MotoGP Gran Premio bwin de España 05-05-2013

Wie gaat het worden?

  • Valentino Rossi 46

    Stemmen: 33 36,3%
  • Jorge Lorenzo 99

    Stemmen: 24 26,4%
  • Marc Marquez 93

    Stemmen: 15 16,5%
  • Dani Pedrosa 26

    Stemmen: 12 13,2%
  • Nicky Hayden 69

    Stemmen: 2 2,2%
  • Andrea Dovizioso 04

    Stemmen: 0 0,0%
  • Call Crutchlow 35

    Stemmen: 3 3,3%
  • Bradley Smith 38

    Stemmen: 1 1,1%
  • Stefan Bradl 06

    Stemmen: 1 1,1%
  • Alvaro Bautista 19

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    91
lorenzo had daar niet zo veel ruimte moeten laten, hij moet meer boos op zich zelf zijn.
Hij remde ook iets later dan normaal en dan had hij marquez kunne hebben als die er niet voor was gegaan. Dat marquez wel en dan ga je aan de buiten kant..
 
Wat een knappe overwinning van Dani. En eindelijk weer echte spanning in de GP! Beetje gewaagde move van Marc, maar hij moest het proberen! Jorge moet nu ophouden met mekkeren en meer gas geven.
 
Wat een knappe overwinning van Dani. En eindelijk weer echte spanning in de GP! Beetje gewaagde move van Marc, maar hij moest het proberen! Jorge moet nu ophouden met mekkeren en meer gas geven.
De Honda is in warme omstandigheden gewoon veel beter, Lorenzo heeft het maximale uit de machine gehaald. Knap dat hij uberhaupt kon vechten met Marquez die op een veel snellere machine zat.
 
IDD, een stuk beter dan Lorenzo met z'n: 'No comment about that' B|

nou dat vind ik niet, hij zal nu wel erg opgefokt zijn, wat dan ook normaal is. Is imo het slimst hij in deze situatie kan zeggen. Zal nu wel met zijn team overleggen hoe hij hierop moet gedragen :+
 
Ben benieuwd of de Spaanse koning er nu weer aan te pas moet komen om de handen te laten schudden, ditmaal van Lorenzo en Marquez.
 
BAM

06de4b80b58311e2b2fd22000a9e0875_7.jpg
 
Marquez schijnheilig excuses aanbieden, vervelend vingertje van Lorenzo.

Ik ben zooooo blij met dorpsgek Marquez.
Leven in de brouwerij!

Eens :Y

Vind zijn actie van daarnet met Lorenzo wel wat twijfelachtig :/ alleen voor de rest is ie :}
 
IDD, een stuk beter dan Lorenzo met z'n: 'No comment about that' B|

Ik vond het heel volwassen van Lorenzo,om geen commentaar te geven.
Op zo'n moment komt het er verkeerd uit.
Gaat er toch een stuk beter mee om als gibernau destijds. :)
Maar ja ,ik probeer objectief te blijven O-)
 
Haha jorge wil niet eens proosten tegen de fles van Marquez..... Marc lacht er gelukkig om.
 
Lorenzo had m kunnen verwachten aan de binnenkant... als als hij zn ogen naar links open had... moet ie m gezien hebben! Neem dan gewoon je verlies ipv ertegen aan te beuken.

Fantastische race! Leuk voor Dani!
Had Rossi en nog graag tussen willen zien vechten!
 
nou dat vind ik niet, hij zal nu wel erg opgefokt zijn, wat dan ook normaal is. Is imo het slimst hij in deze situatie kan zeggen. Zal nu wel met zijn team overleggen hoe hij hierop moet gedragen :+

Ja en dat is precies het probleem, te politiek correct want stel je voor dat je iemand beledigt met je sponsors in beeld. :z Niks meer aan om naar te kijken. :+ ;)
 
Mss wel over de Limit maar je weet gewoon met Marquez dat hij ervoor gaat dat mag ik wel
:]

Pedrosa! :} :} :} *O* *O* *O* *O*
 
in Lorenzo corner nog wel..... _O-

maar gelukkig geen crash en jorge will be back for sure :Y
 
Laatst bewerkt:
De Honda is in warme omstandigheden gewoon veel beter, Lorenzo heeft het maximale uit de machine gehaald. Knap dat hij uberhaupt kon vechten met Marquez die op een veel snellere machine zat.

Als het koeler was geweest, had het verschil nog groter geweest. Dani is beter bij lagere temp.
 
Lorenzo had m kunnen verwachten aan de binnenkant... als als hij zn ogen naar links open had... moet ie m gezien hebben! Neem dan gewoon je verlies ipv ertegen aan te beuken.

Fantastische race! Leuk voor Dani!
Had Rossi en nog graag tussen willen zien vechten!

:? ,zat gewoon op zijn lijn,marquez kwam naar buiten :) .
Probeerde niet voor niets zijn exuses aan te bieden :)
In het heetst van de strijd kunnen die dingen gebeuren 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan