MotoGP Frankrijk 23.05.2010 Le Mans

Hoe ga jij de MotoGP kijken.

  • MotoGP.com

    Stemmen: 11 13,8%
  • BBC

    Stemmen: 48 60,0%
  • EurosportUK

    Stemmen: 0 0,0%
  • LiveStream ergens op internet

    Stemmen: 3 3,8%
  • Schotel

    Stemmen: 8 10,0%
  • Bij vrienden

    Stemmen: 1 1,3%
  • Racing-Underground

    Stemmen: 4 5,0%
  • Ik kan het niet zien...%#*(%&%(@*

    Stemmen: 5 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    80
Vaag gedoe met Lorenzo zittend voor dat scherm.
Haalt het niet bij de grapjes van Valentino destijds.

Als de regie een beetje mee had gewerkt hadden ze de inhaalactie van Lorenzo op Rossi nog even laten zien, dan was het leuker geweest. Maar daar gaat het natuurlijk niet om, hij zet Rossi in een paar rondes op 4/5 seconden om daarna rustig de race uit te rijden.
Hij heeft in ieder geval veel geleerd van afgelopen jaar en waar die vorig jaar nog de underdog was tov Rossi lijkt het dit jaar de favoriet te gaan worden :}
 
Ben het met DeArmeStudent eens dat de race niet zo heel spannend was, je moest wachten tot er iets spannends in beeld kwam. Dat is ook niet zo gek, in een klein veld met grote onderlinge verschillen. Desondanks waren de spannende momenten wel erg vermakelijk om naar te kijken, en ik vond Lorenzo's viering aan het eind erg leuk.

Volgende keer mag-ie een eventuele overwinning gewoon vieren met een dikke wheelie en een burnout, zoals het nu gaat redt-ie dat wel met zes blokken!
 
Nu de Moto2 aan het kijken, DSF zend heb schijnbaar iets later uit.
Maar die crashes :X
 
Laatst bewerkt:
Hoe die motor van Nieto DeAngelis eraf katapulteerde :X... fláts.. |(

Blijf het overigens een prachtige klasse vinden! :}

Dat was wel het toppunt ja })
Vind het zelf ook een leuke en lekker drukke klasse, er gebeurt zoveel dat het gewoon bijna niet bij te houden is :} .
 
Is misschien leuker om naar te kijken Superbike en Moto 2 maar blijft toch de Jupiler Leugue van de Motorsport.
 
Het blijft toch weer mooi om Stoner onderuit te zien gaan! Rossi moet oppassen voor Lorenzo! pfff:O
 
Is misschien leuker om naar te kijken Superbike en Moto 2 maar blijft toch de Jupiler Leugue van de Motorsport.

Ben ik volledig met je eens. Maar het is jammer dat er te weinig teams/fabrieken mee (kunnen) doen. Kawa terug, BWM erbij, Aprilia terug en misschien nog een KTM/RedBull team. Zou het al wat leuker maken.
 
Verdomme, krijgen de Jappen het zo maar in de schoot geworpen door de val van Casey. Wat een pech heeft die knul.
 
Het blijft toch weer mooi om Stoner onderuit te zien gaan! Rossi moet oppassen voor Lorenzo! pfff:O

Kansloze opmerking voor een zogenaamde motorsportliefhebber :N

Sterk gereden van Lorenzo. Als hij dit doorzet, dan pakt hij op deze wijze moeiteloos de titel.
 
Het is maar wat je kansloos vind;)
Het mooi vinden om iemand onderuit te zien gaan? Ik ben absoluut geen fan van Casey Stoner. Ik vind het één der saaiste en showloze figuren die het GP-wereldje de afgelopen 10 jaar gekend heeft, maar voor de sport vind ik het vreselijk dat hij onderuit is gegaan.

Een beetje fan denkt ''oh f*ck, wat doet 'ie nu?!!''.. Laat me raden? Een Rossifundamentalist zonder oog voor de sport die de MotoGP verlaat zodra Rossi curling gaat spelen?

Juichen omdat iemand onderuit gaat... Kansloos inderdaad, sowieso.
 
Het mooi vinden om iemand onderuit te zien gaan? Ik ben absoluut geen fan van Casey Stoner. Ik vind het één der saaiste en showloze figuren die het GP-wereldje de afgelopen 10 jaar gekend heeft, maar voor de sport vind ik het vreselijk dat hij onderuit is gegaan.

Een beetje fan denkt ''oh f*ck, wat doet 'ie nu?!!''.. Laat me raden? Een Rossifundamentalist zonder oog voor de sport die de MotoGP verlaat zodra Rossi curling gaat spelen?

Juichen omdat iemand onderuit gaat... Kansloos inderdaad, sowieso.

Amen :}


Hayden echt netjes bezig *D

Alleen had ie Pedrosa wel iets eerder voorbij gemogen ,was ie misschien 3de geworden :/
 
Laatst bewerkt:
Het mooi vinden om iemand onderuit te zien gaan? Ik ben absoluut geen fan van Casey Stoner. Ik vind het één der saaiste en showloze figuren die het GP-wereldje de afgelopen 10 jaar gekend heeft, maar voor de sport vind ik het vreselijk dat hij onderuit is gegaan.

Een beetje fan denkt ''oh f*ck, wat doet 'ie nu?!!''.. Laat me raden? Een Rossifundamentalist zonder oog voor de sport die de MotoGP verlaat zodra Rossi curling gaat spelen?

Juichen omdat iemand onderuit gaat... Kansloos inderdaad, sowieso.


Op het saaie van Stoner na helemaal mee eens.Zonde dat hij,nu de Duc schijnbaar net zo goed te rijden is als een Honda,hij ook weer in het oude patroon komt.
Ik hoop dat het weer goed komt want man wat kan hij altijd een lekker stukje bokken en sliden op de duc.
 
Ik heb net gekeken maar ik ben wederom blij dat ik stukken heb door kunnen spoelen ....men wat saai :/

Mooie overwinning van Lorenzo, kan daar niks anders over zeggen, erg sterk gereden!
Dat is niet waar lees ik net....Lorenzo heeft het in de schoot geworpen gekregen omdat Stoner weer eens ging liggen.......uhuh :N

Ben benieuwd wat er in Mugello gaat gebeuren...als Rossi daar niet gaat winnen (sowieso van Lorenzo) dan zie ik het somber in voor hem.....Lorenzo is on fire!
 
Ben benieuwd wat er in Mugello gaat gebeuren...als Rossi daar niet gaat winnen (sowieso van Lorenzo) dan zie ik het somber in voor hem.....Lorenzo is on fire!

Dat denk ik ook, 't word voor Rossi een hele belangrijke race, vergelijkbaar met Barcelona 2009.
Ik ben Rossi, fan, maar je kunt er moeilijk omheen dat Lorenzo een weergaloze race reed. Ik dacht eerst nog dat Rossi een beetje aan het spelen was en zijn banden aan het sparen was, maar toen hij eenmaal gepasseerd was kon je het na een rondje al voorspellen wat er ging gebeuren.

Toch denk ik dat de strijd nog lang niet gestreden is, ook al word hij in Mugello opnieuw verslagen dan denk ik niet dat hij al afgeschreven kan worden.

De rest is toch al aan het afhaken denk ik. De honda's zijn te onregelmatig om mee te doen voor de titel, en voor Stoner lijkt het wel alsof Laguna 2008 toch een beetje de knockout was...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan