de Red Bull Ring pas weer in actie.

Als het gaat zoals Eurosport het zegt, is alles live te bekijken op ES1, en anders wijk je maar uit naar MotoGP.com, de ESPlayer of andere bronnen. :Y

Tijdschema per dag:

Zondag:
  • 11:00-12:15: Moto3
  • 12:15-13:45: Moto2
  • 13:45-15:00: MotoGP

Volgende week is de MotoGP op de Red Bull Ring in Oostenrijk, en ik zit dan op de tribunes voor m'n eerste buitenlandse Grand Prix! *O*
 
Honda gaat die oplichters weer de kast op jagen _O-

Ze hebben zeker weer nieuwe "koeling" voor hun band geinstalleerd.
 
Oldendaal, held, wat een mooie safe zeg! :}
 
gg742191.jpg
Volgende week is de MotoGP op de Red Bull Ring in Oostenrijk, en ik zit dan op de tribunes voor m'n eerste buitenlandse Grand Prix! *O*

Wij zijn dan op vakantie in Oostenrijk. Misschien gaan wij er ook naartoe.
Zou je in Oostenrijk op de bonnefooi kunnen gaan of moet je vooraf kaartjes kopen ?
 
Zarcooooooo, P3! :t Waar dit nu ineens vandaan komt? Maar wel gaaf :Y
 
En Marquez flikt het weer: De juiste gok gewaagd om op slicks te vertrekken én de ballen om ervoor te gaan!
 
Wij zijn dan op vakantie in Oostenrijk. Misschien gaan wij er ook naartoe.
Zou je in Oostenrijk op de bonnefooi kunnen gaan of moet je vooraf kaartjes kopen ?
Voor general admission kun je op goed geluk, uitverkocht is een stuk gras zelden. Voor tribunekaarten ben je, denk ik, aan de late kant.
 
Wat een baas die Marquez. Op bijna ieder circuit dominant,regen of geen regen weer of geen weer hij is altijd vooraan te vinden. Ben geen fan van hem maar hij is al jaren de beste en de aankomende.... Helaas voor de spanning maar het is niet anders. Hier kan ook geen quartararo of andere rookie de komende jaren tegenstand tegen geven. Denk dat meerdere het met mij eens zijn.
 
Voor general admission kun je op goed geluk, uitverkocht is een stuk gras zelden. Voor tribunekaarten ben je, denk ik, aan de late kant.

Voor de kinderen is gras leuker dan tribune. Daar kunnen ze nog wat ravotten. We komen op de zaterdag ervoor aan Oostenrijk. Denk dat we het weer afwachten en dan besluiten we gaan wel/niet. Veel plezier in ieder geval daar !
 
Wat een baas die Marquez. Op bijna ieder circuit dominant,regen of geen regen weer of geen weer hij is altijd vooraan te vinden. Ben geen fan van hem maar hij is al jaren de beste en de aankomende.... Helaas voor de spanning maar het is niet anders. Hier kan ook geen quartararo of andere rookie de komende jaren tegenstand tegen geven. Denk dat meerdere het met mij eens zijn.

Gewoon beginnersgeluk!














:+
 
Wat een held die Marquez. Ook zijn broertje goed gedaan.
Bendsneyder ook een goede kwalificatie op plaats 8. Had mogelijk nog meer ingezeten, maar ik geef hem toch een 7.
 
Blijkbaar tot groot ongenoegen van een aantal hoge heren binnen het team, maar ach.

MM heeft toch maar toegegeven achteraf dat het qua risico's niet een hele slimme zet om met slicks naar buiten te gaan.

Ach lekker belangrijk, hij staat er wel weer mooi mee op pole :t

Ik neem aan dat Marquez vanaf de motor zelf het beste heeft kunnen zien in hoeverre er een droog spoor was.

Volgens mij werd het pas wat tricky toen het op het einde weer opnieuw ging regenen.
 
Mooie race, de Moto3. Jammer van Toba weer. Die valt veel te veel! Kampioenschap gaat wel echt tussen Canet en Dalla Porta. Met 50 punten achterstand zie ik Antonelli niet meer terugkomen, wel heel volwassen gereden vandaag!

Nu de Moto 2. Kom op Bo!
 
Terug
Bovenaan Onderaan