MotoGP.com video pass

twonha

Yods be silent!
2 apr 2007
8.112
2.551
Nijmegen
Voor iedereen die graag MotoGP live kijkt, waar en wanneer dan ook:
de HALF SEASON PASS 2011 is nu verkrijgbaar op MotoGP.com!

MotoGP™

Voor vijf tientjes krijg je o.a.:
- MotoGP races in HD
- Moto2 en 125cc races
- Alle trainingen
- Alle kwalificaties
- Alle persconferenties
- Interviews
- Samenvattingen
- Action videos
- After the Flag

Alle content natuurlijk live en te allen tijde beschikbaar, niet alleen van dit jaar maar ook alle races van voorgaande jaren. Plus (en dit is ook wel een belangrijke reden om in te stappen), als pass holder krijg je komend jaar korting als je een full season pass koopt. Was dit jaar 5 of 10% ofzo, niet veel maar altijd welkom.

Nooit meer zoeken naar tijdschema's, crappy streams en inside information... Ik zeg: wie het er voor over heeft, of wie gewoon eens nieuwsgierig is, go for it!
 
Gewoon doen dat abbo
zelfs al zou het voledig uitgezonden worden op tv, blijf ik kijken op MotoGP.com :W
 
Leuk dat MotoGP.com video. Heb een season pass incl HD en alles. Werkt het niet.
Geen enkel filmpje start. Verleden jaar had ik ook zo'n probleem. Toen had ik op een gegeven moment alleen geluid en geen beeld. Nu geen van beide. Vanalles geprobeerd, maar krijg het niet aan de gang.
 
Leuk dat MotoGP.com video. Heb een season pass incl HD en alles. Werkt het niet.
Geen enkel filmpje start. Verleden jaar had ik ook zo'n probleem. Toen had ik op een gegeven moment alleen geluid en geen beeld. Nu geen van beide. Vanalles geprobeerd, maar krijg het niet aan de gang.

Tijd om je Adobe Flash installatie te controleren, denk ik..? Misschien ook je computerklok even nakijken (klinkt gek, maar dat loste bij mij wel eens problemen op met streaming video content).
 
Al meerdere malen gedaan. Heb de laatste versie.

Ik heb vorig jaar ook problemen gehad.
Maar na het downloaden van Google chrome was het opgelost.


FF de FAQ van website;


I cannot view video content after purchasing a package.

Make sure you are correctly logged in and that you have a valid package. We suggest you upgrade your Flash Macromedia Plug to the newest version.

Then check your Navigator configuration and the cookies. If the cookies have been deactivated, please activate them and clear the old ones. Delete the cache, then try again to log into the homepage.

If you have any firewall or anti pop-up software we suggest you desactivate them.

We also recommend you to close any other applications open on your computer while viewing the video. If you have a standard video pass, make sure that you are selecting standard videos and not high res ones. If it still doesn't work please use the contact form and fill in the required fields.
The videos are jerky, jumpy or frozen
If you have a fast enough connection, then it will be due to a configuration on your computer.

Connection speeds required :

HD : 2400 kbps (2.4 Mbps)
High res : 1200 kbps (1.2 Mbps)
Standard : 750 Kbps (0.8 Mbps)


Please check that you do not have any firewall or router security that might cause blocks on the video or have any program open that might be using bandwidth during the live session.

Please also make sure that your line is not being relied on by any third parties and that there is no interference being caused by any device on your connection.

We suggest you close any other applications on your computer while viewing the video, and to try to view it with another browser.

If it still doesn't work please use the contact form(http://www.motogp.com/en/contact/reportbug) and fill in the required fields

succes er mee.
 
Bedankt, maar simpelweg een andere browser installeren is niet de juiste oplossing.
In het verleden werkte het ook met Safari, dus waarom nu niet.
Heb een bugreport verstuurd. Kijken of het gefixed kan worden.
 
En toch heeft het bij mij gewerkt. Ik gebruikte een mac met leopard OS en vraag niet waarom maar safari crashte vaak.
Maar goed als de simple weg je niet aanstaat dan moet je geduld hebben met de oplossing.
Suc6 er mee.
 
Hallo oma! :W

Ik heb nu een pass en zag een optie tot verlengen langskomen. Enige wat mij opviel was:

Free practice en qualifying on demand.

Weet iemand al of we hier nu extra voor moeten gaan betalen? :?
 
On Demand betekent dat je het terug kunt zien wanneer je maar wilt. Daar hoef je niet extra voor te betalen. Wat ik me wél afvroeg toen ik dat las, is of het nog live uitgezonden wordt.

Verder een aantal leuke nieuwe toevoegingen bij de video pass:
- HD content voor álle races, niet alleen de MotoGP
- DVR, dus live pauzeren en terugspoelen
- Video markers zodat belangrijke momenten gemarkeerd zijn (hoef je niet te zoeken naar die ene crash of inhaalactie)
- En deze is wel heel stoer: Complete MotoGP races in OnBoard camera views

Dat wordt weer verlengen, zeker omdat de off-season pass er bij in zit. Geen idee of dat vorig jaar ook zo was... Op zich niet verkeerd, meer content en meer opties, tegen dezelfde prijs.
 
ben er toch over aant denken om dit voor volgend jaar aan te schaffen, eens kijken of er uberhaupt nog iets op tv komt. draait zoiets ook op een ipad? mocht die er ooit komen.
 
Ik kijk het zelf wel eens op mijn telefoon, met WiFi. Je apparaat moet wel Flash af kunnen spelen...
 
Ik neem niks,hou het wel op bbc2. :Y

Als ik deze naaibal(gluiperd) zie,houd ik de hand op de knip,puur principieel.
Dan maar geen moto2 en 125 cc(moto3)
Het ergste vind ik nog dat deze organisatie ook de rechten voor het wsbk in handen heeft gekregen :r ,houd mijn hart vast voor de toekomst '(

full
 
Oma *O*

Net even pasje vernieuwd.....ik zit er weer warmpjes bij volgend jaar :Y

Renew your season VideoPass now and enjoy these EXCLUSIVE advantages: A FREE Off Season VideoPass plus the 2012 season subscription for the same price as 2011. Plus:

All three race categories in High Definition for HD VideoPass subscribers
DVR Live Video [+]
Interactive Timeline [+]
FP and QP sessions available On Demand
Complete MotoGP races in OnBoard camera views
Videos with NO advertising
 
Terug
Bovenaan Onderaan