MOTOGP kijken hoe? Tv, internet, schotel, etc

motorpool

Die hard MF'er
30 jan 2003
412
0
DR88
Hallo allemaal.

Ik wil Motogp kijken en ben een echte fan en krent. :P Ik wil mogelijkheden hier bespreken hoe het te kunnen volgen en of misschien hebben hier mensen goede streams en alternatieven.

Het kan niet meer via BBC dus vandaar dit topic.

Het kan dus via sport 1. Voordeel is dat je ook moto3 en moto2 kan kijken plus trainingen en kwalificaties. (Wel aantrekkelijk)
Het kan via de schotel, de Duitse Sport 1(gratis nog, maar veel reclame)
Je kan ze downloaden middels torrents maar dus niet live.
En streamen, vaak slechte kwaliteit.

Mijn vraag is of iemand een goede stream weet.
 
hahahaha ...niet zo vreemd.

Aantal berichten geplaatst:407

Gemiddeld aantal berichten per dag:0,10

Tijd besteed op dit forum:2 uren en 34 minuten

Geregistreerd op:donderdag 30 januari 2003 20:21 (11 jaren, 29 dagen en 20 uren geleden)

In 154 minuten 407 berichten posten = 2,6 berichten per minuut. :?
 
Pfff sorry hoor dat ik jullie server ruimte verspil. Maar op 1 of andere mannier kwam ik alleen op treads uit de tweede wereld oorlog. Vandaar. ja al 11 jaar lid maar ik denk dat ik weer verdwijn vanwege het hoge bet weet gehalte. De mensen die wel wat nuttigs melden hoeven zich niet aangesproken te voelen. Later.
 
Pfff sorry hoor dat ik jullie server ruimte verspil. Maar op 1 of andere mannier kwam ik alleen op treads uit de tweede wereld oorlog. Vandaar. ja al 11 jaar lid maar ik denk dat ik weer verdwijn vanwege het hoge bet weet gehalte. De mensen die wel wat nuttigs melden hoeven zich niet aangesproken te voelen. Later.


Ik bedoel alleen maar dat het niet vreemd is dat je of er overheen heb gekeken of de weg misschien niet goed wist i.v.m. met je weinig bezoeken in al die jaren , en dat is niemand verplicht al ben je 20 jaar lid hier.
Dus vat dit a.u.b. niet al te negatief op .

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan