MotoGP: Jerez 2019

Nou dan nogmaals, volgende keer beter.
Volgende keer even in de OP kijken, tijden en live stream link stonden er in vermeld. :) Nieuwe kans in Mugello, maar dan is er alleen een race op zaterdag (omdat het publiek op zondag na de MotoGP race massaal het circuit betreed).
 
.
 

Bijlagen

  • 20190505_164137.jpg
    20190505_164137.jpg
    153,4 KB · Weergaven: 11
Jammer voor Quartararo zeg. Wat een sensatie is die jongen.

Jammer ook dat Morbidelli dat hoge tempo niet vast kan houden.

Het Petronas team zorgt in ieder geval voor wat opschudding. Dat vind ik wel leuk *D
 
Wel erg balen zeg dat FQ uitviel. Had misschien nog een mooi gevecht geworden met Rins, die het overigens super doet.
Bo wederom een slechte start, ook balen. Als ik nou voortaan voor hem start mag hij het na 5 ronde overnemen. Dan komt het goed. Het heeft natuurlijk ook met een volle tank te maken, kan niet anders.

Overigens kon het niet goed gaan met Miller. Zijn rijstijl ziet er werkelijk niet uit. Wel spectaculair, dat wel.
 
Wel erg balen zeg dat FQ uitviel. Had misschien nog een mooi gevecht geworden met Rins, die het overigens super doet.
Bo wederom een slechte start, ook balen. Als ik nou voortaan voor hem start mag hij het na 5 ronde overnemen. Dan komt het goed. Het heeft natuurlijk ook met een volle tank te maken, kan niet anders.

Overigens kon het niet goed gaan met Miller. Zijn rijstijl ziet er werkelijk niet uit. Wel spectaculair, dat wel.
Kun je dat laatste eens toelichten? Mij is het niet opgevallen, al heb ik er ook niet op gelet.
Rossi deed er behoorlijk lang over om Miller voorbij te gaan.
 
Komt denk ik ook wel door de sterke punten van de duc, power/hard stabiel remmen..
Kun je dat laatste eens toelichten? Mij is het niet opgevallen, al heb ik er ook niet op gelet.
Rossi deed er behoorlijk lang over om Miller voorbij te gaan.
 
Kun je dat laatste eens toelichten? Mij is het niet opgevallen, al heb ik er ook niet op gelet.
Rossi deed er behoorlijk lang over om Miller voorbij te gaan.

Hangt er vreemd naast. Is all over the place en lijkt echt constant tegen het randje van crashen aan te zitten. Vere van smooth. Wel lachen om te zien, maar het lijkt me niet erg effectief.
 
Hangt er vreemd naast. Is all over the place en lijkt echt constant tegen het randje van crashen aan te zitten. Vere van smooth. Wel lachen om te zien, maar het lijkt me niet erg effectief.
Hmm, ik zal er eens op letten.
De stijl past wel bij je eigen onderschrift. :P
 
Hangt er vreemd naast. Is all over the place en lijkt echt constant tegen het randje van crashen aan te zitten. Vere van smooth. Wel lachen om te zien, maar het lijkt me niet erg effectief.
Ach,met een hele rare houding kun je 5x wereldkampioen worden.
BBA391B7-C86D-4F7D-985C-46AE9C563EDC.jpeg
 
Dat waren natuurlijk wel giftige 2-takt machines zonder TC ed.
En banden waar Fred Flintstone niet jaloers op zou worden :+
 
Dat waren natuurlijk wel giftige 2-takt machines zonder TC ed.
En banden waar Fred Flintstone niet jaloers op zou worden :+
Bandjes vielen denk ik wel mee.Als je nagaat dat Rossi pas in 2002 dacht ik het ronderecord op Assen van Schwantz verbeterde want stond sinds begin jaren 90.
 
Zulke goede coureurs waren het dat ze zelfs op betonbanden en unrideable machines zonder enige elektronische controle systemen zo hard konden
 
Bandjes vielen denk ik wel mee.Als je nagaat dat Rossi pas in 2002 dacht ik het ronderecord op Assen van Schwantz verbeterde want stond sinds begin jaren 90.
2002 kan dacht ik niet. Toen is de Veenslang verlegt ivm het vergroten van het rennerskwartier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan