Motogp Ducati 04

Oke, ik heb duidelijk weer eens iets verkeerd gedaan. :( :( :(
De foto wordt niet weer gegeven.


Alstu

261963.jpg
 
Hmmmmmm doe mij maar de vorige!!
(Begint zo een klein beetje op een Paso te lijken van opzij :X :+ )

Maareh doe mij er toch maar 1 ;)

Blijft wel een gave fiets!!!
 
Zo zie je 't wat beter.. ;)

full


..mmm, van voren lijkt 'ie wel wat op m'n ZZR (..sorry..) als ik nou zo'n zitje kan bemachtigen :? *D Eens kijken waar ik dat tel.nr. van Capirex gelaten heb...gvd, k*t verhuizingen ook...je kunt nooooit wat vinden :+ ... :z




 
Laatst bewerkt:
Ze hebben nu ook Alice als sponsor. Die zijn ze bij Aprilia dan blijkbaar kwijt?
 
Die gesloten kuip lijkt wel wat oudewets, maar het zal wel tegen de warme billen van Capirex zijn.

2 vraagjes: was dat frame vorig seizoen ook al zo:

20_b.jpg



en volgens de specs zou hij maar ~100Nm hebben. Is dat niet wat weinig of zou het voor de concurrentie met opzet te laag zijn opgegeven?
 
Die gesloten kuip lijkt wel wat oudewets, maar het zal wel tegen de warme billen van Capirex zijn.

2 vraagjes: was dat frame vorig seizoen ook al zo:

(Afbeelding)


en volgens de specs zou hij maar ~100Nm hebben. Is dat niet wat weinig of zou het voor de concurrentie met opzet te laag zijn opgegeven?

..Man!!! (..spreek uit "Mèn" ;) ..), hoeveel pakken hangen daar :?
 
Op dit plaatje staan staan de specificaties van de motor. Dit plaatje kan je ook van de ducatisite afhalen als achtergrond.

Sorry dat het zo groot is, ik krijg hem niet kleiner.

LinkPhoto
 
Kijk kijk; ze kunnen het dus wel bij Ducati. In tegenstelling tot de 999.
De Desmosedici is ook niet door Terblache ontworpen, dus het zou heel erg goed kunnen dat dit wel mooi is :X :X :X :X
Op vrijdag 13 februari 2004 21:12 schreef meermaster het volgende:
Op dit plaatje staan staan de specificaties van de motor. Dit plaatje kan je ook van de ducatisite afhalen als achtergrond.

Sorry dat het zo groot is, ik krijg hem niet kleiner.

(Afbeelding)
Dat is de motor van 2003 ;)

Ik denk dat deze wel ietsjes anders zal zijn...
 
[...]
Dat is de motor van 2003 ;)

Ik denk dat deze wel ietsjes anders zal zijn...

Ik denk niet dat er elk jaar een compleet nieuw blok komt. Natuurlijk zit er nu wat meer vermogen in dan begin seizoen 2003, want toen was het motorontwerp net nieuw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan