MotoGP: Jerez 2019

Bendsneijder kwalificeert zich als 20e. Had daar eigenlijk iets meer van verwacht maar hij gaat helaas niet door naar Q2. Hopelijk heeft hij morgen een goede start en kan hij zich nog met de punten bemoeien.
 
Wel gaaf dat Navarro zijn eerste pole positie pakt, hij komt eindelijk een beetje los in de Moto2! Ook knap gedaan van Fernandez na zijn gebroken arm in Argentinië.

Dat worden mooie races morgen!

En zo meteen al de eerste race in de RBRC met van den Goorbergh!
 
Bendsneijder kwalificeert zich als 20e. Had daar eigenlijk iets meer van verwacht maar hij gaat helaas niet door naar Q2. Hopelijk heeft hij morgen een goede start en kan hij zich nog met de punten bemoeien.
Opvallend dat Bo goed gaat als de baantemperatuur relatief hoog is (p3 in vt1 Qatar en gistermiddag p6) maar zodra de temperatuur lager is gaan vooral de Kalex mannen veel harder en zakt hij naar achteren. Hopelijk is het morgen wat warmer en minder bewolkt.
 
Bendsneijder kwalificeert zich als 20e. Had daar eigenlijk iets meer van verwacht maar hij gaat helaas niet door naar Q2. Hopelijk heeft hij morgen een goede start en kan hij zich nog met de punten bemoeien.

Sorry ik niet, ik was hier al bang voor. was ik met p15 nog eens positief ook... Bo en een goede start, dat gaat ook niet echt lekker samen.. dus zal wel weer alle zeilen bij zetten zijn om allicht nog een puntje te scoren. Race is ook op het moment dat de baantemp al weer wat hoger ligt. Ik hoop het beste voor hem maar heb er weinig vertrouwen in.
 
Laatst bewerkt:
Sorry ik niet, ik was hier al bang voor. was ik met p15 nog eens positief ook... Bo en een goede start, dat gaat ook niet echt lekker samen.. dus zal wel weer alle zeilen bij zetten zijn om allicht nog een puntje te scoren. Race is ook op het moment dat de baantemp al weer wat hoger ligt. Ik hoop het beste voor hem maar heb er weinig vertrouwen in.

GP2 is ook wel een raceklasse om gek van te worden , eerste 20 binnen 1 seconde . Niet normaal.:}
 
GP2 is ook wel een raceklasse om gek van te worden , eerste 20 binnen 1 seconde . Niet normaal.:}

Klopt. Maar de top 5 staat eigenlijk na alle trainingen boven in. En volgens mij fluctueren zij niet zo in postities over trainingen en kwalificatie.
 
Vinden jullie het nu echt emotioneel opwekkend om elkaar AF TE ZEIKEN?
Als je dit zo leuk vindt om te doen, zoek dan een afzeik forum ofzo..

Ieder heeft zijn eigen mening.
Respecteer dat!!!!

On Topic dan maar weer:
Mooie laatste rondes van de grote jongens gezien.
Zat met open mond te kijken hoe de rookies de grote jongens te grazen namen.
Hulde...

Laat maar komen vandaag....

En GO BO.....
 
Bendsneyder 18e na de WUP, op 0.8 van P1. Hopelijk stijgen de temperaturen nog flink. Die vlammen uit de uitlaat van Gardner, ziet er gaaf uit!

Iannone helaas niet fit verklaard na zijn crash in FP4, dus die doet niet mee vandaag.
 
Opnieuw een technisch probleem voor HRC als Marquez's Honda stilvalt in de WUP! Da's de vierde keer al in drie races?
 
Als Oranje KTM fan vind ik het wel jammer dat het in de Moto2 zo slecht gaat met Binder/Martin/Bezzechi en co. Vreemd dat het met die Honda blokken zo goed ging en nu met die Triumph Triple zo slecht'(
 
Motorrace's op TV, flaptop aan, koffie d'r naast en een peuk in m'n fikken.

PRETTIGE ZONDAG ALLEMAAL!


Hmmm de eerste 3 liggen er uit bij de Moto 3.
 
Terug
Bovenaan Onderaan