MotoGP: Laguna Seca

Stoner wint met:

  • 12 Seconden voorsprong

    Stemmen: 4 11,1%
  • 10 Seconden voorsprong

    Stemmen: 15 41,7%
  • 8 Seconden voorsprong

    Stemmen: 9 25,0%
  • 6 Seconden voorsprong

    Stemmen: 3 8,3%
  • nipte voorsprong

    Stemmen: 5 13,9%

  • Totaal aantal stemmers
    36
prachtige strijd,zonde dat de wedstrijd niet eindigde met een strijd..ipv dat het al 8 ronden van te voren al bleek dat rossi zou winnen.had het liever andersom gezien.

wel knap dat stoner bij zijn eerste fout zich compleet herstelde en weer direct op rossi zat,wat een baanrecord was volgensmij.
laat zien dat niet alleen rossi zijn best deed( die reed ook verdomd goed).

jammer dat er hier weer van die mensen zitten die alles wat niet rossi of pedrosa heet haat,en gaan zeuren dat stoner weer klaagt,en hem haten.
bah..rossi fans ( geef nou maar toe dat stoner een superrijder is,die in zijn eerste jaar kampioen werd)

zo dat is even mijn uitlating erover,ik kan niet wachten tot de gp van ..brno? ,over 3 weekjes iniedergeval!!:D

ik verwacht ook dat dit jaar stoner op 1 zal eindigen,maar het mag wel lekker spannend blijven!! *D
 
dan is Stoner nergens meer

moet je is kijken hoe die ducati loopt te bokken en te schudden als stoner alleen al rijd,zet de electronica uit die die ducati toch echt wel nodig heeft en dat ding is gewoon niet te houden.
wil ik jou wel eens op zien rijden? bah dat gezeik met die electronica..vorig jaar de banden,nu electronica..rossi verzint elk jaar wel een smoes om zijn eigen foutjes of zijn minder wordende prestaties te verbergen!!!!!
 
prachtige strijd,zonde dat de wedstrijd niet eindigde met een strijd..ipv dat het al 8 ronden van te voren al bleek dat rossi zou winnen.had het liever andersom gezien.

wel knap dat stoner bij zijn eerste fout zich compleet herstelde en weer direct op rossi zat,wat een baanrecord was volgensmij.
laat zien dat niet alleen rossi zijn best deed( die reed ook verdomd goed).

jammer dat er hier weer van die mensen zitten die alles wat niet rossi of pedrosa heet haat,en gaan zeuren dat stoner weer klaagt,en hem haten.
bah..rossi fans ( geef nou maar toe dat stoner een superrijder is,die in zijn eerste jaar kampioen werd)

zo dat is even mijn uitlating erover,ik kan niet wachten tot de gp van ..brno? ,over 3 weekjes iniedergeval!!:D

ik verwacht ook dat dit jaar stoner op 1 zal eindigen,maar het mag wel lekker spannend blijven!! *D

:^

er zijn weinig 22 jarigen die hebben gedaan wat Stoner vorige jaar ,en nu ,doet :Y
met of zonder TC :P
 
Laatst bewerkt:
rossi verzint elk jaar wel een smoes om zijn eigen foutjes of zijn minder wordende prestaties te verbergen!!!!!
zegt rossi dat?

minder wordende prestaties? vreemde opmerking na zo'n overwinning. kga toch eens controleren hoe de stand inmiddels is, ik kan me vergissen hoor.

en wat stoner laat zien is natuurlijk ook van wereldklasse, hoe de andere met de ducati's worstelen zegt genoeg.
 
Laatst bewerkt:
zegt rossi dat?

minder wordende prestaties? vreemde opmerking na zo'n overwinning. kga toch eens controleren hoe de stand inmiddels is, ik kan me vergissen hoor.

en wat stoner laat zien is natuurlijk ook van wereldklasse, hoe de andere met de ducati's worstelen zegt genoeg.

afgelopen 2 jaar niet gewonnen? mischien dat meneer vale dat frustreerd en begint dat soort onderwerpen aan te breken,ik verwoord het even voor hem *D
 
wat een geweldige wedstrijd wat een geweldige dag.

eerst superbikes dan de docu Faster gekeken en tot slot de motogp.
geweldige wedstrijd, weer ouderwets genieten!
 
afgelopen 2 jaar niet gewonnen? mischien dat meneer vale dat frustreerd en begint dat soort onderwerpen aan te breken,ik verwoord het even voor hem *D

Denk dat ie pas gefrustreerd zou zijn als het zijn rijkwaliteiten zouden zijn die het probleem waren. Die zijn het echter niet na die show die hij gister weg heeft gegeven. Hou nou maar eens op met dat kortzichtige gewauwel.

Rossi heeft verdiend gewonnen, klaar! Op naar Brno *O*
 
Denk dat ie pas gefrustreerd zou zijn als het zijn rijkwaliteiten zouden zijn die het probleem waren. Die zijn het echter niet na die show die hij gister weg heeft gegeven. Hou nou maar eens op met dat kortzichtige gewauwel.

Rossi heeft verdiend gewonnen, klaar! Op naar Brno *O*

Is er een probleem dan :? ik denk dat elk merk en iedere motor te verbeteren is,nu de banden niet het probleem meer zijn :+ ,moet vale niet meer op zijn materiaal afgeven als ie een keer niet wint,en al helemaal niet een 2 jarig contract tekenen als zijn materiaal niet zou voldoen
 
Laatst bewerkt:
Wel gek dat je nu geen gezeik meer over de Traction Control leest.. (ik was wel voor Rossi gisteren overigens)


Stoner had wel geluk dat 'ie in deze GP viel zeg, als 'ie dat in Europa ergens had gedaan had 'ie veel meer punten verloren, nu toch nog 2e geworden..
 
Hebben we die meneer 46 ook niet over de ramshoek gehoord ,terwijl ie daar ook al vele jaren de hoek om komt maar nu capi en hopper er daar afgaan is het ineens gevaarlijk.
Je moet er niet aan denken als er geen TC op zou zitten,hoeveel zouden er dan afgaan in de mooiste bocht van Assen.
 
Crashes in de ramshoek lagen aan wegglijdende voorwieltjes en geen spinnende achterwielen of zit TC nu ook al op de voorwielen? :? Maar TC moet er wat mij betreft nog steeds af, als je ziet hoe die 2 toppers liepen te vegen en hoe vaak ze dwars stonden dan lijkt het me nog leuker als ze geen TC hebben ;)

Juist dan kijkt men wel wat beter op, denk dat dat juist veiliger kán zijn :)
 
Hebben we die meneer 46 ook niet over de ramshoek gehoord ,terwijl ie daar ook al vele jaren de hoek om komt maar nu capi en hopper er daar afgaan is het ineens gevaarlijk.
Je moet er niet aan denken als er geen TC op zou zitten,hoeveel zouden er dan afgaan in de mooiste bocht van Assen.

Kerel houd toch eens op te lullen man.
Rossi heeft enkel gezed dat de Ramshoek niet hoeft te veranderen hij wees er alleen op dat de 800cc machines een hogere bochtensnelheid hebben en dat het juist een uitdaging is.
En mochten ze de Ramshoek op aanraden van Rossi moeten veranderen zoals jij pretendeerd dat kan Phillip Island wel geschrapt worden.
En Rossi is lid van de RSC ( rider's safety commission ) dus is het vrij normaal dat hij er uitlatingen over doet.
Zeker omdat Rossi samen met Kr Jr betrokken waren bij het opstellen van deze commissie na het ongeluk van Katoh op Suzuka ;)
 
Crashes in de ramshoek lagen aan wegglijdende voorwieltjes en geen spinnende achterwielen of zit TC nu ook al op de voorwielen? :? Maar TC moet er wat mij betreft nog steeds af, als je ziet hoe die 2 toppers liepen te vegen en hoe vaak ze dwars stonden dan lijkt het me nog leuker als ze geen TC hebben ;)

Juist dan kijkt men wel wat beter op, denk dat dat juist veiliger kán zijn :)

Vergeet het maar, geen enkele 800cc motor is dan normaal te rijden. En dit zeggen zowel Rossi als Stoner.
 
katoh is zonder H lul...Daijiro Kato. Je spreekt anderen ook graag zo aan, ik denk, ik doe het bij gebrek aan wederzijds respect ook maar. ben trouwens geweigerd op Lexa, nadat ik onder jouw naam wilde inloggen.
Kijk al weer smullend uit naar je volgende post.
 
Sportsphotography wel het hele artikel vernoemen 46 benoemd daar ook de elektronica in (over het eerder gevaarlijker worden ofzo).
En de ramshoek moet ook niet veranderen , zit ieder jaar op de GT tribune en prachtig hoe hard ze die bocht uit komen.
 
( geef nou maar toe dat stoner een superrijder is,die in zijn eerste jaar kampioen werd)
Ten eerste werd hij in z,n TWEEDE seizoen kampioen :P
En tweede Rossi werd ook op z,n 22 kampioen maar wel voor de derde keer (in de grootste klasse die er op dat moment was) op de nsr 500 maar had toen ook al de 125 en 250 titel binnen
stoner heeft tot vorigjaar nog weinig
gepresteerd.Daarmee wil ik niet zeggen dat hij het niet goed doet
vorigjaar heeft hij met volle overtuiging en verdient de titel gepakt.
Verder ben ik wel met je eens dat het soms wel is opjectiever kan.
Maar dat is net als voor de rest een persoonlijke mening.
Rossi reed gister met het mes tussen de tanden :}
stoner maakte de eerste fout door tegen rossi aan te rijden.En jah we weten allemaal dat rossi niet vies is van een robbertje duwen en trekken op de motor.
stoner is door z,n eigen schuld onderuit gegaan en heeft dus simpelweg verloren.
 
katoh is zonder H lul...Daijiro Kato. Je spreekt anderen ook graag zo aan, ik denk, ik doe het bij gebrek aan wederzijds respect ook maar. ben trouwens geweigerd op Lexa, nadat ik onder jouw naam wilde inloggen.
Kijk al weer smullend uit naar je volgende post.
Volgens mij niet hoor DAIJIRO KATOH (1976 - 2003)

Katoh ;( echt een hele goede rijder, zoals hij met overmacht op de (tragere) Honda wereld kampioen werd :}
Een groot gemis ;( -O-
 
Sportsphotography wel het hele artikel vernoemen 46 benoemd daar ook de elektronica in (over het eerder gevaarlijker worden ofzo).
En de ramshoek moet ook niet veranderen , zit ieder jaar op de GT tribune en prachtig hoe hard ze die bocht uit komen.

Nr 46 heeft toevallig een naam. Of kun je het niet uitspreken. Wellicht is dat vloeken voor jou. Jammer.
 


Onderste was nog beter geweest met deze helm
valentino_rossi_helmet_04.jpg


Denk dat dat gezicht niet viel afwijkt met wat er achter het vizier schuilgaat ;)

Iemand verder nog mooie foto's gezien van stoner+rossi die samen de eerste bocht induiken?
 
seizoen 2009 kunnen ze met 2 zeiken over rossi.

STONER EN GIBERNAU,of wie weet dit jaar al.
 
katoh is zonder H lul...Daijiro Kato. Je spreekt anderen ook graag zo aan, ik denk, ik doe het bij gebrek aan wederzijds respect ook maar. ben trouwens geweigerd op Lexa, nadat ik onder jouw naam wilde inloggen.
Kijk al weer smullend uit naar je volgende post.

Jammer joh Katoh is wel degelijk met een H op het einde.
Volgens mij heb je een vrij grote zak of niet?
Anders zou die grote lul die eraan vast zit niet passen!
Meneer die denkt te weten hoe je de naam van Katoh schrijft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan