MotoGP Japan 03.10.2010 Motegi

Wie gaat het worden?

  • Rossi

    Stemmen: 33 39,3%
  • Stoner

    Stemmen: 21 25,0%
  • Lorenzo

    Stemmen: 9 10,7%
  • Hayden

    Stemmen: 5 6,0%
  • Pedrosa

    Stemmen: 7 8,3%
  • Dovisiozo

    Stemmen: 3 3,6%
  • Spies

    Stemmen: 5 6,0%
  • Edwards

    Stemmen: 0 0,0%
  • Capirossi

    Stemmen: 1 1,2%

  • Totaal aantal stemmers
    84
En toch (ceterum censeo) vind ik dat Rossi fair over the schreef ging.

Wat je vindt moet je naar de politie brengen :z

Kijk eens goed de beelden man, het is Lorenzo die begonnen is en nu ben ik er echt klaar mee.
 
Voor de kijkers was het in ieder geval genieten :Y ... tenzij je voorkeur naar één van de twee uitgaat en je niet blij was met de uitslag natuurlijk ;)

Feit is wel dat Yamaha er niet blij mee was, wat ik overigens wel begrijp, en Rossi op de vingers heeft getikt. Lorenzo heeft in ieder geval beloofd dat Rossi, nadat Lorenzo zijn titel binnen heeft, het kan krijgen hoe hij het wil. Na Sepang krijgen we dus nog zeker wat vuurwerk.

Bron: crashnet

Let the games begin *O*
 
Wat je vindt moet je naar de politie brengen :z

Kijk eens goed de beelden man, het is Lorenzo die begonnen is en nu ben ik er echt klaar mee.

:^

Lorenzo ging de confrontatie aan... en als je 1 op 1 wilt met Rossi dan krijg je dat en moet je niet als een klein kind gaan huilen als je naast de pot piest...
 
Voor de kijkers was het in ieder geval genieten :Y ... tenzij je voorkeur naar één van de twee uitgaat en je niet blij was met de uitslag natuurlijk ;)

Feit is wel dat Yamaha er niet blij mee was, wat ik overigens wel begrijp, en Rossi op de vingers heeft getikt. Lorenzo heeft in ieder geval beloofd dat Rossi, nadat Lorenzo zijn titel binnen heeft, het kan krijgen hoe hij het wil. Na Sepang krijgen we dus nog zeker wat vuurwerk.

Bron: crashnet

Let the games begin *O*
:Z

wat voor excuus gaat ie gebruiken als ie het dan weer aflegt?
 
:Z

wat voor excuus gaat ie gebruiken als ie het dan weer aflegt?

Toch vrees ik dat als de titel binnen is, een dergelijk gevecht weleens een vervelend eind kan hebben en beide heren in de grindbak eindigen ... ik denk namelijk dat ze beiden een nogal groot ego hebben en dat in tranen kan eindigen -O-

Hopelijk dan wel zonder blessures, want wie je ook het meest mag, ze horen beide thuis in het circus en kunnen vooral voor verschillende merken mooie races voor "ons" gaan verzorgen in 2011 ( hopelijk ) :Y
 
Toch vrees ik dat als de titel binnen is, een dergelijk gevecht weleens een vervelend eind kan hebben en beide heren in de grindbak eindigen ... ik denk namelijk dat ze beiden een nogal groot ego hebben en dat in tranen kan eindigen -O-

Hopelijk dan wel zonder blessures, want wie je ook het meest mag, ze horen beide thuis in het circus en kunnen vooral voor verschillende merken mooie races voor "ons" gaan verzorgen in 2011 ( hopelijk ) :Y

dat denk ik niet, Rossi is dan wel gedreven maar zal nooit als kip zonder kop gaan rijden... dan zie ik eerder Lorenzo in de grindbak liggen... om dan in een later interview weer te gaan lopen janken dat het Rossi z'n schuld was, of die van de motor, of van het publiek... in ieder geval niet zijn schuld... wacht maar volgend jaar dan kan Rossi het krijgen.. :')
 
\
En toch (ceterum censeo) vind ik dat Rossi fair over the schreef ging.[/quote

En jij moet gewoon lekker ophouden met de boel op de ruien, er zijn niet voor niks 2 topic's opslot gegooid. Met je Latijnse geneuzel _O- dude, get a live.
Juist eerste topic , één vraagje aan modeator en was er gelijk af zitten we niet op te wachten op dat soort figuren :(
 
Toch vrees ik dat als de titel binnen is, een dergelijk gevecht weleens een vervelend eind kan hebben en beide heren in de grindbak eindigen ... ik denk namelijk dat ze beiden een nogal groot ego hebben en dat in tranen kan eindigen -O-

Hopelijk dan wel zonder blessures, want wie je ook het meest mag, ze horen beide thuis in het circus en kunnen vooral voor verschillende merken mooie races voor "ons" gaan verzorgen in 2011 ( hopelijk ) :Y

Met alle respect maar Lorenzo is iets meer roekelozer dan Rossi.
Phillip Island vorig jaar was er een mooi voorbeeld van en in een gevecht heeft Lorenzo in de MotoGP nog maar weinig overwinningen op zijn naam staan.
De ik-wil-Rossi-koste-wat-het-kost-verslaan mentaliteit kan Lorenzo nog weleens de kop gaan kosten wat betreft zijn populariteit.
Als Lorenzo een ding tegen heeft op dit moment dan zijn het de fans van de motorsport. Elke actie die Lorenzo uit zal halen waarbij Rossi het veld gedwongen moet verlaten zal hem niet in dank worden afgenomen.
Globaal genomen ( reacties op diverse motorsport websites ) spreekt het overgrote deel van een cleane race, waarbij Lorenzo zelf mee ging. Daarnaast is de behandeling die Rossi van Yamaha krijgt in het voordeel van Rossi.
Wat Yamaha/Lorenzo betreft hoogmoed komt voor de val?
 
:? onwil of geen tijd...
Nou ik denk dat je daarvoor moet inschrijven , heb me er eigenlijk nooit in verdiept maar iedere keer als ik het ziet denk ik gvd dat wil ik ook , ga er toch eens achteraan heb het ff zitten googlen maar geen duidelijkheid zo ff snel , en het is toch ook voor een goed doel.
Is er hier iemand die daar meer van weet , laat het mij a.u.b. ff weten .
 
Hahaha!!! _O-
Nou, dat is echt niet voor iedereen weggelegd hoor, alleen voor celebs, vips, bekende sporters etc.

Van de site:
Pricing is £2000 for Friday, £3000 for Saturday and £5000 on raceday Sunday ($3,050, $4,575 and $7,626 at current exchange rates). These prices include paddock passes, hospitality at Ducati for the passenger and one guest on the day of the ride.

Maar het zou me echt jeuken of de tribunes nou vol of leeg waren.... :N

Maar zou zijn naam wel goed spellen als ik hem een mailtje ging sturen...
Nou dat spellen hoeft niet meer , ik dacht zo op de racedag 1500 euro dan zou ik het doen maar ff 6500 euro neertikken gaat mij te ver het moet wel leuk blijven
 
images


Eh het was(helaas) Kato
 
Nou dat spellen hoeft niet meer , ik dacht zo op de racedag 1500 euro dan zou ik het doen maar ff 6500 euro neertikken gaat mij te ver het moet wel leuk blijven
Normaal gaat dit alleen op uitnodiging, je kunt niet gewoon een kaartje kopen:
Ducati Sporting Club

Heel af en toe worden er ritten geveild:
Donnington 2008:
http://mailman.ec1.net/cgi-bin/dada/mail.cgi/archive/motovip/20080405014452/
Silverstone 2010:
Racer X Online - Motocross & Supercross News

Het is trouwens niet voor mietjes, olympisch kampioen wielrennen Stuart O'Grady kreeg een epeleptische aanval direct na de rit: Olympic cycling champ floored by MotoGP Mamola Ducati ride
en prins harry vloog er bijna af door een highsider: http://www.twowheelsblog.com/post/2683/prince-harry-on-ducati-d16-with-randy-mamola

Lijkt mij ook ontzettend gaaf, maar zal wel bij dromen blijven ben ik bang, je mag niet meer dan 90 kilo wegen... :$
 
Laatst bewerkt:
Normaal gaat dit alleen op uitnodiging, je kunt niet gewoon een kaartje kopen:
Ducati Sporting Club

Heel af en toe worden er ritten geveild:
Donnington 2008:
http://mailman.ec1.net/cgi-bin/dada/mail.cgi/archive/motovip/20080405014452/
Silverstone 2010:
Racer X Online - Motocross & Supercross News

Het is trouwens niet voor mietjes, olympisch kampioen wielrennen Stuart O'Grady kreeg een epeleptische aanval direct na de rit: Olympic cycling champ floored by MotoGP Mamola Ducati ride
en prins harry vloog er bijna af door een highsider: http://www.twowheelsblog.com/post/2683/prince-harry-on-ducati-d16-with-randy-mamola

Lijkt mij ook ontzettend gaaf, maar zal wel bij dromen blijven ben ik bang, je mag niet meer dan 90 kilo wegen... :$
Je moet gewoon goed gezond zijn , hart en bloeddruk is goed en gewicht van 83 kilo moet het kunnen ik ga toch eens spitten en zien of het gaat lukken in 2011 .
 
Je moet gewoon goed gezond zijn , hart en bloeddruk is goed en gewicht van 83 kilo moet het kunnen ik ga toch eens spitten en zien of het gaat lukken in 2011 .


Gaan we er een collectieve weddenschap van maken op MotorForum })

Tientje inleg... als het je lukt doneren de deelnemers een tientje voor Riders for Health... als het niet lukt doneer jij voor alle deelnemers de inlage voor Riders for Health

Lukt het moet je een MF-sticker op Randy's Helm plakken en op t.v. komen uiteraard O-)
 
Gaan we er een collectieve weddenschap van maken op MotorForum })

Tientje inleg... als het je lukt doneren de deelnemers een tientje voor Riders for Health... als het niet lukt doneer jij voor alle deelnemers de inlage voor Riders for Health

Lukt het moet je een MF-sticker op Randy's Helm plakken en op t.v. komen uiteraard O-)
_O- Dat wil ik zien.
 
Gaan we er een collectieve weddenschap van maken op MotorForum })

Tientje inleg... als het je lukt doneren de deelnemers een tientje voor Riders for Health... als het niet lukt doneer jij voor alle deelnemers de inlage voor Riders for Health

Lukt het moet je een MF-sticker op Randy's Helm plakken en op t.v. komen uiteraard O-)
I'm in! })
 
Gaan we er een collectieve weddenschap van maken op MotorForum })

Tientje inleg... als het je lukt doneren de deelnemers een tientje voor Riders for Health... als het niet lukt doneer jij voor alle deelnemers de inlage voor Riders for Health

Lukt het moet je een MF-sticker op Randy's Helm plakken en op t.v. komen uiteraard O-)
_O- _O- :W Ik zou het bijna doen , maar er zitten hier een paar linkmiegels die je gewoon proberen te tackelen zodat het niet doorgaat en dan kost het me klooten , dank je .
Regel het wel op m'n eigen manier , als het lukt maar ga er wel voor.
 
Laatst bewerkt:
Wees maar niet bang, de tegenreactie van Rossi:

Since you’ve hurt yourself, it seems that Stoner and Lorenzo have finally found the courage to say what they really think about you.

Yes, and I am glad. When you are injured and start to lose blood, the younger ones immediately feel stronger and think they can tear you apart: it’s like the jungle! But I like it. That’s just the way it is.

At the beginning, Lorenzo, like Stoner, used to say: “Ah, Valentino, he was my hero when I was little”, but it is not true. It’s all rubbish.
I am just an obstacle, a target. Like Biaggi was for me.

When 2 people are fighting for the same goal, it is normal to hate each other. You are lying if you deny it. I am not talking about homicidal hate but violent, yes. As such, it pleases me that Stoner and Lorenzo say what they really think about me. Because it is the truth.

We watched the race at Mugello, and when Lorenzo was in front of the cameras wishing you to get well soon, we were amazed. What do you think?

How fake…

Imagine you could invent a new motorcycle racing championship, what would your rules be?

Firstly, the right number of competitors is 24 or 26.
At the moment, I would keep the four-stroke.
It is true that everyone likes the 500cc 2-stroke but the world now unfortunately goes with the four-stroke.

I believe the correct displacement is 1000cc, not 800cc with a limit of 16,000 to 17,000 rpm, not 19,000 as it is right now, so that the bikes cannot reach 360 km / h (Editor’s note: 223.69 mph).
In my opinion, 320 km per hour is sufficient (196 mph).

Then, I would remove a lot of electronics and many tricks that help guiding the bike.

It might take a little traction control, a little help, because the bikes would be powerful, but I would like a quarter of electronics we use now.

You know, we can now set the power, gas and traction control at every corner, for each gear.

The bike knows exactly where it is on track. When taking advantage of the electronics, you can adapt it so that it takes every curve perfectly.

I would keep the traction control but it should be fixed, not adaptable to any type of curve.
And no anti-surge control, no control on the brakes: so we would see beautiful overtakes, large drifts in the braking zone and good battles during the races.

For me, the championship would be better that way.

And what about the tyres? Maximum openings. The competition between manufacturers is a positive thing.

Is Jorge Lorenzo psychologically stronger than Biaggi and Gibernau?
The fact is that my rivals now, especially Lorenzo, Pedrosa and Stoner are a new generation and they are faster than Sete and Max. I have no doubt about that. Of the three, I think Lorenzo is the most balanced

Why did you decide to change teams? Ducati’s history, the records, money, fame, adrenaline…What?

Ducati is Italian like me.
If I wanted to chase Agostini’s record, I would stay with Yamaha. It would be easier.
For sure, the move isn’t about money because Ducati is giving me the same amount I am getting at Yamaha.
I never chose the bike I am racing based on money.

Yamaha had made me an offer. I went to the Ducati and I said, “I guess that’s a good number?”. They said yes, and the issue was resolved.

It was easy. It’s the desire to try new sensations, to push myself

http://www.motoracereports.com/6342/valentino-rossi-italian-gq-interview-translated.html

tss, wat een negatief interview en niemand is een haar beter dan elkaar.
twee voorbeelden:

- als 12 jarig ventje in de motorsport kijk je natuurlijk op naar een fenomeen in de 500CC. het is je voorbeeld en op die plek zou je ook willen komen. als je r eenmaal zit, tja dan wordt het zakelijk.

- het lijkt mij niet meer dan logisch dat je iemand sterkte wenst als ie geblesseerd is; een been breken en een mogelijkheid om je carriere te moeten stoppen wens je in mijn optiek je ergste vijand niet toe.

daarnaast zie ik ook mensen nu al gaan zeiken op yamaha, omdat rossi naar ducati gaat, terwijl diezelfde mensen vol lof erover waren de afgelopen jaren. wellicht rijden er hier personen rond op een yamaha omdat rossi er op rijd. yamaha staat gewoon aan de top en de enige weg is naar beneden, geen wonder dat yamaha zo in de media komt en de meeste mensen hier nemen de meningen gewoon klakkeloos over. vooral de lof over rossi vind ik raar terwijl hij een dergelijk onprofessionele houding aanneemt. maar ik zal wel de enige zijn die dit vind.

en laat ik zeggen dat ik niet voor lorenzo opkom want als hij zn waffeltje gewoon had gehouden, was er niets aan de hand.
 
Laatst bewerkt:
tss, wat een negatief interview en niemand is een haar beter dan elkaar.
twee voorbeelden:

- als 12 jarig ventje in de motorsport kijk je natuurlijk op naar een fenomeen in de 500CC. het is je voorbeeld en op die plek zou je ook willen komen. als je r eenmaal zit, tja dan wordt het zakelijk.

- het lijkt mij niet meer dan logisch dat je iemand sterkte wenst als ie geblesseerd is; een been breken en een mogelijkheid om je carriere te moeten stoppen wens je in mijn optiek je ergste vijand niet toe.

daarnaast zie ik ook mensen nu al gaan zeiken op yamaha, omdat rossi naar ducati gaat, terwijl diezelfde mensen vol lof erover waren de afgelopen jaren. wellicht rijden er hier personen rond op een yamaha omdat rossi er op rijd. yamaha staat gewoon aan de top en de enige weg is naar beneden, geen wonder dat yamaha zo in de media komt en de meeste mensen hier nemen de meningen gewoon klakkeloos over. vooral de lof over rossi vind ik raar terwijl hij een dergelijk onprofessionele houding aanneemt. maar ik zal wel de enige zijn die dit vind.

en laat ik zeggen dat ik niet voor lorenzo opkom want als hij zn waffeltje gewoon had gehouden, was er niets aan de hand.
Uhhh , eigenlijk heb je gewoon gelijk ook wat Lorenzo betreft .
 
Yamaha is kut.

Blij dat ik eraf ben...gare R1....nu helemaal nu Rossi er niet meer op rijdt.

Ziet er toch niet uit...................

AppieAssen1.jpg






Volgend jaar een dikke 1198R kopen......
















Oja, :+
 
Laatst bewerkt:
reactie Rossi vs Lollypop van een andere grootmeester:

BROOKLYN, NY, OCT 5 - Wayne Rainey knows a thing or two about close, hard racing.

Rainey also watches the GP's live and keeps in touch with old friends in the paddock. Knowing that, I thought it would be instructive to get his thoughts on the Lorenzo-Valentino Rossi dust-up on the last two laps of last weekend's Japanese Grand Prix

"I just think it was good hard clean racing," Rainey said. "OK, they bumped. That's the way I remember it, the way you're supposed to race. I don't know everybody's saying, but I just thought it was a great race." That was also Rossi's view, but Lorenzo thought Rossi was being too aggressive and vowed to retaliate. "When I have won the title you will see the crazy Lorenzo," he said. "I will not react to this like (Sete) Gibernau and (Casey) Stoner."

The action came on the final two laps of a race in which Lorenzo needed to finish second to assure himself the championship this coming weekend in Malaysia, should Repsol Honda's Dani Pedrosa not show up, which is likely. Pedrosa fractured his collarbone in Friday practice and returned to Spain where he underwent successful surgery to plate the broken collarbone. Had Lorenzo finished first or second in Japan, he would have arrived in Malaysia with enough points that the title would be his as soon as Pedrosa didn't qualify. Instead, he'll need to score six points, a tenth place finish or better, to keep the title at Yamaha for the third year in a row and return it to Spain for only the second time and first since 1999.

"That's the way racing should be, the way I see it, I think if you're going to race hard. I just see that as hard racing. OK, it happens to be between two teammates, but Lorenzo decided to race Rossi there at the end and it looked like Rossi saw there was an opening and he went for it and then they bumped."

Rainey raced that hard with a number of riders. Schwantz, Lawson, Doohan, and Gardner come to mind. The difference was that, with the exception of Lawson in 1990, none of them were his teammates.

"I kinda see both sides of it. They both race for Yamaha," he said. "So, in the end, you don't want to knock each other down, especially when you're on the same team. Rossi's leaving the team and Lorenzo's racing for a world championship. So Lorenzo, when he chose to race Rossi there at the end he should've expected Rossi to retaliate, to get him back. I don't think there was any kind of team orders before, other than to not knock each other off. I would imagine if Lorenzo wasn't racing for the championship, he would've retaliated a little bit more aggressively. But Rossi knows that they chose Lorenzo and he knows he's going to be riding for a different team next year. He's also thinking, if Lorenzo races him hard, maybe he makes a mistake and Rossi gains a bunch of points.

"But you've got to remember, though, I'm sitting on a couch, I'm not on the bike, I can't see the angles that those riders see. And sometimes what cameras show you is not what it really is according to what the riders say. I did see where Lorenzo thought he raced him a little bit hard, but I think also Lorenzo's thinking about that championship in his head and I think he, for sure, would've responded differently if he didn't have such a big lead. If he would've thrown it away, everybody, including himself, would say, ‘What did I do that for?'"

The point was made that Lorenzo chose to race with Rossi, to counter his every pass, that he could have backed off and taken a safe fourth.

"Exactly," Rainey agreed. "Your competitor's on a couch in Spain. If I was in that position where Lorenzo was in, I'd probably would've picked my moves a little bit different and made sure that if I did make the pass that Rossi couldn't have gotten me back. But Rossi came by him a couple times. So he obviously left enough room for Rossi to get by a few times."

Rainey pointed out that Rossi "has nothing to lose in that situation. Lorenzo has everything to lose. So in the end, I thought Lorenzo rode smart because he stayed on two wheels and he got fourth place and he got the points he needed. The racer instinct in you, sometimes you go out there, you try to make a pass, you try to make it stick and for Rossi to come back like that, I wasn't surprised by that. That's what you do. This is racing motorcycles. It's not a marathon here. There's just a few corners left. You're going to do what you can to try to get the result."

Lorenzo so objected to Rossi's tactics that he complained to Lin Jarvis, the head of Yamaha racing. Rainey knew that Yamaha had no choice but to "back Lorenzo. That's their guy. Rossi's gone. I think it's good that Yamaha showed to the public that they're going to back their guy, but they've got to expect Lorenzo to pick his battles."
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan