MotoGP filmpjes ???

MarcozZ

MF veteraan
29 jan 2003
2.686
1
Wie kan me vertellen of er een site bestaat waar alle filmpjes van motogp.com op staan,behalve natuurlijk op motogp.com zelf want ik wil ze uiteraard graatizz.
www.rcv211.tk doet het namelijk niet meer en daar kwam de laatste tijd toch ook weinig nieuws meer bij jammergenoeg.
 
Staan niet de goeie (motogp)filmpjes.....

de man van rcv211.tk zit dacht ik wel hier ofnie¿
 
k ga nu ff de nieuwste flix dr op zetten

.tk doet ff raar de laatste tijd

ciao

[edit] Hij's nu Up to DATE [/edit]
 
Laatst bewerkt:
k ga nu ff de nieuwste flix dr op zetten

.tk doet ff raar de laatste tijd

ciao

[edit] Hij's nu Up to DATE [/edit]
Ik wist niet dat die site van jou was,goed gedaan
xyxthumbs.gif
 
Vorig seizoen was het nog makkelijk zelf te doen als je de filename wist, maar ik denk dat motogp.com het doorheeft dat het zo gebeurt, want ik krijg de filename en id niet meer te zien :( Geen gratis filmpjes meer waar je normaal voor moet betalen ;( Heeft iemand alweer een truukje gevonden? O-) :X
 
Race van gister (motgp klasse 130mb)
eeh ja , nu ff geen zin om uit te leggen...

Edit Orpheus: aub niet rechtstreeks naar de payware op de motogp site linken vanaf MF.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
url
Race van gister (motgp klasse 130mb)
eeh ja , nu ff geen zin om uit te leggen...

misschien ff de link weghalen, maar wel de url geven ;) , vinden de mods beter, want dan krijgen ze geen gezeur ermee. Bedankt, ik hoop het truukje nog eens te horen :}
 
Het heeft ooit ergens hier uitgelegd gestaan hoe het moet..
zal link strax wel weer eens posten (nu alleen beetje anders :P )
 
Edit Orpheus: aub niet rechtstreeks naar de payware op de motogp site linken vanaf MF.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
jup

rcv211.tk is uit de lucht

k doe t nie meer

k heb geen zin in rechtzaken

maar als je perse iets wil zien zeg t maar k zal t ff opzoeken

cia

PEte
 
in et begin vand de motogp dit weekend,was er op eurosport een filmpie met alleeen maar slides!!!die was zo gaaf zou die ook online staan???constant driften
 
....das ff schrikken die M-F-oma , maar toch schop ik deze weer even omhoog want wie weet waar de fillumpjes staan.....
 
als we het dan toch over filmpjes hebben:

in de reclameblokken zie je weleens een promo filmpje van de motogp voorbijkomen.

de muziek eronder is een beetje langzaam, de tekst: all that you want, all that you are. iets in die richting.

super filmpje... maar ergens te krijgen? of weet iemand welk nummer dat is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan