MotoGP Italie - Mugello

Wie gaat er winnen?

  • 1 Valentino ROSSI

    Stemmen: 75 78,9%
  • 2 Jorge LORENZO

    Stemmen: 1 1,1%
  • 3 Dani PEDROSA

    Stemmen: 4 4,2%
  • 4 Casey STONER

    Stemmen: 7 7,4%
  • 5 Colin EDWARDS

    Stemmen: 1 1,1%
  • 6 Loris CAPIROSSI

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7 Nicky HAYDEN

    Stemmen: 1 1,1%
  • 8 Andrea DOVIZIOSO

    Stemmen: 1 1,1%
  • 9 James TOSELAND

    Stemmen: 4 4,2%
  • 10 Shinya NAKANO

    Stemmen: 1 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    95

Albèrt R1

MF veteraan
24 jun 2006
1.043
0
Amersfoort
Circuit_Mugello_(test).png


Met nog maar een week te gaan staat de MotoGP van Mugello alweer voor de deur.
Wie gaat er dit keer winnen?

Ik zeg dat Rossi zijn 7de overwinning op rij gaat behalen op Mugello en 3 op rij scoort *O*
Rossi is niet meer te stoppen dit seizoen :}

Rossi%20wins%20Mugello.jpg
 
Ik ga ook voor Rossi zou mooi zijn,
zal alleen nie zo gemakkelijk gaan als op le mans
mischien leuk gevecht tussen rossi/ stoner/ pedrosa/ lorenzo(?)
 
ik vermoed en hoop rossi, maar makkelijk gaat ie het niet krijgen! des te leuker voor mij! ik ben ook wel benieuwd met wat voor kleuren hij op zijn thuiscircuit gaat rijden.
 
Ik weet het zeker dit wordt er weer 1 voor Rossi, dit is zijn circuit, zijn thuis, zijn alles
Valentino zal niet aan top staan in de trainingen maar stelt zijn motor af voor de Race
Als hij eenmaal 1e staat in de race dan ziet niemand hem meer VR|46 !
 
Ik ben benieuwd wat Okada kan laten zien na zoveel jaar. Tevens rijdt hij op een prototype (met de nieuwe pneumatische RC212V-zuigermotor) wat doorgaans ook niet de meest snelle motoren zijn. Wel leuk dat hij erbij is.
 
Mugello heeft natuurlijk wel een erg lang stuk, waar de Duc's zonder twijfel in het voordeel zullen zijn -O-

Maar ondanks dat, gaat Rossi gewoon winnen :9
 
Op het langste rechte stuk van het seizoen (China) hebben de duc's geen potten kunnen breken en verwacht op Mugello niet anders.

Mugello is van Rossi, zijn meest favoriete baan van het seizoen in zijn achtertuin, dat alleen al geeft hem vleugels :Y

Nog 5 lange dagen wachten op de aktie :(
 
Uiiteraard wint de enige echte italiaan! *D



















Ducati met als coureur Stoner ;)
 
Rossi, Lorenzo of Stoner.

Gok op Rossi, gezien het Mugello is, waar 'ie altijd goed is.
 
Laatst bewerkt:
Rossi gaat winnen, stoner vliegt de baan uit, Lorenzo en Pedrosa gaan het Rossi moeilijk maken.
Dat denk ik.

1. Rossi
2. Lorenzo of Edwards
3. Pedrosa
 
Woeiii heb er zin in!!! *O*

1) Rossi 8-)
2) Lorenzo
3) Pedrosa
4) Stoner
5) Edwards
 
Laatst bewerkt:
Op het langste rechte stuk van het seizoen (China) hebben de duc's geen potten kunnen breken en verwacht op Mugello niet anders.

Mugello is van Rossi, zijn meest favoriete baan van het seizoen in zijn achtertuin, dat alleen al geeft hem vleugels :Y

Nog 5 lange dagen wachten op de aktie :(

Mugello zen achtertuin, dat kan dan wel kloppen ,
maar dan is Misano toch wel heel zeker zen slaapkamer O-) !
Ik ga dit jaar naar misano slaap ik lekker in tavulia en dan stukkie wandelen met de fanclub :W *O* *O* *O*
t kan eigenlijk niet veel slechter gaan als vorig jaar _O-
 
lijkt me vrij logisch.. THE DOCTOR :9~

De enige reden waarom die voorgaande 2 jaar de titel niet kon pakken was omdat die Michelins zo fucking slecht waren, maar nu met die Bridgestones zie je dat niemand hem kan bijhouden haha
 
lijkt me vrij logisch.. THE DOCTOR :9~

De enige reden waarom die voorgaande 2 jaar de titel niet kon pakken was omdat die Michelins zo fucking slecht waren, maar nu met die Bridgestones zie je dat niemand hem kan bijhouden haha

2 jaar geleden was het nochtans ook een Michelin rijder die world champ geworden was...dus je redenering klopt niet echt...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan