MotoGP Frankrijk 23.05.2010 Le Mans

Hoe ga jij de MotoGP kijken.

  • MotoGP.com

    Stemmen: 11 13,8%
  • BBC

    Stemmen: 48 60,0%
  • EurosportUK

    Stemmen: 0 0,0%
  • LiveStream ergens op internet

    Stemmen: 3 3,8%
  • Schotel

    Stemmen: 8 10,0%
  • Bij vrienden

    Stemmen: 1 1,3%
  • Racing-Underground

    Stemmen: 4 5,0%
  • Ik kan het niet zien...%#*(%&%(@*

    Stemmen: 5 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    80
@ iedereen , als je al langer de gp kijkt(10 jaar) weet je dat er nu nog niets beslist is...
Lorenzo is ook mijn favoriet voor de titel hoor, maar die ouwe vos (rossi) heefd nog wel wat truukjes in zijn mouw : let maar op.

Stoner: als hij niet snel gaat veranderen , en Hayden beter blijft presteren?......

Suzuki.....jammer hoor
Hector Barbara ? die brokkepiloot: meer punten als Capirex , Stoner, en Spies? WTF!

ik wacht de zomer stop af, dan weten we meer :P
 
Laatst bewerkt:
Stoner valt terug in z'n oude doen , lees Honda periode.
ik hoop het niet want er moet wel geknokt worden voor de punten


In zijn Honda tijd waren het vaak megaklappers,dit zijn telkens van die rare schuivers.Hij snapt er zelf volgens mij niets meer van.
 
Laatst bewerkt:
Damn lorenzo was echt zeer sterk mooi gereden .

Jammer van stoner ,mischien te veel op de traction c vertrouwen weer zo,n raar glij partijtje .

En vale wc 2010!!!!!
 
gewoon van de wap, en geen vertrouwen meer, lastig om uit die put te kruipen hoor
Misschien eens wat meer rondjes gaan rijden op de vrijdag en zaterdag? Hij is nu al naar runs van 4 a 5 rondjes gegaan, maar nog altijd een pak minder dan de andere rijders doen. Zoiets komt niet echt goed over, zeker als je dan ook nog eens onderuit gaat en niet begrijpt wat er gebeurde.
 
Misschien eens wat meer rondjes gaan rijden op de vrijdag en zaterdag? Hij is nu al naar runs van 4 a 5 rondjes gegaan, maar nog altijd een pak minder dan de andere rijders doen. Zoiets komt niet echt goed over, zeker als je dan ook nog eens onderuit gaat en niet begrijpt wat er gebeurde.


zit gewoon niet goed meer tussien die flaporen van hem...hehehheheheh
 
Waar heb je ergens gezeten Gerrit1957? Heb 2 jaar geleden aan de binnenkant van de eerste bocht op een bankje gezeten. Je ziet ze maar heel kort maar wel zeer snel en mooi. Wat vond je van de sfeer in het algemeen?
 
Tuurlijk word Rossi dit jaar WK, like duhh :) Ik hoef denk ik niet te vertellen wat mijn motivatie daarvoor is, lijkt me namelijk duidelijk.
 
Ik heb gisteren eindelijk de moto2 gekeken, damn wat een spannende race. je zit echt continu op het puntje van je stoel. De gevechten om plaats 1 t/m 3 waren al zo spannend dat (helaas) de gevechten voor plaats 10 t/m 15 maaramper in beeld kwamen terwijl deze gevechten mij ook behoorlijk spannend leken (hernandez van plaats 25 naar plaats 12).

Maar Elias heeft ook wel een behoorlijke hoop geluk gehad. Na zijn fantastische start leek het wel of alles om hem heen uitviel. Uiteindelijk kon simon nog in de buurt komen (die heeft ook een geweldige race gereden) maar Elias begon toch weer uit te lopen voordat simon een actie uit kon halen.

Al met al vind ik de moto2 echt veel spannender dan de gp. maar door het grote startersveld en met gelijke machines lijkt het soms helaas wel dat je met hetzelfde geluk moet rijden als wanneer je russisch roulet gaat spelen. In de eerste paar bochten vallen er altijd wel een aantal rijders uit. Maar daardoor zijn de kwalificaties wel belangrijker hoe verder je naar voren start hoe minder kans om onderuit tegaan de eerste bochten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan