MotoGP Brno

Wie opent het topic voor de Red Bull Ring?

  • Ik regel het topic!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    3
  • Opiniepeiling gesloten .
Ben je het echt niet met me eens dat de laatste 2 F1 races spannender en leuker waren dan de laatste 2 MotoGP races?

En Clarkson kan alles beter uitleggen dan wie dan ook!!! Daar zijn we het wel over eens!!

De laatste 2 races: Eensch. Hierboven zeg je "tegenwoordig". In zijn algemeenheid constateer ik dat we momenteel iets teveel met een oranje brilletje naar de F1 kijken. En Clarkson is zeker niet heilig, maar hierboven heeft hij een paar goede punten.
 
De laatste 2 races: Eensch. Hierboven zeg je "tegenwoordig". In zijn algemeenheid constateer ik dat we momenteel iets teveel met een oranje brilletje naar de F1 kijken. En Clarkson is zeker niet heilig, maar hierboven heeft hij een paar goede punten.

Laat ik het dan zo zeggen; elke vorm van dominantie in welke raceklasse dan ook vind ik strontsaai. Of het nou de GP, F1 of NK discushappen is

En Clarkson is zeker heilig! Daar maak je absoluut een denkfout. Volgens Clarkson dan hé...
 
Laat ik het dan zo zeggen; elke vorm van dominantie in welke raceklasse dan ook vind ik strontsaai. Of het nou de GP, F1 of NK discushappen is

En Clarkson is zeker heilig! Daar maak je absoluut een denkfout. Volgens Clarkson dan hé...

Dan zijn we het denk ik best eens ;) En toch ontkom je er niet aan. Er is elke 5 tot 7 jaar wel een dominant team. Echter zo dominant als Marquez is, komt niet zo heel vaak voor.
 
Dan zijn we het denk ik best eens ;) En toch ontkom je er niet aan. Er is elke 5 tot 7 jaar wel een dominant team. Echter zo dominant als Marquez is, komt niet zo heel vaak voor.

Gelukkig, stiekem had ik al zo'n vermoeden! 😁

Marquez is gewoon megatalent. Ik kan hem niet uitstaan, maar hij is de beste en we zijn nog lang niet van hem af ben ik bang...
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
De familie Marquez verziekt het motorracen :') weg spanning. Alleen de Moto3 is nog de moeite van het kijken waard.8-)
Je hoeft er in ieder geval niet voor thuis te blijven...daar was het gisteren trouwens ook te mooi weer voor.;)
 
Ik vind dat wel meevallen. Alex doet nu eens wat men schijnbaar al heel lang van hem verwacht.

Marc is wel duidelijk.

Is Alex uberhaupt wel eens kampioen geworden ergens?
 
Alex, Moto3 kampioen in 2014. Toen naar de Moto2, maar waar zijn broer gelijk kon winnen en in z;n 2e jaar in de Moto2 kampioen werd (in het eerste jaar maakte een flinke crash een einde aan zijn titelaspiraties en ging Bradl er mee aan de haal) kostte het Alex heel wat meer moeite.
Ik gun het hem wel. Als de berichten kloppen gaat hij naar Petronas om nog een jaartje Moto2 te rijden en dan door te stootten naar de MotoGP.
 
Idd, Marquez nu naar Petronas en in 2021 naar de GP met Petronas. Rossi dan naar de geraniums en Quartararo naar fabrieksteam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan