MotoGP Japan 03.10.2010 Motegi

Wie gaat het worden?

  • Rossi

    Stemmen: 33 39,3%
  • Stoner

    Stemmen: 21 25,0%
  • Lorenzo

    Stemmen: 9 10,7%
  • Hayden

    Stemmen: 5 6,0%
  • Pedrosa

    Stemmen: 7 8,3%
  • Dovisiozo

    Stemmen: 3 3,6%
  • Spies

    Stemmen: 5 6,0%
  • Edwards

    Stemmen: 0 0,0%
  • Capirossi

    Stemmen: 1 1,2%

  • Totaal aantal stemmers
    84
Of zou het misschien toch niet aan Rossi zelf te wijten zijn? Dat weten we waarschijnlijk pas als hij over een paar jaar bij Ducati vertrekt. Maar inderdaad allemaal zielig gezever tussen de heren coureurs. Heb ook wel eens een race gezien waar men naar elkaar sloeg tijdens de wedstrijd (beslissing wk 125 Hans Spaan) daar is dit niks bij. Hans alleen tegen vier of vijf Italianen. Goeie ouwe tijd zonder capsones en mannen die meer met de camera dan met racen bezig zijn.
:Y :Y Was dat niet met Capirossi en Fausto Gresini
 
Laatst bewerkt:
Ja inderdaad, weet de namen van de andere Italianen zo gauw niet meer. Wat een luxe toen voor ons, een Nederlander die die strijd in de laatste race om de wereldtitel.
 
Ik denk dat ze dan beter Britisch Superbike kunnen doen *O* *O* *O* *O*
Dan ga ik er nog overheen met een race op Man. :+

JOEY-Painting.gif
 
Ik zou weleens bij Mammola achterop willen maar komt er maar steeds niet van , lijkt me zo gaaf met die volle tribune's .
Hahaha!!! _O-
Nou, dat is echt niet voor iedereen weggelegd hoor, alleen voor celebs, vips, bekende sporters etc.

Van de site:
Pricing is £2000 for Friday, £3000 for Saturday and £5000 on raceday Sunday ($3,050, $4,575 and $7,626 at current exchange rates). These prices include paddock passes, hospitality at Ducati for the passenger and one guest on the day of the ride.

Maar het zou me echt jeuken of de tribunes nou vol of leeg waren.... :N

Maar zou zijn naam wel goed spellen als ik hem een mailtje ging sturen...
 
Hahaha!!! _O-
Nou, dat is echt niet voor iedereen weggelegd hoor, alleen voor celebs, vips, bekende sporters etc.

Van de site:
Pricing is £2000 for Friday, £3000 for Saturday and £5000 on raceday Sunday ($3,050, $4,575 and $7,626 at current exchange rates). These prices include paddock passes, hospitality at Ducati for the passenger and one guest on the day of the ride.

Maar het zou me echt jeuken of de tribunes nou vol of leeg waren.... :N

Maar zou zijn naam wel goed spellen als ik hem een mailtje ging sturen...


Wie zegt niet dat Gerrit zo'n persoon is... :?

Hij is nu 53 jaar oud en blijkbaar met pre-pensioen... heeft alle tijd van de wereld en is gek op jonge spanjaarden :P
 
Laatst bewerkt:
Hahaha!!! _O-
Nou, dat is echt niet voor iedereen weggelegd hoor, alleen voor celebs, vips, bekende sporters etc.

Van de site:
Pricing is £2000 for Friday, £3000 for Saturday and £5000 on raceday Sunday ($3,050, $4,575 and $7,626 at current exchange rates). These prices include paddock passes, hospitality at Ducati for the passenger and one guest on the day of the ride.

Maar het zou me echt jeuken of de tribunes nou vol of leeg waren.... :N

Maar zou zijn naam wel goed spellen als ik hem een mailtje ging sturen...

Ik heb zo focking veel email gehad met vragen van mensen of ze een keertje een rondje bij mij achterop mogen op Assen. Bergen met geld is mij beloofd.

Maar ik doe het gewoon niet......
 
Ik heb zo focking veel email gehad met vragen van mensen of ze een keertje een rondje bij mij achterop mogen op Assen. Bergen met geld is mij beloofd.

Maar ik doe het gewoon niet......

Kan je ze naar mij doorverwijzen? Ik kan wel een paar centen gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan