MotoGP: Jerez 2019

Ach,met een hele rare houding kun je 5x wereldkampioen worden.
Bekijk bijlage 1392075


En zo reed die andere held van down-under opzich ook.

misano-adriatico-rimini-15062007-superbike-troy-bayliss-foto-cristiano-DKE75E.jpg
 
Nou Bo ,......ik zit er klaar voor.

GO BO !!!!!


Vind het knap dat je altijd zo positief blijft voor een middenklasser. Compliment.
Maar zoals al gezegd..tis net een goorbergh. Nooit durven risico's nemen. Flikker er eens af..dan breek je desnoods maar es wat. Tis een leerjaar (nekharen omhoog) En die grenzen zoeken Nederlandse gpers nooit op... ja..in de 2takt tijd. Maar sinds 15 jaar..bakt geen een er wat van.
 
FOR-SOCIALS-Jack-miller-jerez-test-2019.jpg


gg732640.jpg


01_Qatar19_Miller_TightLeftReportCrop.jpg



Best een hele gave stijl, waar naar mijn idee niets mis mee is. Niet zo extreem als die van Pol Espargaro (en Redding bijv.) en niet zo mooi als die van Rins (kwestie van smaak).

pol-espargaro-1.ashx


Alex-Rins-Qatar-test-2019.jpg
 
Vind het knap dat je altijd zo positief blijft voor een middenklasser. Compliment.
Maar zoals al gezegd..tis net een goorbergh. Nooit durven risico's nemen. Flikker er eens af..dan breek je desnoods maar es wat. Tis een leerjaar (nekharen omhoog) En die grenzen zoeken Nederlandse gpers nooit op... ja..in de 2takt tijd. Maar sinds 15 jaar..bakt geen een er wat van.
Ga er maar aanstaan.

Wat een zure reactie :)
 
Ga er maar aanstaan.

Wat een zure reactie :)

Waldorf of Statler? :)

Maar ik begrijp de reactie wel, hoewel ik het zelf niet zo zou beschrijven. Ja begin jaren 80 hadden we wat meer Nederlandse bad ass motherfuckers met bijbehorende successen rijden. Maar toen waren de omstandigheden ook anders. Kwam van de week nog ergens een interview tegen waarin een oude Suzuki manager meldde dat ze destijds de prive rijders qua basis hetzelfde materiaal als de fabrieksrijders in de 500cc gaven. Barry Sheene was not amused. En dit is nu niet meer voor te stellen.

Daarom probeer ik wel van de Nederlandse sucsesjes van nu te genieten. Maar denk ook wel eens: “Bo, gooi hem er nu eens gewoon tussen!” Vanaf mijn comfortabele benkske.
 
Ik denk dat wij blij moeten zijn dat er uberhaupt zoveel inbreng is in de motorsport momenteel. Het is geen schaatsen.
Alsof motorsport in Nederland groot is dat er om de haverklap talenten uit worden gegooid.

Daarnaast is die jongen 20 jaar. Die woont nog bij zijn moeder ofzo.

Half vol of half leeg.
 
Vind het knap dat je altijd zo positief blijft voor een middenklasser. Compliment.
Maar zoals al gezegd..tis net een goorbergh. Nooit durven risico's nemen. Flikker er eens af..dan breek je desnoods maar es wat. Tis een leerjaar (nekharen omhoog) En die grenzen zoeken Nederlandse gpers nooit op... ja..in de 2takt tijd. Maar sinds 15 jaar..bakt geen een er wat van.

wat is een middenklasser ? ik zie een hoop toppers van de moto3 het in de moto2 klasse ook niet waar maken.
 
Bo gaat er echt wel komen denk ik , wel geen top 5 maar binnen de top 10 moet dit jaar toch echt wel eens gaan lukken....misschien tijden de TT

Precies, en kijk eens naar afgelopen jaren, er zijn maar een paar gasten in hun eerste twee jaar competitief in de Moto2.
Gasten als Baldassari, Schrotter, Nakagami, Folger, Vierge, Marini, Oliveira, Gardner, A. Marquez waren in hun eerste jaren allemaal coureurs die maar heel sporadisch puntjes pakten.

De Moto2 is gewoon een hele lastige klasse en het is in deze klasse zeker niet uitgesloten dat je na een paar jaar nog succesvol wordt.

Bo gaat echt nog wel mooie dingen laten zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan