[J]ori[S]
MF veteraan
- 30 sep 2005
- 16.184
- 452
Eerder Espresso of Capucino!En toch (ceterum censeo) vind ik dat Rossi fair over the schreef ging.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eerder Espresso of Capucino!En toch (ceterum censeo) vind ik dat Rossi fair over the schreef ging.
En toch (ceterum censeo) vind ik dat Rossi fair over the schreef ging.
Wat je vindt moet je naar de politie brengen
Kijk eens goed de beelden man, het is Lorenzo die begonnen is en nu ben ik er echt klaar mee.
Voor de kijkers was het in ieder geval genieten ... tenzij je voorkeur naar één van de twee uitgaat en je niet blij was met de uitslag natuurlijk
Feit is wel dat Yamaha er niet blij mee was, wat ik overigens wel begrijp, en Rossi op de vingers heeft getikt. Lorenzo heeft in ieder geval beloofd dat Rossi, nadat Lorenzo zijn titel binnen heeft, het kan krijgen hoe hij het wil. Na Sepang krijgen we dus nog zeker wat vuurwerk.
Bron: crashnet
Let the games begin
wat voor excuus gaat ie gebruiken als ie het dan weer aflegt?
Toch vrees ik dat als de titel binnen is, een dergelijk gevecht weleens een vervelend eind kan hebben en beide heren in de grindbak eindigen ... ik denk namelijk dat ze beiden een nogal groot ego hebben en dat in tranen kan eindigen
Hopelijk dan wel zonder blessures, want wie je ook het meest mag, ze horen beide thuis in het circus en kunnen vooral voor verschillende merken mooie races voor "ons" gaan verzorgen in 2011 ( hopelijk )
\Juist eerste topic , één vraagje aan modeator en was er gelijk af zitten we niet op te wachten op dat soort figurenEn toch (ceterum censeo) vind ik dat Rossi fair over the schreef ging.[/quote
En jij moet gewoon lekker ophouden met de boel op de ruien, er zijn niet voor niks 2 topic's opslot gegooid. Met je Latijnse geneuzel dude, get a live.
Toch vrees ik dat als de titel binnen is, een dergelijk gevecht weleens een vervelend eind kan hebben en beide heren in de grindbak eindigen ... ik denk namelijk dat ze beiden een nogal groot ego hebben en dat in tranen kan eindigen
Hopelijk dan wel zonder blessures, want wie je ook het meest mag, ze horen beide thuis in het circus en kunnen vooral voor verschillende merken mooie races voor "ons" gaan verzorgen in 2011 ( hopelijk )
Nou ik denk dat je daarvoor moet inschrijven , heb me er eigenlijk nooit in verdiept maar iedere keer als ik het ziet denk ik gvd dat wil ik ook , ga er toch eens achteraan heb het ff zitten googlen maar geen duidelijkheid zo ff snel , en het is toch ook voor een goed doel.onwil of geen tijd...
Nou dat spellen hoeft niet meer , ik dacht zo op de racedag 1500 euro dan zou ik het doen maar ff 6500 euro neertikken gaat mij te ver het moet wel leuk blijvenHahaha!!!
Nou, dat is echt niet voor iedereen weggelegd hoor, alleen voor celebs, vips, bekende sporters etc.
Van de site:
Pricing is £2000 for Friday, £3000 for Saturday and £5000 on raceday Sunday ($3,050, $4,575 and $7,626 at current exchange rates). These prices include paddock passes, hospitality at Ducati for the passenger and one guest on the day of the ride.
Maar het zou me echt jeuken of de tribunes nou vol of leeg waren....
Maar zou zijn naam wel goed spellen als ik hem een mailtje ging sturen...
Krijg zin in koffie,en het is senseo hoor
Normaal gaat dit alleen op uitnodiging, je kunt niet gewoon een kaartje kopen:Nou dat spellen hoeft niet meer , ik dacht zo op de racedag 1500 euro dan zou ik het doen maar ff 6500 euro neertikken gaat mij te ver het moet wel leuk blijven
Je moet gewoon goed gezond zijn , hart en bloeddruk is goed en gewicht van 83 kilo moet het kunnen ik ga toch eens spitten en zien of het gaat lukken in 2011 .Normaal gaat dit alleen op uitnodiging, je kunt niet gewoon een kaartje kopen:
Ducati Sporting Club
Heel af en toe worden er ritten geveild:
Donnington 2008:
http://mailman.ec1.net/cgi-bin/dada/mail.cgi/archive/motovip/20080405014452/
Silverstone 2010:
Racer X Online - Motocross & Supercross News
Het is trouwens niet voor mietjes, olympisch kampioen wielrennen Stuart O'Grady kreeg een epeleptische aanval direct na de rit: Olympic cycling champ floored by MotoGP Mamola Ducati ride
en prins harry vloog er bijna af door een highsider: http://www.twowheelsblog.com/post/2683/prince-harry-on-ducati-d16-with-randy-mamola
Lijkt mij ook ontzettend gaaf, maar zal wel bij dromen blijven ben ik bang, je mag niet meer dan 90 kilo wegen...
Je moet gewoon goed gezond zijn , hart en bloeddruk is goed en gewicht van 83 kilo moet het kunnen ik ga toch eens spitten en zien of het gaat lukken in 2011 .
Dat wil ik zien.Gaan we er een collectieve weddenschap van maken op MotorForum
Tientje inleg... als het je lukt doneren de deelnemers een tientje voor Riders for Health... als het niet lukt doneer jij voor alle deelnemers de inlage voor Riders for Health
Lukt het moet je een MF-sticker op Randy's Helm plakken en op t.v. komen uiteraard
I'm in!Gaan we er een collectieve weddenschap van maken op MotorForum
Tientje inleg... als het je lukt doneren de deelnemers een tientje voor Riders for Health... als het niet lukt doneer jij voor alle deelnemers de inlage voor Riders for Health
Lukt het moet je een MF-sticker op Randy's Helm plakken en op t.v. komen uiteraard
Ik zou het bijna doen , maar er zitten hier een paar linkmiegels die je gewoon proberen te tackelen zodat het niet doorgaat en dan kost het me klooten , dank je .Gaan we er een collectieve weddenschap van maken op MotorForum
Tientje inleg... als het je lukt doneren de deelnemers een tientje voor Riders for Health... als het niet lukt doneer jij voor alle deelnemers de inlage voor Riders for Health
Lukt het moet je een MF-sticker op Randy's Helm plakken en op t.v. komen uiteraard
Wees maar niet bang, de tegenreactie van Rossi:
Since you’ve hurt yourself, it seems that Stoner and Lorenzo have finally found the courage to say what they really think about you.
Yes, and I am glad. When you are injured and start to lose blood, the younger ones immediately feel stronger and think they can tear you apart: it’s like the jungle! But I like it. That’s just the way it is.
At the beginning, Lorenzo, like Stoner, used to say: “Ah, Valentino, he was my hero when I was little”, but it is not true. It’s all rubbish.
I am just an obstacle, a target. Like Biaggi was for me.
When 2 people are fighting for the same goal, it is normal to hate each other. You are lying if you deny it. I am not talking about homicidal hate but violent, yes. As such, it pleases me that Stoner and Lorenzo say what they really think about me. Because it is the truth.
We watched the race at Mugello, and when Lorenzo was in front of the cameras wishing you to get well soon, we were amazed. What do you think?
How fake…
Imagine you could invent a new motorcycle racing championship, what would your rules be?
Firstly, the right number of competitors is 24 or 26.
At the moment, I would keep the four-stroke.
It is true that everyone likes the 500cc 2-stroke but the world now unfortunately goes with the four-stroke.
I believe the correct displacement is 1000cc, not 800cc with a limit of 16,000 to 17,000 rpm, not 19,000 as it is right now, so that the bikes cannot reach 360 km / h (Editor’s note: 223.69 mph).
In my opinion, 320 km per hour is sufficient (196 mph).
Then, I would remove a lot of electronics and many tricks that help guiding the bike.
It might take a little traction control, a little help, because the bikes would be powerful, but I would like a quarter of electronics we use now.
You know, we can now set the power, gas and traction control at every corner, for each gear.
The bike knows exactly where it is on track. When taking advantage of the electronics, you can adapt it so that it takes every curve perfectly.
I would keep the traction control but it should be fixed, not adaptable to any type of curve.
And no anti-surge control, no control on the brakes: so we would see beautiful overtakes, large drifts in the braking zone and good battles during the races.
For me, the championship would be better that way.
And what about the tyres? Maximum openings. The competition between manufacturers is a positive thing.
Is Jorge Lorenzo psychologically stronger than Biaggi and Gibernau?
The fact is that my rivals now, especially Lorenzo, Pedrosa and Stoner are a new generation and they are faster than Sete and Max. I have no doubt about that. Of the three, I think Lorenzo is the most balanced
Why did you decide to change teams? Ducati’s history, the records, money, fame, adrenaline…What?
Ducati is Italian like me.
If I wanted to chase Agostini’s record, I would stay with Yamaha. It would be easier.
For sure, the move isn’t about money because Ducati is giving me the same amount I am getting at Yamaha.
I never chose the bike I am racing based on money.
Yamaha had made me an offer. I went to the Ducati and I said, “I guess that’s a good number?”. They said yes, and the issue was resolved.
It was easy. It’s the desire to try new sensations, to push myself
http://www.motoracereports.com/6342/valentino-rossi-italian-gq-interview-translated.html
Uhhh , eigenlijk heb je gewoon gelijk ook wat Lorenzo betreft .tss, wat een negatief interview en niemand is een haar beter dan elkaar.
twee voorbeelden:
- als 12 jarig ventje in de motorsport kijk je natuurlijk op naar een fenomeen in de 500CC. het is je voorbeeld en op die plek zou je ook willen komen. als je r eenmaal zit, tja dan wordt het zakelijk.
- het lijkt mij niet meer dan logisch dat je iemand sterkte wenst als ie geblesseerd is; een been breken en een mogelijkheid om je carriere te moeten stoppen wens je in mijn optiek je ergste vijand niet toe.
daarnaast zie ik ook mensen nu al gaan zeiken op yamaha, omdat rossi naar ducati gaat, terwijl diezelfde mensen vol lof erover waren de afgelopen jaren. wellicht rijden er hier personen rond op een yamaha omdat rossi er op rijd. yamaha staat gewoon aan de top en de enige weg is naar beneden, geen wonder dat yamaha zo in de media komt en de meeste mensen hier nemen de meningen gewoon klakkeloos over. vooral de lof over rossi vind ik raar terwijl hij een dergelijk onprofessionele houding aanneemt. maar ik zal wel de enige zijn die dit vind.
en laat ik zeggen dat ik niet voor lorenzo opkom want als hij zn waffeltje gewoon had gehouden, was er niets aan de hand.
daarnaast zie ik ook mensen nu al gaan zeiken op yamaha, omdat rossi naar ducati gaat