MotoGP Le Mans

Yuri

MF veteraan
25 sep 2001
1.803
1
Voor het eerst een spannende race!
:} voor Rossi en Ukawa, complimenten ook voor Biaggi; eindelijk gezonde concurrentie. :)

Jammer alleen dat de race voortijdig afgebroken werd, was zeker nog spannend(er) geworden.

Gaaf trouwens dat Rossi foto's maakte van het publiek, na de race.
 
Laatst bewerkt:
Spannende race??, ik vond er eigenlijk beroerd weinig aan maar goed..

En die mietjes stoppen ook meteen als het begint
te spatten.. :+
 
Laatst bewerkt:
hhmmm... ook niet echt toch??

Heeft zich naar 3e plaats laten zakken en zo'n 10
ronden voor het einde trekt ie nog wat registers
open...normale tachtiek toch van hem dat ie de
laatste 10 ronden er nog een stapje bovenop doet?


Laatste ronde van 2e race, dat was :} :} :}
 
De tactiek van Rossi kent iedereen nu onderhand wel.
Hij is echt een klasse apart :}

Maar de races worden er niet spannender van :(

Kunt makkelijk voorspellen wat de uitslag wordt na de qualie.
 
Beetje laffe tactiek (wel verstandig) van Rossi. Derde blijven rijden tot 3/4 van de race voorbij is, en dan even voorop en snel stoppen.
 
Ja, ik kan ook niet zeggen dat ik het echt super spannend vond. Wel heeeeeeeeeeeeeeel fijn dat Biaggi eindelijk weer normaal rijdt. En Checa })

125 was wel om van te :9~ :9~ En de 250 bleef niet echt spannend. Stoner weer gevallen ;(

Deze week: SBK in Engeland! HODGSON HODGSON HODGSON!!
 
Ik vond dat laatste rondje toch wel 'nailbiting stuff' :}

Ik heb alleen de laatste bocht van heel dichtbij gezien. En het scheelde niet veel of Melandri had hem nog bij Nieto binnendoor gezet. Jammer dat de baan daar niet een meter of wat breder is. Maar goed toch een knappe overwinning van Nieto.

btw de Fransen hadden meer oog voor Randy De Puniet. Ze waren alleen vergeten om de deksel van de beker vast te schroeven. De Puniet had de beker in zijn hand en het deksel ketste beneden op het asfalt.
 
ik heb er helemaal nix van gezien omdat ik zelf aan het :] was, maar toen ik de uitslag las op teletext, dacht ik, NIX gemist. Ik vindt het prachtig voor Rossi, maar de MOTOGP kan mij nu al niet meer boeien :r . Geld maakt alles groot, maar te veel maakt het ook heel snel weer kapot. MOTOGP begint mij teveel op F1 te lijken, een heeeeel dure optocht. En als ik een optocht wil zien, dan ga ik wel naar Carnaval.
 
Ik vond dat laatste rondje toch wel 'nailbiting stuff' :}

Kvond de laatste 2-3 rondjes de mooiste van het raceweekend. Nieto ging lekker tekeer op die fiets van 'em :}

Jammer, dat Checa eraf ging. Als er een Yammie op het podium gaat, dan het liefste Checa.
 
Op dinsdag 21 mei 2002 10:34 schreef HElske het volgende:
125 was wel om van te :9~ :9~ En de 250 bleef niet echt spannend. Stoner weer gevallen ;(

Zo win ik die R1 in de droomcompetitie nooit ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan