MotoGP Frankrijk 23.05.2010 Le Mans

Hoe ga jij de MotoGP kijken.

  • MotoGP.com

    Stemmen: 11 13,8%
  • BBC

    Stemmen: 48 60,0%
  • EurosportUK

    Stemmen: 0 0,0%
  • LiveStream ergens op internet

    Stemmen: 3 3,8%
  • Schotel

    Stemmen: 8 10,0%
  • Bij vrienden

    Stemmen: 1 1,3%
  • Racing-Underground

    Stemmen: 4 5,0%
  • Ik kan het niet zien...%#*(%&%(@*

    Stemmen: 5 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    80

AppiePappie

MF veteraan
24 jul 2008
8.363
0
LeMans.jpg



CIRCUIT INFO

Pole Position: Links
Lengte: 4185m
Wijdte: 13 m
Rechter bochten: 9
Linker bochten: 4
Langste rechte stuk: 450m


LeMans1.jpg



LeMans6.jpg



Circuit records:

MotoGP 1’34.215, V. Rossi ’08, Yamaha
250cc 1’39.666, M. Simoncelli ’08, Gilera
125cc 1’43.918, P. Espargaro ’08, Derbi


Startopstelling 2009:

LeMans2.jpg



Uitslag 2009:

LeMans3.jpg


250cc M. Simoncelli (ITA), Gilera
125cc J. Simon (SPA), Aprilia


Tijdschema Nederland:

LeMans4.jpg



LeMans5.jpg
 
Geweldige OP weer!

Ik kijk de race via motogp.com en hoop natuurlijk op een beter resultaat voor Rossi dan afgelopen jaar!
 
Livestream voor de trainingen en de 125cc/moto2, de GP's kijk ik via BBC! :)

Overigens hoop ik dat we nu eindelijk eens een volledig droog racewekend in Le Mans gaan krijgen. _O- 2006, 2007, 2008, en 2009 zijn tot nu nattig verlopen _O-
 
Laatst bewerkt:
Livestream voor de trainingen en de 125cc/moto2, de GP's kijk ik via BBC! :)

Overigens hoop ik dat we nu eindelijk eens een volledig droog racewekend in Le Mans gaan krijgen. _O- 2006, 2007, 2008, 2009 en 2010 zijn tot nu nattig verlopen _O-

U bent helderziend en te laat :o :+

Misschien een Yamaha 1-2-3 zoals in 2008 :P

1. Rossi
2. Spies
3. Lorenzo

*D
 
U bent helderziend en te laat :o :+

Misschien een Yamaha 1-2-3 zoals in 2008 :P

1. Rossi
2. Spies
3. Lorenzo

*D
Shit, jij quote te snel _O-

Yamaha 1-2-3 zou leuk wezen, maar zie het niet gebeuren. Als het regent vlamt de Puniet (zie Donington vorig jaar), zeker voor eigen publiek. En ik verwacht Hayden hoe dan ook op het podium! 3x is scheepsrecht, twee keer vierde.. is nu wel even genoeg, die gaat het podium op! :}
 
Rossi gaat deze in zijn broek steken, daarachter Hayden, en dan ofcourse 'little'Pedrosa.
Lorenzo gaat onderuit :+ .
Stoner zakt weer eens af tijdens de race... -O-
 
Laatst bewerkt:
:9 Le Mans. Vind ik schitterend!!!

Van vorig jaar:

Mijn voorspelling:

1: Lorenzo
2: Rossi
3: Pedrosa
 
Wanneer maakt Garry McCoy zijn entree met FB-Corse?

fb-corse-unveiling.jpg


Wel een mooie fiets trouwens :9~
 
Wanneer maakt Garry McCoy zijn entree met FB-Corse?

[afbeelding]

Wel een mooie fiets trouwens :9~~
In Jerez maakt FB Corse zijn racedebuut in de MotoGP. De renstal kreeg na twee testdagen in Valencia toestemming om toe te treden tot het MotoGP-startveld. Dat heeft FB Corse gemeld.
Aantonen
De renstal moest in de test aantonen dat de nieuwe drie cilinder 800cc-machine, gebouwd door Oral Engineering, mee kan komen in het startveld. De prestaties van het team werden beoordeeld door Franco Uncini van de MotoGP Safety Commission en Oscar Gallardo van de IRTA. Het tweetal gaf FB Corse uiteindelijk groen licht.


Debuut
Het team heeft in overleg met rijder Garry McCoy besloten om verder te werken aan de ontwikkeling van de FB01 en daarom de eerste twee races van het seizoen, in Qatar en Japan, te missen.


Inmotec
De andere nieuwe renstal Inmotec debuteert begin juli tijdens de Grand Prix van Catalonië.

Dus je zou zeggen , het missen van de eerste twee gp's zal het niet lang meer duren .
Ben ook heel benieuwd naar het geluid *O* *O* *O*
 
In Jerez maakt FB Corse zijn racedebuut in de MotoGP. De renstal kreeg na twee testdagen in Valencia toestemming om toe te treden tot het MotoGP-startveld. Dat heeft FB Corse gemeld.
Aantonen
De renstal moest in de test aantonen dat de nieuwe drie cilinder 800cc-machine, gebouwd door Oral Engineering, mee kan komen in het startveld. De prestaties van het team werden beoordeeld door Franco Uncini van de MotoGP Safety Commission en Oscar Gallardo van de IRTA. Het tweetal gaf FB Corse uiteindelijk groen licht.


Debuut
Het team heeft in overleg met rijder Garry McCoy besloten om verder te werken aan de ontwikkeling van de FB01 en daarom de eerste twee races van het seizoen, in Qatar en Japan, te missen.


Inmotec
De andere nieuwe renstal Inmotec debuteert begin juli tijdens de Grand Prix van Catalonië.

Dus je zou zeggen , het missen van de eerste twee gp's zal het niet lang meer duren .
Ben ook heel benieuwd naar het geluid *O* *O* *O*

Okay, Jerez was gisteren... Ik heb net de race gekeken, kwam gisteravond pas terug uit Londen. Heb ik iets gemist? Waar was Garry? :X
 
Vind het wel typisch dat iedereen nu enthousiast is over Hayden terwijl het gros hier hem gruwelijk afzeek vorig jaar.

Desalniettemin super om hem weer terug te zien waar hij hoort! Vooraan!
 
Vind het wel typisch dat iedereen nu enthousiast is over Hayden terwijl het gros hier hem gruwelijk afzeek vorig jaar.

Desalniettemin super om hem weer terug te zien waar hij hoort! Vooraan!
Ben het met je eens , althans gedeeltelijk hij hoort vooraan mee te doen en van het afzijken weet ik niet want ben pas lid van MF , maar altijd leuk die discussies
 
Ik snap het ook niet. Misschien dat hij er in Le Mans bij is...
Hier startlijst ( voorlopig ) van Le Mans en dus geen McCoy te bekennen :N :N :N ;( ;(

Voorlopige startlijst MotoGP 2010

De voorlopige startlijst van het 2010 FIM MotoGP wereldkampioenschap is vandaag bekend gemaakt.


Nummer Rijder Nationaliteit Team Motor
4 Andrea Docizioso ITA Repsol Honda Team Honda
5 Colin Edwards USA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha
7 Hiroshi Aoyama JAP Interwetten Honda MotoGP Honda
11 Ben Spies USA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha
14 Randy de Puniet FRA LCR Honda MotoGP Honda
19 Alvaro Bautista SPA Rizla Suzuki MotoGP Suzuki
26 Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team Honda
27 Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team Ducati
33 Marco Melandri ITA San Carlo Honda Gresini Honda
36 Mika Kallio FIN Pramac racing Team Ducati
40 Hector Barbera SPA Aspar MotoGP Team Ducati
41 Aleix Espargaro SPA Pramac Racing Team Ducati
46 Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team Yamaha
58 Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini Honda
65 Loris Capirossi ITA Rizla Suzuki MotoGP Suzuki
69 Nicky Hayden USA Ducati Marlboro Team Ducati
99 Jorge Lorenzo SPA Fiat Yamaha Team Yamaha
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan