MotoGP Japan 03.10.2010 Motegi

Wie gaat het worden?

  • Rossi

    Stemmen: 33 39,3%
  • Stoner

    Stemmen: 21 25,0%
  • Lorenzo

    Stemmen: 9 10,7%
  • Hayden

    Stemmen: 5 6,0%
  • Pedrosa

    Stemmen: 7 8,3%
  • Dovisiozo

    Stemmen: 3 3,6%
  • Spies

    Stemmen: 5 6,0%
  • Edwards

    Stemmen: 0 0,0%
  • Capirossi

    Stemmen: 1 1,2%

  • Totaal aantal stemmers
    84
tss, wat een negatief interview en niemand is een haar beter dan elkaar.
twee voorbeelden:

- als 12 jarig ventje in de motorsport kijk je natuurlijk op naar een fenomeen in de 500CC. het is je voorbeeld en op die plek zou je ook willen komen. als je r eenmaal zit, tja dan wordt het zakelijk.

- het lijkt mij niet meer dan logisch dat je iemand sterkte wenst als ie geblesseerd is; een been breken en een mogelijkheid om je carriere te moeten stoppen wens je in mijn optiek je ergste vijand niet toe.

daarnaast zie ik ook mensen nu al gaan zeiken op yamaha, omdat rossi naar ducati gaat, terwijl diezelfde mensen vol lof erover waren de afgelopen jaren. wellicht rijden er hier personen rond op een yamaha omdat rossi er op rijd. yamaha staat gewoon aan de top en de enige weg is naar beneden, geen wonder dat yamaha zo in de media komt en de meeste mensen hier nemen de meningen gewoon klakkeloos over. vooral de lof over rossi vind ik raar terwijl hij een dergelijk onprofessionele houding aanneemt. maar ik zal wel de enige zijn die dit vind.

en laat ik zeggen dat ik niet voor lorenzo opkom want als hij zn waffeltje gewoon had gehouden, was er niets aan de hand.
:}
 
RosLorMo.jpg
 
Yamaha is kut.

Blij dat ik eraf ben...gare R1....nu helemaal nu Rossi er niet meer op rijdt.

Ziet er toch niet uit...................

[afbeelding]





Volgend jaar een dikke 1198R kopen......
















Oja, :+


Die vent in dat gaypak ziet er idd niet uit,fiets is wel mooi. :)

Edit; Rossi heet een M1 net als Lorenzo,Spies,Edwards
 
Laatst bewerkt:
Gaypak :?

Pak heeft me een godsvermogen gekost (en de motor ook...hahahaha) :+
1na mooiste combi ooit die ik gehad heb.

Dit was mijn mooiste combi :Y

2023_514416BEWAG.jpg



Vergeet Crutchlow niet ;)
Uiteraard rijden ze op een M1, ik bedoelde Yamaha in het algemeen..............
 
Alstublieft
smiley_thefinger.gif


:)



Omdat ik graag de nieuwe R1 wilde hebben :Y
Tot aan de dag van vandaag vraag ik me nog steeds af of dat een goede beslissing is geweest...... :?
 
Laatst bewerkt:
God o God... wat een kopieergedrag hier.... jullie lijken Lorenzo wel. |(



:+
 
Laatst bewerkt:
Wat een tegenvaller van Wilco Zeelenberg:
Zeelenberg trots op titel


...Een nieuwe confrontatie met teamgenoot Rossi ging Lorenzo wijselijk uit de weg. Beide coureurs reden elkaar bij de vorige Grand Prix van Japan bijna van de baan. ''Wat Rossi deed, was niet nodig. Het was een grandioos gevecht, maar Lorenzo was terecht niet blij met het rijden van Rossi. Hij had iets kunnen breken. Het is niet prettig om zo met je teamgenoot te strijden. Daar is intern ook over gesproken...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan