MotoGP: Geen uitloop ronde Donington...

Martin-S

MF veteraan
19 mei 2002
2.668
0
Heb het zojuist gezien. Nu al standaard geen uitloopronde meer na de MotoGP klasse. Voor de eikels die het voor ons verpest hebben: :j :j :j :j :j
 
Ben benieuwd of men er nog van gaat leren...... ik miste die staande wheelies nu al ;(
 
Volgens eurosport gingen ze het nu elke wedstrijd toepassen ;(
GVD, die klote lui ook die zonodig de baan op moeten :(
Scherpschutters moeten ze boven op de tribunes zetten en wie dan
de baan oploopt, een rubbere kogel in zijn reet geschoten krijgt })
 
Volgens eurosport gingen ze het nu elke wedstrijd toepassen ;(
GVD, die klote lui ook die zonodig de baan op moeten :(
Scherpschutters moeten ze boven op de tribunes zetten en wie dan
de baan oploopt, een rubbere kogel in zijn reet geschoten krijgt })

Meld ik me dan bij deze aan })
Eerst lekker de race kijken en dan vanaf de laatste 3 ronden even kijken wie er al durft :)

Misschien kan je beter paintball kogels gebruiken zodat die lullo's nog nagetrapt kunnen worden ook..
 
maar bij de 125 en 250cc was toch wel een uitloopronde of keek ik weer eens verkeerd.

Maar die klassen zijn in de ogen van de "echte fans" niet interessant. :?

Ben blij dat de 125 en 250 er nog zijn. Die wedstrijden zijn nog wel leuk om naar te kijken.
 
Klopt idd dat er bij de 125 en 250 wel uitlooprondes waren. Maar daar heb je het voordeel dat na die races nog een race komt, nl de MotoGP. Na de MotoGP is het feest afgelopen en denken de mensen dat de baan van hun is.
 
Wat ik niet snap is dat het niet zoals bij de F1 geregeld kan worden.
Volgens mij wordt je daar gelijk in je nekvel gepakt als je de baan opgaat.
Print op toegangsbewijs dat je een boete(lekker hoog) krijgt als je de baan opgaat als die nog niet is vrijgegeven.
Je kan hekken wel hoger maken, maar dan ga je er toch gewoon onderdoor.

Het kan zo leuk zijn, maar zo gaat de lol erwel af.
 
Een kleine groep verpest het altijd voor de grote meerderheid. Vorig jaar in mugello is het te ver gegaan, dit jaar weer ondanks nieuwe hoge dure hekken en nu ook op "ons" assen. Ik zat op de hoofdtribune en elk jaar zitten er steeds meer van die zatlappen die vaak tijdens de race en trainingen zitten te dutten omdat ze teveel gezopen hebben. En als ze wakker zijn verpesten ze het voor de massa. Van mij mogen ze alcohol bannen op alle circuits! Heb je vast heel wat minder van die taferelen. Alle lui die de baan opkomen gewoon afschieten. Ga thuis de boel maar verzieken. :j Laat "ons" genieten van de motorsport ja! GODVERDOMME het voetbal is al verkloot en is ook de motorsport aan de beurt. OPZOUTEN DUS ! :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j ;j :j :j :j :j :j
 
Helemaal mee eens schoffel die eikels maar onder het asfalt :j

Maar dan moeten de heren baancommisarisen ook niet de hekken open zetten zoals in assen wij zaten in de strubben en daar gingen de hekken opzij dus denken die dombo's het mag :j :j
 
Een kleine groep verpest het altijd voor de grote meerderheid. Vorig jaar in mugello is het te ver gegaan, dit jaar weer ondanks nieuwe hoge dure hekken en nu ook op "ons" assen. Ik zat op de hoofdtribune en elk jaar zitten er steeds meer van die zatlappen die vaak tijdens de race en trainingen zitten te dutten omdat ze teveel gezopen hebben. En als ze wakker zijn verpesten ze het voor de massa. Van mij mogen ze alcohol bannen op alle circuits! Heb je vast heel wat minder van die taferelen. Alle lui die de baan opkomen gewoon afschieten. Ga thuis de boel maar verzieken. :j Laat "ons" genieten van de motorsport ja! GODVERDOMME het voetbal is al verkloot en is ook de motorsport aan de beurt. OPZOUTEN DUS ! :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j ;j :j :j :j :j :j

Daarom ga ik graag naar de superbike's, daar komen (tot nog toe) echte motorfan's.
Ik hoop alleen dat de superbike's blijven bestaan, nu de GP de 4takten weer terug hebben.
En wat het bovenstaande betreft kan ik me daar aardig in vinden.

Ik wil ook nog een keer een centenial TT!!!! *D
 
Ach ja, hekken....zijn ze te hoog, dan knippen ze d'r een gat in.

Waarom maken ze niet een soort muur zoals ze die ook bij het ijshockey hebben. Transparant kunststof van een meter of 4 hoog, knappe kerel als je daar zomaar overheen klimt. Gaten gooi je d'r ook niet zo snel in en knippen wil al helemaal niet.

bijkomend voordeel: beter zicht op de baan. nu heb je die hekken die je toch wel voor een deel het zicht ontnemen. Die kunststof wallen kan je gewoon doorheen zien.....
't is maar een ideetje :P
 
Gewoon bij de bron aanpakken: letterlijk dan. 2% procent bier of compleet droogleggen.

Enne kunststof icm vuur is meestal geen goede combinatie.
 
Daarom ga ik graag naar de superbike's, daar komen (tot nog toe) echte motorfan's.
Ik hoop alleen dat de superbike's blijven bestaan, nu de GP de 4takten weer terug hebben.
En wat het bovenstaande betreft kan ik me daar aardig in vinden.

Ik wil ook nog een keer een centenial TT!!!! *D
bij de superbikes komen inderdaad de echte fans hoop alleen niet dat dat dit jaar ook veranderd omdat al die klootzakken die de tt verpest hebben ook komen.
 
Laatst bewerkt:
Op zondag 14 juli 2002 23:49 schreef subduc het volgende:bij de superbikes komen inderdaad de echte fans hop alleen niet dat dat dit jaar ook veranderd omdat al sie klootzakke die de tt verpest hebben ook komen.

Bij de TT komen eeruugg veel duitsers vooral om te beesten en te zuipen.Ook uit de omgeving van Assen komen veel mensen vooral omdat het de TT is en daar moet je heen om te zuipen.
Het valt me altijd weer op dat bij de Superbike's vooral veel Britten komen en die komen toch vooral voor de motorsport.
Op de TT camping sprak ik dit jaar een duitser en waar begint hij over?? Ja voetbal.
Spreek ff later een Brit en waar begint hij over?? Ja motorsport.
Ik ben gek op voetbal maar niet als ik in Assen ben!!
 
Op zondag 14 juli 2002 23:59 schreef laserpower het volgende:Bij de TT komen eeruugg veel duitsers vooral om te beesten en te zuipen. Ook uit de omgeving van Assen komen veel mensen vooral omdat het de TT is en daar moet je heen om te zuipen.
Het valt me altijd weer op dat bij de Superbike's vooral veel Britten komen en die komen toch vooral voor de motorsport.
Op de TT camping sprak ik dit jaar een duitser en waar begint hij over?? Ja voetbal.
Spreek ff later een Brit en waar begint hij over?? Ja motorsport.
Ik ben gek op voetbal maar niet als ik in Assen ben!!

:^

28 juli ben ik in Brands Hatch :9~

(Enne die zuipers komen niet alleen uit omgeving Assen. Die komen uit alle windstreken naar Assen om te zieken en te zuipen)
 
Zat naast een paar van die dronken etters uit het Oosten, en dan heb ik het niet over Japanners ofzo. En maar gooien en smijten met alles wat de noemer bier niet waardig is...BAH!!!! M'n pak rook helemaal naar die shit.

Wil misschien ook wel naar Brands Hatch, maar ben een beetje bang voor dezelfde soort shit, en daar heb ik geen zin in. Dan zie ik het wel thuis op de tv.....
 
Zat naast een paar van die dronken etters uit het Oosten, en dan heb ik het niet over Japanners ofzo. En maar gooien en smijten met alles wat de noemer bier niet waardig is...BAH!!!! M'n pak rook helemaal naar die shit.

Wil misschien ook wel naar Brands Hatch, maar ben een beetje bang voor dezelfde soort shit, en daar heb ik geen zin in. Dan zie ik het wel thuis op de tv.....

In Brands Hatch hoef je absoluut niet bang te zijn voor die shit. Ik ben daar in 2000 en 2001 ook geweest. Beide jaren was de sfeer super. Daar werd absoluut geen rotzooi getrapt rond het circuit. En dit jaar zal dat ook niet gebeuren, daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.
 
tsjaa...
wat zal ik zeggen. Het zat er natuurlijk aan te komen, zeker na Assen. Het is bijzonder spijtig maar ik vindt wel dat ze een goede beslissing hebben genomen.
Wie niet horen wil moet maar voelen, zei mijn opa vroeger al.
Hebben ze eindelijk hun zin, die achterlijke randebielen die het dit jaar ook weer voor ons zaten te verpesten op Assen :j :j :j :j :j :j :j
 
moeten maar een drankverbod opleggen
de echte motorfans komen dan toch wel maar ja
de goeie lijden weer onder de kwaaie zoals altijd
gelukkig is het bij de superbikes nog niet zo
 
Gewoon bij de bron aanpakken: letterlijk dan. 2% procent bier of compleet droogleggen.

droogleggen op de baan (en ernaast) en niemand bier de baan op laten nemen (desnoods tassen e.d. controleren).
Ik vind ook dat ze veel harder mogen optreden tegen de overtreders. het voetbalvandalisme wordt teruggebracht en nu komen ze andere evenementen verzieken. fantastisch gewoon.... :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan